•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Zoya schreef:
    (...)

🥺 lief

Met liefde, hoop dat je snel goed nieuws krijgt (heart2)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Broken record here... maar god ik hou van die leerlingen. Weer een supermooie en lieve brief gekregen 😭

Protect the people.

Zoya schreef:
    Waarom blijft iedereen steeds vragen of ik me nu gerustgesteld voel? Ik moet nog tot donderdag wachten om te weten of de massa goedaardig of kwaadaardig is, in what world is dat geruststellend? Ik verdrink bijna in deze stress man

Hope you get good news 💛💛

help

Zoya schreef:
    Waarom blijft iedereen steeds vragen of ik me nu gerustgesteld voel? Ik moet nog tot donderdag wachten om te weten of de massa goedaardig of kwaadaardig is, in what world is dat geruststellend? Ik verdrink bijna in deze stress man

Big hug for you, love 🤍🙏🏻

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Zoya schreef:

owww jeetje meid D: Sending big hugs and a lot of good vibes ur way <333

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Zoya schreef:

Wat vervelend om hier op te moeten wachten. Dikke knuffel en hoop op goed nieuws!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Zoya schreef:

Dikke knuffel voor jou 🧸🤍

someone out there feels better because you exist

Zoya schreef:

Dikke knuf mop!!!🤍

let the fears you have fall away

Fdskdlkjdj dat zijn overweldigend veel lieve berichtjes om mee wakker te worden 🥺 Dit is echt een hart onder de riem, dank jullie wel <3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Fdskdlkjdj dat zijn overweldigend veel lieve berichtjes om mee wakker te worden 🥺 Dit is echt een hart onder de riem, dank jullie wel <3

Hoop echt dat je goed nieuws krijgt ook <3

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Nooit gedacht dat ik mijn leeftijd zou beginnen te voelen aan de aantal keren dat ik naar de wc moet :')

Mijn brein breint zoals het breint.

Waarom doet m'n pols zeer ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Mentally preparing for potential unemployment. 👍🐸

Caution first, always.

Zoya schreef:

Dikke knuffel en heel veel sterkte! 🫂

Frisk schreef:
    Nooit gedacht dat ik mijn leeftijd zou beginnen te voelen aan de aantal keren dat ik naar de wc moet :')

Oh is that just whats been up with me

help