• Ik zie steeds vaker, dat mensen hier op quizlet een engelse titel hebben. En nou zeg ik niet dat ik er nou zo geweldig in ben, maar er staan nogal vaak spelfouten in.
    Revenche i.p.v. Revange

    En nog wel wat meer. Ik bedoel dit niet als een belediging, maar ik kan me er zo aan ergeren als anderen iets verkeerd spellen (A)

    Wilde ik even kwijt =)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ja, inderdaad. Er staan heel erg veel fouten in. Ik en een aantal andere users ergeren ons er kapot aan.
    Oplossing; die persoon er even op aanspreken en even de juiste titel geven. Dan moet die persoon zelf maar doen wat ze ermee doen.
    X.


    Bored.

    Trouwens 't hoeft niet perse Revange want Revenche is ook gewoon correct Engels (A)
    En als je er spellingsfouten in ziet dan kan je 't toch gewoon ff tegen die persoon zeggen? -_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gewoon ff tegen die persoon zeggen idd ;) Ik erger me er zelf ook kapot aan, kan niet zo goed tegen spelfouten >.<


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BWAAAH



    Maar tegen ieder persoon (die iets fout heeft geschreven) zeggen dat het fout is vind ik ook weer zo iets..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    BWAAAH

    Maar tegen ieder persoon (die iets fout heeft geschreven) zeggen dat het fout is vind ik ook weer zo iets..

    Het moet toch ook niet?


    Bored.

    Vaak heb ik dat ook met Nederlands. Dat er zoveel spellingsfouten inzitten.

    Maar als ik een Engelse titel heb, vraag ik het aan mijn broertje (A) Want ik ben echt slecht in Engels.


    Think before you act.

    (...)
    Het moet toch ook niet?


    Was mn andere account xD ben ff slim bezig (A)


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    (...)

    Was mn andere account xD ben ff slim bezig (A)


    Excelsaga123 duss -_-' da's mn andere account xP

    sorry (A)


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^


    Revenche i.p.v. Revange

    En nog wel wat meer. Ik bedoel dit niet als een belediging, maar ik kan me er zo aan ergeren als anderen iets verkeerd spellen (A)


    Revange -->Revenge

    Jup, ik erger me er ook dood aan.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik erger me er ook bijna altijd aan ^^
    Dan hebben ze de 'i' dat wordt bedoeld als ik niet als hoofdletter geschreven, ofzo --'
    x.


    ok

    ik lees er tegenwoordig gewoon over heen want dan ga ik me er tenminste ook niet aan ergeren;)

    Doe gewoon alles in het nederlands :D Dan kan ik het ook gewoon lezen :D

    Mij valt het dus niet op, omdat ik die woorden zoiezo niet ken ><

    Het is misschien stupid, maar dat je je eraan gaat ergeren .. -.-' Net zoals paar maanden terug had iemand een topic geopent omdat mensen 'hun' zeggen inplaats van 'zij' Geloof ik. (In iedergeval iets HEEEEL doms) En daar ergerde die persoon zich heel erg aan. En wie weet zijn die mensen nog niet zo goed in Engels. Zeg dan ff dat ze een foutje hebben en ga hier niet een topic over maken met OEH daar erger ik me kapot aan.
    OMG Sorry hoor, maar hier kan IK me eraan ergeren --' Niet iedereen is even slim. Ik heb zelf ook best veel fouten met Nederlands. NOU EN


    I live for the applause, you will die for it.

    Daarom hebben we school.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is misschien stupid, maar dat je je eraan gaat ergeren .. -.-' Net zoals paar maanden terug had iemand een topic geopent omdat mensen 'hun' zeggen inplaats van 'zij' Geloof ik. (In iedergeval iets HEEEEL doms) En daar ergerde die persoon zich heel erg aan. En wie weet zijn die mensen nog niet zo goed in Engels. Zeg dan ff dat ze een foutje hebben en ga hier niet een topic over maken met OEH daar erger ik me kapot aan.
    OMG Sorry hoor, maar hier kan IK me eraan ergeren --' Niet iedereen is even slim. Ik heb zelf ook best veel fouten met Nederlands. NOU EN


    En er zijn ook nog mensen met Dyslexie hier he :O :P