• [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 23:33 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nee, nooit gehad. Maar ik vroeg nooit van die absurd dure dingen.


    Bored.

    Nee, nooit gehad. Maar ik vroeg nooit van die absurd dure dingen.

    Ik vroeg er ook niet om.
    Mijn broertjes wel..
    Als ik er zelf voor zou moeten betalen, dan oke, maar ik kan dat gewoon niet aanvaarden als een cadeau..


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Ik vroeg er ook niet om.
    Mijn broertjes wel..
    Als ik er zelf voor zou moeten betalen, dan oke, maar ik kan dat gewoon niet aanvaarden als een cadeau..

    Ja, dat heb ik ook wel eens. Ik betaal dure dingen het liefst zelf. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon zo.


    Bored.

    Ik nie..
    ik krijg nooit iets duurs ?
    het duurst watk dit jaar heb zijn nieuwe tekenspullen en die vindk al onnodig omdat ik nog 4 blokken en 2 grote dozen potloden had..


    We can only learn to love by loving.

    ik vroeg nooit zulke dingen, mijn broers wel om playstation ( dat was toen helemala hot xd )

    ik denk dat je er gewoon van moet genieten, daarvoor hebben je ouders hem ook gegeven. niet aan denken wat je allemaal dacht ( als je het snapt )


    -

    als jullie maar 1 iets gekregen hebben valt dat toch mee
    Wii : 200€ ongeveer
    andere kinderen krijgen veel meer cadeaus waar je ook bijna aan de 200€ of meer ligt hoor
    kdenk dat ongeveer op het zelfde uitkomt
    en het is maar 1x sinterklaas op een jaar hoor
    geniet er gwn van


    Gilles (ll)

    Mijn broer had een keer gewoon een Playstation 3 gekregen. En toen mocht ik van mijn ouders ook wat uitzoeken, en toen kreeg ik een TV.

    Maar daar voel ik me niet echt schuldig over ofso...

    Mijn vriendin viert geen sinterklaas. En dan voel je je zwaar schuldig als jij met al je nieuwe dingen komt aanlopen. Dan voel je je al schuldig bij een nieuw oogpotlood. Voor haar hadden ik, een vriendin en me zus een pakketje gemaakt met sinterklaas cadeautjes voor haar. Moet je ook is proberen volgendjaar! voelt goed ;]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik voel me d'r nooit schuldig over als ik iets duur krijg. Meestal heb ik het zelf uitgekozen en verheug ik me er al lang op, en als het té duur is krijg ik het ook niet. Dure dingen krijg ik eigenlijk alleen met Kerstmis of verjaardag ^^


    One man's fun is another's hell.

    Ik heb genoeg duurs gekregen. En net als jullie ook een Wii maar dan voor iedereen. Ik voel me er niet schuldig om want ik heb er niet om gevraagt eigenlijk. Maar ik heb ook kleien prutsdingetjes gekregen waar ik heel blij mee ben!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn vader heeft best wel veel geld. heel veel geld zelfs, maar ik vraag nooit zulke dure dingen aan hem, omdat ik dat onze band vind verpesten. sowieso weet ik hoe hard ie ervoor werkt en vind ik dat ie best wel wat voor zichzelf mag houden xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Nee. Wij deden altijd gewoon kleine kadootjes. Zo groot vind ik nogal asociaal voor de sinterklaas. [ik ben ookal jarig in december]


    Mew <3

    ik vier kerst en wij kopen dan elk jaar voor 1 persoon veel cadeautjes!! en dan komt er ook nog een wii bij..en wij hoeven niet mee te betalen..voel ik me ook best schuldig over..

    Nee dat kunnen wij ons niet echt meer veroorloven =P Ik heb het lama's spel gekregen =D en een chocolade letter ^^ en ik krijg vanavond waarschijnlijk een muts en een legging ^^


    Life is hard and then we die

    nu ga ik me pas schuldig voelen,
    ik krijg zowiezo altijd al alles wat ik wil.
    voor een schoolgale krijg ik een jurk van 500 euri en schoenen van 60 euri.
    en dan heb ik het nog niet eens over feestdagen,
    en ik weet dat ik verwent ben maar niet het huppelse verwent.


    We'll still love each other, forever and always. <3