• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Is this.... happening? Ga ik eindelijk dapper genoeg zijn om mij aan te melden voor kickboxen??? Pleeeeaaaaasee anxiety I beg of you, let me do this 😭😭😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Is this.... happening? Ga ik eindelijk dapper genoeg zijn om mij aan te melden voor kickboxen??? Pleeeeaaaaasee anxiety I beg of you, let me do this 😭😭😭

JA! Jij kickboksen, ik acteren?

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    (...)

JA! Jij kickboksen, ik acteren?

Ik heb vijf jaar theaterlessen gehad en het was echt zoooo leuk, 12/10 would recommend!

Als iemand accountability buddies wil zijn hit me up want ik ben veel te anxious om dit door te zetten ;-;

Golden choreografie geoefend met huisgenootje. Ging echt goed en we hebben ‘m bijna helemaal—nu morgen feut nummer drie nog even instrueren en in vorm hameren, en dan is het donderdag showtimeee💃🏼

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leerkracht zijn is stiekem blij zijn als een bepaalde leerling ziek wordt gemeld. You can't tell me otherwise.

My wifey has de sleutels voor haar nieuwe appartementje!!! Eindelijk kan ze aan haar restart beginnen en een scheiding starten, yeeyyyy

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Onderzoek af moeten zeggen doordat ik ongesteld ben geworden en hierna is de vrouwelijke doktor weg dus moet ik bij een man 😭😭

Ekko schreef:
    Onderzoek af moeten zeggen doordat ik ongesteld ben geworden en hierna is de vrouwelijke doktor weg dus moet ik bij een man 😭😭

Dit is waarschijnlijk super kortzichtig van mij, maar toch: mannelijke gynaecologen geven me de ick.
    Ik zou ook wenen dus! Succes/sterkte!

Ik heb koud (N)

Frisk schreef:
    (...)

Dit is waarschijnlijk super kortzichtig van mij, maar toch: mannelijke gynaecologen geven me de ick.

Je kan het ons moeilijk kwalijk nemen, na het incident in Leuven met die student gynaecologie en nu het gerechtelijk onderzoek naar de gynaecoloog uit Tienen :')

Even the smallest can change the course of the future

Ekko schreef:

Oh man, kun je geen vrouw aanvragen? Of ergens anders naartoe gaan? Je ligt als vrouw al zo kwetsbaar tijdens zo’n onderzoek, het laatste wat je wil is dat een man daar bezig gaat…

hodie mecum eris in paradiso

Frisk schreef:
    (...)

Moriendi schreef:
    (...)
    Oh man, kun je geen vrouw aanvragen? Of ergens anders naartoe gaan? Je ligt als vrouw al zo kwetsbaar tijdens zo’n onderzoek, het laatste wat je wil is dat een man daar bezig gaat…

Het is nog geen gyn maar een gewone huisarts, maar gotta admit, tot nu toe gaf hij wel oké vibes. We hebben maar één vrouwelijke huisarts maar die kan pas 7 januari weer en ik ben bang dat ik de moed verlies als ik dit zo lang uitstel :')

Edit: ik heb hem verplaatst naar 7 januari zodat het bij de vrouwelijke arts kan, want door jullie support kon ik naar dat stemmetje in mijn hart luisteren <3

[ bericht aangepast op 10 dec 2025 - 11:06 ]

Ekko schreef:
    (...)
    Edit: ik heb hem verplaatst naar 7 januari zodat het bij de vrouwelijke arts kan, want door jullie support kon ik naar dat stemmetje in mijn hart luisteren <3

Ooh, wat fijn! Nu heb je ook direct wat minder stress van het onderzoek. <3

[ bericht aangepast op 10 dec 2025 - 12:06 ]

hodie mecum eris in paradiso

Ekko schreef:
    (...)

Het is nog geen gyn maar een gewone huisarts, maar gotta admit, tot nu toe gaf hij wel oké vibes. We hebben maar één vrouwelijke huisarts maar die kan pas 7 januari weer en ik ben bang dat ik de moed verlies als ik dit zo lang uitstel :')

<3 <3 <3 <3 Goed gedaan!! Goed dat je doet wat voor jou prettig is, je hebt goed naar jezelf geluisterd.

Tijd voor koffie.

^ Door verschillende negatieve ervaringen wil ik liever geen mannelijke hulpverleners meer. Ze zijn zeker niet allemaal slecht (en ik ken veel goede en ken ook veel vriendinnen met goede ervaringen), maar ik wil het risico niet meer lopen. Het is zó destructief als het mis gaat, dat is het gewoon niet waard, vooral niet in de gezondheidszorg waar de drempel voor vrouwen (en geloofd worden al vrouw) sowieso al hoger ligt. :')

[ bericht aangepast op 10 dec 2025 - 12:14 ]

Tijd voor koffie.