• Ik zie steeds vaker, dat mensen hier op quizlet een engelse titel hebben. En nou zeg ik niet dat ik er nou zo geweldig in ben, maar er staan nogal vaak spelfouten in.
    Revenche i.p.v. Revange

    En nog wel wat meer. Ik bedoel dit niet als een belediging, maar ik kan me er zo aan ergeren als anderen iets verkeerd spellen (A)

    Wilde ik even kwijt =)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ja precies!


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is misschien stupid, maar dat je je eraan gaat ergeren .. -.-' Net zoals paar maanden terug had iemand een topic geopent omdat mensen 'hun' zeggen inplaats van 'zij' Geloof ik. (In iedergeval iets HEEEEL doms) En daar ergerde die persoon zich heel erg aan. En wie weet zijn die mensen nog niet zo goed in Engels. Zeg dan ff dat ze een foutje hebben en ga hier niet een topic over maken met OEH daar erger ik me kapot aan.
    OMG Sorry hoor, maar hier kan IK me eraan ergeren --' Niet iedereen is even slim. Ik heb zelf ook best veel fouten met Nederlands. NOU EN

    Nja, dat hun en zij, sorry, maar das gewoon geen correct Nederlands, en als je dat wel spreekt kan dat echt súper irritant zijn.
    En ik vind met die engelse titels, ik bedoel, ik kan geen frans, ik gebruik ook geen franse titels, ookal zou ik dat wel leuk vinden. Maar, de kans dat er uberdomme spellingsfouten in staan is me daar te groot voor. Sowieso is het een beetje lui om niet eens even te checken of het wel klopt, als je het niet weet, vraag het dan ff aan iemand of typ het gewoon in bij google, zie je al snel genoeg of het lukt. Ik ben goed in engels is kijk zelfs altijd nog even na of alles écht klopt.
    Ik erger me er dus ook aan.


    Mew <3

    Ik erger me er ook kapot aan x3 Soms zeg ik het en andere keren vind ik het te veel werk voor zoiets kleins.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    LOL dat klopt xD Of dan word de Present Perfect met de gewone Past Simple door elkaar gehaald xD


    ars moriendi

    (...)
    Nja, dat hun en zij, sorry, maar das gewoon geen correct Nederlands, en als je dat wel spreekt kan dat echt súper irritant zijn.
    En ik vind met die engelse titels, ik bedoel, ik kan geen frans, ik gebruik ook geen franse titels, ookal zou ik dat wel leuk vinden. Maar, de kans dat er uberdomme spellingsfouten in staan is me daar te groot voor. Sowieso is het een beetje lui om niet eens even te checken of het wel klopt, als je het niet weet, vraag het dan ff aan iemand of typ het gewoon in bij google, zie je al snel genoeg of het lukt. Ik ben goed in engels is kijk zelfs altijd nog even na of alles écht klopt.
    Ik erger me er dus ook aan.


    Helemaal mee eens!


    ars moriendi

    OMG
    Voor de triljoenste keer
    DIT IS CRAP. KINDEREN KUNNEN EEN ZIEKTE OFZO IETS HEBBEN, ER ZIJN OOK BUITENLANDERS HIER DIE NIET PERFECT NEDERLANDS KUNNEN!
    Godverdomme! Mijn vader kan SOMS ook niet goed Nederlands praten, als hij voor je stata en hij zegt wat verkeerd ZEG JE HET DAN OOK!? HEH. Godverdomme echt waar -.-'
    SORRY VOOR DIT MAAR ZOALS IK EERDER ZEI HIER KAN IK ME AAN ERGEREN


    I live for the applause, you will die for it.

    En kom nou niet aan met gezeik tegen mij. Want ik vind dat ik gelijk heb. NEE GEEN EGO. HET IS ZO. WAT ALS KINDEREN WETEN DAT ZE NIET GOED ZIJN IN NEDERLANDS/ENGELS EN DIE LEZEN DIT? Zou niet leuk zijn hea? -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    Of bijv. Dat iemand een andere 'taal' heeft bijv Vlaams. Daar moet je je dan ook aan ergeren. En dit is ZO waar. Als je eraan ergert dan kinder bijv. een t inplaats van D zeggen ofzo -_- Moe tje je aan andere talen of accenten ook ergeren.
    Jezus Christus..
    Sorry voor deze spam (Als het Spam is) :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Of bijv. Dat iemand een andere 'taal' heeft bijv Vlaams. Daar moet je je dan ook aan ergeren. En dit is ZO waar. Als je eraan ergert dan kinder bijv. een t inplaats van D zeggen ofzo -_- Moe tje je aan andere talen of accenten ook ergeren.
    Jezus Christus..
    Sorry voor deze spam (Als het Spam is) :X


    IK BEN ER HELEMAAL MEE EENS, WIE MAAKT ER ZICH NOU DRUK OM EEN PAAR SPELLINGSFOUTJES?
    GA EEN BEETJE STRESSEN OM JE EIGEN LEVEN :S


    --

    Ja inderdaad. Het moet niet echt intelligent over, ookal kan ik zelf ook nog wel eens van die fouten maken. Maar sommige maken er echt een zooitje van.


    blame the bully.

    (...)

    IK BEN ER HELEMAAL MEE EENS, WIE MAAKT ER ZICH NOU DRUK OM EEN PAAR SPELLINGSFOUTJES?
    GA EEN BEETJE STRESSEN OM JE EIGEN LEVEN :S

    Dat berichtje kon ook zonder hoofdletters, maar goed.:'D
    Als ik mijn mening moet geven: Ik kan me er ook aan ergeren, meer aan de Nederlandse dan de Engelse. Want ik ben nou eenmaal een perfectionist, waaraan ik niks kan doen enzo. --'
    x.


    ok

    Revenge

    ik erger me er niet zo aan. (komt vooral omdat ik veel fouten niet opmerk.)
    Fouten in het Nederlands vind ik veel irritanter. Vooral in quizzen leest dat zo irritant. Ik moet namelijk alles eerst in goed Nederlands zetten voor dat ik het dan kan lezen:S.


    I am an idiot, I move.

    Ik erger me soms aan nederlandse spellingsfouten. Over de engelse maak ik me niet echt druk eigenlijk. Nou en dat mensen engelse titels nemen en fouten maken? Misschien vinden ze engels mooier klinken. Jah so? Dat is dan HUN probleem, niet het onze. En het is hier toch een site om quizen op te zetten omdat je dat leuk vind? Niet om in nederlands in te dienen. We zijn hier toch geen spellingsfreaks zeker? Soms vind ik dat mensen toch wel wat overdrijven in hun topics over 'Ik erger me aan hun spellingsfouten'
    [Owkééj, dit was dus mijn preek. En ik maak waarschijnlijk ook wel spellingsfouten in engels && nederlands. Maar die maak ik dan NIET express && anderen misschien ook niet. Je wil een leuke quiz op Q zetten en verwacht niet dat mensen je de hele tijd afbreken op spellingsfouten --']


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik merk dat (bijna) nooit op.Ik heb het een keer gedaan dat iemand tho had geschreven ivm two.Maar sommige mensen zijn perfectionisten,en dat is normaal.Maar verder maak ik hier geen letters aan vuil xD


    Give me a long kiss goodnight