• Haha, ik ben acht december [maandag binnen een week dus] jarig, jaja. en ik heb al een verlanglijstje ;

    - die jongen.
    - stijltang op baterrijen
    - een lg chocolate gsm
    - uuhm, een groeispurt x'D
    - een nieuwe kamer
    of wat dacht je van
    - een super sweet 16 party.
    - een auto x'D
    - een hondje [keeshondje]

    -..

    enzovoort.

    nu nog vrijwillgers om het te kopen [:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Geen LG Chocolate! Doe het niet! Die dingen gaan na een jaar kapot! Het scherm begeeft het en de toetsen werken nog maar half.
    Ik heb er nu ook één. Ik moet nog tot mei, dan is mn abo afgelopen. Maar na een jaar moest hij al terug voor reparatie en dat duurde 6 weken.


    Bored.

    ik koop .. wel ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Koop mij :Y)

    geef die jongen zijn MSN en ik zoek wel voor je uit wat hij van je vindt ! xD

    Koop zo'n GSM
    http://www.slashphone.com/media/data/796/shine-colors-1.jpg
    die's mooi&& ook een LG =D

    Ik 15 december ^^ && een paar dingen van jou lijstje wil ik owk wel :P
    Barbieshit zei op 30 nov 2008 - 16:23:
    Haha, ik ben acht december [maandag binnen een week dus] jarig, jaja. en ik heb al een verlanglijstje ;
    - die jongen.
    - uuhm, een groeispurt x'D
    of wat dacht je van
    - een super sweet 16 party.
    - een auto x'D
    - een hondje [keeshondje]
    Een keeshondje is zooo koddig! Ga ik nooit mogen want heb al twee honden >< enn een bepaalde jongen wil ik owk :P Styltang heb ik, maar op batterijen? Bestaat dat? >< Ik wil een auto, maar ben nog een beetje te jong ='( en een sweet sixteen. Naja, als ik een auto krijg dan en een feestje in een supergrote zaal && kanye west of christina aguilera als gast, dan ben ik content (A) moet je mijn lijstje es? x'D Niet dat het interessant is fseu :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen LG Chocolate! Doe het niet! Die dingen gaan na een jaar kapot! Het scherm begeeft het en de toetsen werken nog maar half.
    Ik heb er nu ook één. Ik moet nog tot mei, dan is mn abo afgelopen. Maar na een jaar moest hij al terug voor reparatie en dat duurde 6 weken.
    Ik heb er 1, al 2 jaar en hij doet het nogsteeds! Nouja, ik gebruik hem nu niet meer want ik heb een nieuwe telefoon, maar hij doet het nog wel. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Waha, ik ben 7 December jarig ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    Waha, ik ben 7 December jarig ='D

    Nog iemand in december! Hell yeah (cool)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik 15 december ^^ && een paar dingen van jou lijstje wil ik owk wel :P
    Barbieshit zei op 30 nov 2008 - 16:23:
    Haha, ik ben acht december [maandag binnen een week dus] jarig, jaja. en ik heb al een verlanglijstje ;
    - die jongen.
    - uuhm, een groeispurt x'D
    of wat dacht je van
    - een super sweet 16 party.
    - een auto x'D
    - een hondje [keeshondje]
    Een keeshondje is zooo koddig! Ga ik nooit mogen want heb al twee honden >< enn een bepaalde jongen wil ik owk :P Styltang heb ik, maar op batterijen? Bestaat dat? >< Ik wil een auto, maar ben nog een beetje te jong ='( en een sweet sixteen. Naja, als ik een auto krijg dan en een feestje in een supergrote zaal && kanye west of christina aguilera als gast, dan ben ik content (A) moet je mijn lijstje es? x'D Niet dat het interessant is fseu :P


    jah, ik heb een gewone stijltang, maar ik wil er ook een voor als ik ergen heen moet en jah dat bestaat x'D

    en een keeshondje, is indd supercute. Alleen mijn broer is allergisch aan honden.


    And all the girls in the front row scream your name.