• ja da moet:|
    dn kn ik bij mn oma logeren en dan mag ik vast vet vroeg weg:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Of naar het Teejater in Naaldwijk. Maarja, daar komen alleen maar derderangs artiesten.

    als ik nou zeg dat ik ze in mijn mega kast heb(A)
    durf te wedde dat half quizlet dan voor me deur staatxD

    maar ik heb dr nie veel aan als ze naar als die plaatjes die jullie nu opnoeme gaanxD
    ik mag niet meer naar een concert tot me 18e =.='


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik vind het best (Groningen is natuurlijk beter)... Arnhem is voor mij tenminste wat dichterbij dan R'dam en A'dam^^,


    I am an idiot, I move.

    013 is ook wel sexy in Tilburg ^^.
    Maar er komt misschien ook een soort kopie van de HMH in Tilburg en dan kunnen ze daar komen n.n


    bla bla bla

    Ja, en ik zeg dat ze naar mijn huis moeten. Doen ze toch ook niet? :').


    -

    Eigenlijk gewoon MIDDEN in Nederland. Allemaal even eerlijk.


    -

    Ja idd! Dat is voor mij het dichtbijst [/ofzo], en dan hoef ik niet helemaal naar de andere kant van het land te ryden --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Puuur eigenbelang. Je doet nu precies hetzelfde als anderen, want van diegene MOETEN ze ook naar weetikveel waar komen.

    Laat ze zelf kiezen. ;)
    Althans, Universal bepaalt dat.


    -

    Ja idd! Dat is voor mij het dichtbijst [/ofzo], en dan hoef ik niet helemaal naar de andere kant van het land te ryden --'



    Ja, of ze moeten helemaal niet komen :Y)
    Nee, grapje. Maar altijd is er wel wat te zeuren, 'het is te ver' 'ze komen nooit naar mijn buurt' enzo. Dat is vre-se-lijk irritant.


    -

    Jaaawh se moeten naar gel(Tom)redome Komen xD

    Neeee naar de P3 in Purmerend, dan kan ik lekker backstage ='D


    Life is hard and then we die

    Laat ze lekker naar mijn fantastische woon-doos komen :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Gewoon naar Roeselare in het fabriekspand en daar kunne ni veel mensen in en daar mag ik wel naartoe en als er weinig mensen zijn dan heb ik meer Tokio Hotel. =]

    Ja ut Gelderdome. M'n familie woont daar vlakbij :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Doe mij maar ergens in het zuiden van NL... Tilburg ofzeu...


    I may not always be perfect, but I'll always try.