• -Yasmine schrijft al een tijdje brieven naar haar penvriendin aan de andere kant van Nederland. Ze komt er op een dag achter dat ze zich erg aangetrokken voelt tot de brieven en de schrijfstijl van haar pen vriendin. Het meisje denkt dat ze bi is maar ze heeft een vriendje dus denkt dat het niet kan. Dan spreekt ze af met haar pen vriendin. Ze weet het nu zeker haar gevoelens zijn te sterk om te vermijden. Haar ouders accepteren niet dat ze bi is. Mensen kijken haar verafschuwd aan. Zal Yasmine toch haar hart volgen?


    -Er liggen 2 dode mensen in een witte kamer. Ze vertellen beide hun doodsoorzaak aan elkaar. En telkens komt er een persoon bij en aan het eind is er allemaal tussen alle personen een link te leggen ze hebben allemaal wat met elkaar gemeen.!

    -titels.
    -wil je hem maken?
    -orgineel?

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    yééé!
    Ik ook x]

    -titels.
    1) Falling in love with my 'penfriend.
    2) Liyng in the withe room, telling each others secrets.
    [/inspiloosheid]
    -wil je hem maken? Als je he me laat weten!

    -orgineel? JAH!

    -titels.
    I Feel Me Attracted To My Pen Friend
    We Lie In A White Room
    -wil je hem maken? ja
    -orgineel? ja


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Thanks en HappyKiss ik ben jaloers op je want jij kan goed titels bedenken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thanks en HappyKiss ik ben jaloers op je want jij kan goed titels bedenken!

    Dankje, ik vind het moeilijker om een nieuw idee te verzinnen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee das heel gemakkelijk :3 Ik kan nooit een titel bedenken x'D Maar als je een nieuw idee hebt kan je altijd bij mij aankloppen ;] Vertel me het thema en iets dat erin moet gebeuren en ik kom wel met een idee x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee das heel gemakkelijk :3 Ik kan nooit een titel bedenken x'D Maar als je een nieuw idee hebt kan je altijd bij mij aankloppen ;] Vertel me het thema en iets dat erin moet gebeuren en ik kom wel met een idee x'D

    Oke, maar soms heb ik ook wel helemaal geen idee voor een titel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Weetje, we vormen het perfecte duo. Jij verzint de ideetjes en ik verzin de titel. :D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Oke, maar soms heb ik ook wel helemaal geen idee voor een titel.

    Naja dat valt dan nauwelijks te merken x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weetje, we vormen het perfecte duo. Jij verzint de ideetjes en ik verzin de titel. :D

    Weetje dat jij zo gelijk hebt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Naja dat valt dan nauwelijks te merken x'D

    Hoe bedoel je?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Hoe bedoel je?

    Like dat je soms geen idee hebt voor een titel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Like dat je soms geen idee hebt voor een titel.

    Echt, soms staan er topics met een nieuw idee en vragen ze of iemand een idee heeft voor een titel en dan vind ik er geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Die 2e vind ik wel cool

    Zelf heb ik ook een paar serie's zonder TH
    Misschien zou iemand 'm hier willen amken
    mijn beste, qua schrijfstijl, is denk ik
    Lord of the rings: The last Cathdier

    Veel suc6 met je quizjes(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    Echt, soms staan er topics met een nieuw idee en vragen ze of iemand een idee heeft voor een titel en dan vind ik er geen.
    ]
    Ja maar datkan toch aan die ideeen liggen? Dat heb ik like vaak slechte ideeen geen titel te goede ideeen geen titel :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)]
    Ja maar datkan toch aan die ideeen liggen? Dat heb ik like vaak slechte ideeen geen titel te goede ideeen geen titel :3

    Dat kan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker