• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Frodo schreef:
    I hate it here I hate it here I hate it here
    Pleaaaaaaaaase laat die sollicitatie van volgende week goed verlopen zodat ik eindelijk weg kan.

Hugs <3

Dramatic

Word ik komend jaar 30? Ja.
    Slaap ik nog steeds met mijn (bijna net zo oude) knuffels? Ja.
    Ging ik gisteren lekker op de bank hangen met die knuffels in mijn armen? Ja-ze-ker. <3

Protect the people.

Frodo schreef:
    I hate it here I hate it here I hate it here
    Pleaaaaaaaaase laat die sollicitatie van volgende week goed verlopen zodat ik eindelijk weg kan.

Hou ons op de hoogte, we duimen voor je ♥️♥️♥️

Omatikaya schreef:
    Ging ik gisteren lekker op de bank hangen met die knuffels in mijn armen? Ja-ze-ker. <3

Baloo ligt ook nog bij mij in bed, 100%! Mijn vriend is ook altijd heel voorzichtig met hem. Mensen die je shamen voor het hebben van een knuffel mogen lekker een rondje therapie doen :')

[ bericht aangepast op 9 dec 2025 - 10:32 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Hoezo reageer je niet op mijn vraag over wat momenteel de prios zijn, maar doe je wel moeilijk in Quip wanneer iets geen prioriteit krijgt? 🧍🏻‍♀️

hodie mecum eris in paradiso

Kan ik aub ziek worden of niet? Dit tussenin gedoe is echt niet tof.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Noem mij een koe want ik ben moe

[ bericht aangepast op 9 dec 2025 - 14:41 ]

Tijd voor koffie.

Waarom doe ik altijd alsof ik alle tijd heb op het moment dat ik op schema loop en niet alle tijd heb???

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Omatikaya schreef:

Knuffels zijn gewoon the best. Ik slaap met een kattenknuffel (Snoesje) die inmiddels gaten op de naden heeft en m'n vriend gaat slapen met een hele grote beer en die doet hij pas weg als ik m'n boek weg leg en tegen hem aan kom liggen om te gaan slapen. Knuffelen met iets of ergens tegenaan kunnen leunen in je slaap is gewoon lekkerder

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Omatikaya schreef:

Ik slaap nog altijd met mijn kinderdekentje in mijn armen (':
    En mijn knuffels staan trouw op de vensterbank.

Mijn brein breint zoals het breint.

salvation

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ben benieuwd naar de murder mystery van mijn oude musicalgroep.

Eerst nog even twee boeken uitlezen, glas verzamelen om in de glasbak te mikken en de bonnen zoeken om m'n bibliotheekabonnement te verlengen. Kan ik dat mooi allemaal onderweg naar de murder mystery doen. Als ik niet nu doe alsof ik alle tijd heb tenminste, want de planning is strak hahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Voor het geval iemand nog vertrouwen in de mensheid had, ik help je even.

Bij het schoonmaken van onze toiletten vond ik, jawel, uitgekauwde kauwgom. Op de bril geplakt.

AND I TOUCHED IT CUS I THOUGHT IT WAS PAPER 🤮

|| I told you not to play with the misfit toys ||

er moet zoveel en de energie is zo afwezig

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ekko schreef:
    Voor het geval iemand nog vertrouwen in de mensheid had, ik help je even.

Bij het schoonmaken van onze toiletten vond ik, jawel, uitgekauwde kauwgom. Op de bril geplakt.

AND I TOUCHED IT CUS I THOUGHT IT WAS PAPER 🤮

😭😭😭 WHY

Omnia mutantur, nihil interit

Zal ik weer acteerlessen gaan nemen? TWIJFEL

Omnia mutantur, nihil interit