• Helleu dude's :]
    Wie heeft ideeén voor een hele orginele Quiz ?

    Paar eisen :
    - Over TH ^^
    - Tom lovestory.
    - ORGINEEL :]

    i hope, that you can help me <3

    Ofso ^^
    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik heb wel een idee voor je :)
    Ff uittypen :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Jaren lang heeft Aby* vrouwen en mannen geholpen met haar koppelprogramma om de ware liefde te vinden. En dat was met succes. Ook werd ze daar rykelyk voor beloond. Op een dag komt Tom* naar haar toe voor wat hulp by het vinden van de ware liefde. Maar al te graag helpt ze hem en dag en nacht besteed ze er haar tyd aan om voor hem de ware te vinden. Ze kan niemand vinden en na een tydje.. word ze zelf ook verliefd op hem. Zelf vraagt Tom zich af of 't haar wel gelukt is en gaat zelf ook op zoek.. Niet wetend dat Aby* misschien de ware is voor hem..

    *= Je kan 't ook aanpassen :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Jaren lang heeft Aby* vrouwen en mannen geholpen met haar koppelprogramma om de ware liefde te vinden. En dat was met succes. Ook werd ze daar rykelyk voor beloond. Op een dag komt Tom* naar haar toe voor wat hulp by het vinden van de ware liefde. Maar al te graag helpt ze hem en dag en nacht besteed ze er haar tyd aan om voor hem de ware te vinden. Ze kan niemand vinden en na een tydje.. word ze zelf ook verliefd op hem. Zelf vraagt Tom zich af of 't haar wel gelukt is en gaat zelf ook op zoek.. Niet wetend dat Aby* misschien de ware is voor hem..

    *= Je kan 't ook aanpassen :)

    leuk :]


    Gilles (ll)

    (Naam) heeft een relatie met Tom. Als Tom op tour gaat gaan(Naam) en haar vriendin flink de bloemetjes buiten zetten. (of gewoon keihard feesten) Maar wat Tom niet weet is dat als (naam) en haar vriendin uit gaan,(naam) altijd met haar dronken hoofd bij een ander in bed belandt. Maar hoe moet ze het voor Tom gaan verzwijgen dat ze bij Andreas in bed komt?


    Music is the new sex

    Ik heb nog een idee (A). :)

    Sky is 't vroegere buurmeisje van Tom en Bill. Ze zyn even oud en toen ze 8 jaar waren vond ze Tom leuk. Maar Tom zag haar niet zitten en haatte haar zelfs. Nu.. 10 jaar later, woont Sky niet meer naast ze maar zitten ze wel op de zelfde school. Nu zyn de rollen omgedraait.. Tom vind haar nu knap, sexy etc maar zy wil niks meer van 'm weten. Ze haat hém nu zelfs! Tom doet er alles aan om haar hart te veroveren. Maar zal 't hem lukken?


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Tom en (...) hebben samen een realatie. Alleen er is een probleem (..) is minderjarig en Tom meerjarig. Ze mogen dus niet verder gaan dan zoenen, anders komt Tom in de bak. Het meisje gaat mee op tour, en uiteindenlijk komen ze terecht in een disco. In die disco gaat het meisje ziek naar de tourbus, en vertelt tegen Tom dat hij zich niet moet inhouden. Tom doet dit dan ook, en neukt met een meisje. (...) is er kapot van, maar ze beseft wel dat ze het zelf heeft gezegt.
    Zou deze realatie nog stand houden, of zou deze realatie kapot gaan?

    x'D eigenlijk best wel dom, maar ik heb dit idee al heel lang :]

    ik verzin geen Quizen meer met th..xD
    Want dan zijn ze niet meer origneel;)
    Sorry.


    Dunno ><

    Ik heb nog een idee (A). :)

    Sky is 't vroegere buurmeisje van Tom en Bill. Ze zyn even oud en toen ze 8 jaar waren vond ze Tom leuk. Maar Tom zag haar niet zitten en haatte haar zelfs. Nu.. 10 jaar later, woont Sky niet meer naast ze maar zitten ze wel op de zelfde school. Nu zyn de rollen omgedraait.. Tom vind haar nu knap, sexy etc maar zy wil niks meer van 'm weten. Ze haat hém nu zelfs! Tom doet er alles aan om haar hart te veroveren. Maar zal 't hem lukken?
    oooh da idee is keigoed
    als iemand deez doet maak ik hem ^-^


    Gilles (ll)

    Annoes. Waarom maak je 'm zelf niet dan? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een meisje die komt tom tegen. Tom haat het meisje meteen. Maar opeens vind hij t wel spannend: een meisje; maar niet een normaal meisje, ze zegt geen woord.. Maar zíj weet wel waarom ze niks zegt. Ze heeft anorexia. Tom en het meisje worden vrienden. Dove-vriendschap. Want er word dus niks gezegt. Dan beland het meisje in het ziekenhuis en praat! Maar dan..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Annoes. Waarom maak je 'm zelf niet dan? xD

    omda ik keislecht ben in verhale schrijve (A)
    drm hebk ook nog geen , ik lees ze liever :]


    Gilles (ll)

    (...)
    omda ik keislecht ben in verhale schrijve (A)
    drm hebk ook nog geen , ik lees ze liever :]


    :P Als je dat idee wilt lezen moet je Aubrey (SweetLovex3) gaan overspoelen met berichtjes dat ze dat idee zelf moet gaan doen :).
    En uiteindelyk zal ze ja zeggen.
    Zo goed ken ik myn Lieve Aubrey nou. Ze kan geen nee zeggen namelyk xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    :P Als je dat idee wilt lezen moet je Aubrey (SweetLovex3) gaan overspoelen met berichtjes dat ze dat idee zelf moet gaan doen :).
    En uiteindelyk zal ze ja zeggen.
    Zo goed ken ik myn Lieve Aubrey nou. Ze kan geen nee zeggen namelyk xD

    whiee dan doe ik dat xD ^^


    Gilles (ll)