• OMg!
    Mijn Duits leraar is egt gewoon Meesterlijk..XD
    We hadden vandaag een proefwerk.
    en dan zit hij helemaal gek te doen, en gaat die van ze siaal een Boerka maken.
    en gaat hij dingen voor zeggen.
    Of gaat hij door het lokaal huppelen.
    of begind hij uit het niets te schreeuwen, en tegen kasten te schoppen..xD
    we algen egt helemaal strijk!
    En toen de consersje, die apsenten ging ohalen., ging hij zich onder de tafels verstopen, en helemaal zeggen. niks zeggen he. ik ben er niet.
    of we moester Der Die Das Die uit onz hoofd leren. omdat onze leraar van vorig jaar, ons niks bij berngde:P
    En dan gaat hij er bij zingen, en tegen een kast aan schoppen enzo.
    of, dan gaat hij midden in een SO je blaadje afpakken.
    En kwa uiterlijk lijkt hij op Gorden! de stief pa van bill en tom.xD
    Sorry, dit moest ik even kwijt..xD
    Heeft iemand anders nog zoon maffe leraar?!


    Dunno ><

    Haha vét!

    Wij hebben allemaal maar oude zeik leraren :]
    ikhaatze.

    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    WAHAAA IK KOM IN JOUWN KLAS (Alleen voor Duits(A)) Welke leraar gaa ter nou tegen een kast lopen schoppen ='D
    Leraren bij ons:
    -GS: Denkt dat hij knap is, maakt allemaal eigendunk grappen
    -MU: Kletst met je mee over dingen, Had ons vet hard laten schrikken -_- (Hartaanval), Gaat met een plastic bekertje tegen de microfoon friemelen
    -HA & TE: Plaagt de kinderen


    I live for the applause, you will die for it.

    Owhjahh,mijn leeraar van zedenleer noemt tom,en elke keer als ie de klas binnekomt zegt ie,ik ben dé tom kaulitz,diit zecht hij omdat ie weet dat iik een fan ben x'),en euhm ik had gezgd,volgende keer moet je je ook kleden als dé tom kaulitz,hij ging dat doen,ik kan niet wachten tot vrijdag x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Ja, zoeen had ik vorig jaar. Zat je een toets te maken, douwt hij een plaatje van Donald Duck onder je neus. En altijd van die grappig die niet grappig zijn en daardoor wel grappig worden. :'D


    blame the bully.

    mijn latijn leraar is freakie xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    like.. alleen mijn nederlands lerares is best wel leip xD die noemt iedreen een konijntje o.o


    We can only learn to love by loving.

    Min juf is gek, met sexuele voorlichting..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Mijn leraar engels staat altijd buiten te roken met zo'n zwart/grijze jas tot op zijn schoenen :O

    En hij draagt band shirts van Slipknot en Toot ofzow? Best hip, en hijs aardig,, en hij ging me helpen met mijn repetitie over dat vak xD

    ik heb wel chille leraren,
    maar niet leip ofzo,
    mijn mentrix/ Duits lerares is fan van Rammstein en TH enzo, en ze trekt mij altijd voor (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik haat de mijne^^
    maar mijn leraar natuurkunde is wel stoer:D


    I am an idiot, I move.

    sommige leraren zijn gewoon grappig xD


    One of the Duo Of Evilness

    mijn nederlands leraar die heeft konthaar en zegt de hele tijd alle antwoorden en kan onze klas niej aan mr hij is wel meesterlijk!


    love is dead and dead is love

    wij hadden er 1 voor economie
    hij was echt geweldig
    die springt en huppelt ook overal rond xD


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Hehe xD Onze Tekenleraar is gewoon te briljant xD Die klootzak staakt nu heel de tijd. ;l
    Maargoed, die verdoet z'n tijd met barbapapa tekenen en vertellen over een paar vrienden van hem die drugs gebruiken, hij legt uit wat aanbeien precies zijn en fantaseerd luid op over broodjes poep. Tsja .. Hij heeft een eigen death metal band en hij treed soms op, op van die metalavonden.
    Satan van Baalen rockt XD
    Iedereen roept: KIJK UIT!! VAN BAALEN KOMT JE HALEN
    Door hem kunnen we wel al 2 weken lang op woensdag 2 uur uitslapen ;D
    En tegen een kind geschreeuwt van: SHUT THE .... UP. En nu mag jij in het lokaal hier naast een nieuw potlood gaan halen :]


    Caution first, always.

    Whaa, stoer n.n ik wil ook zo'n leraar 0.o Meneer Langhout is dodelijk saai (en half gay) en we hebben hem pas sinds deze week x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.