• Nou, het is nu dus iets langer dan 2 weken uit met m'n ex. Tja, naar mijn gevoel was het al 3 maanden uit. Ik sprak of zag hem namelijk amper en ik voelde ook niet echt meer liefde voor hem. Nadat hij het uit had gemaakt kwam ik erachter waarom hij het uit had gemaakt, hij ging gewoon vreemd met een ander meisje. Ochtja. In die tijd vond ik al een andere jongen leuk. Maar ik deed er niets mee, want ik ga niet vreemd. En nouja, een week nadat het uitging kreeg ik met die jongen. Voor het eerst in 5 maanden voelde ik me weer echt verliefd en gelukkig!
    Maar goed, gisteravond begon opeens de neef van m'n ex tegen me. Ik ben volgens hem onvolwassen/kinderachtig. Volgens hem heb ik alleen maar met m'n huidige vriendje genomen omdat ik dan m'n ex kan terug pakken, en de leegte vullen. M'n vriendje heeft volgens hem alleen maar met me genomen omdat hij niet wist wat hem overkwam, en hij zou me heel hard laten vallen. Hij vindt me egoïstisch en hij vindt dit niet kunnen. Ik bedoel, hallo? Wie ging er ook alweer vreemd? Ik was zo overstuur dat ik vanmorgen verhoging had. -zucht-
    Naja, wat vinden jullie daarvan? Mensen die denken het beter te weten?


    Life is hard and then we die

    Hmm laat die neef maar zagen ,, wat moet hij nu tege uu beginne over uu nieuwe relatie!


    Your Butt is Mine!

    like, wat heeft die neef nou met jou te maken? als jij over je ex bent dan kun je toch weer gewoon een vriendje hebben?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    die neef van hem is niet goed
    hij begint alleen maar zo tegen jou omdat die ene jonge zijn neef is anders had ie zicht er denk ik nie mee bemoeid;)
    maar lkkr laten gaan en goed met met je vriend blijven praten over wat andere mensen over jullie zeggen !!!

    Exen zijn nergens goed voor . =/
    Sterkte!
    En ik zou vooral tegen je huidige vriend zeggen wat die neef allemaal zei. ;]


    One man's fun is another's hell.

    Exen zyn slecht
    de myne kan er niet tegen dat ik het had uitgemaakt
    laat hem gwn doen, hy is gekwetst omdat je al over hem bent


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Join the Anti-Exboyfriends Group. x]


    One man's fun is another's hell.

    hhe geen probleme me exe ikke..
    :p

    mja gwn negere zouwek zegge.. they're just too silly for life...

    xxx


    Can you meet me half wey?!

    Join the Anti-Exboyfriends Group. x]
    I will surely do ='D


    Life is hard and then we die

    Hij is familie van jouw ex, dus het is best logisch dat hij partij trekt voor hem. Maar uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt, dus waar bemoeid die gast zich mee?


    blame the bully.

    My god.., neven-van-exen zijn blijkbaar ook niet echt top >.<
    Sterkte xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    Wat een klojo srry dat ik het zeg hoor maar this tog zooW?

    My god.., neven-van-exen zijn blijkbaar ook niet echt top >.<
    Sterkte xD

    + Join the
    ahum
    Anti-Cousins-Of-Exboyfriends Club? :')


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    + Join the
    ahum
    Anti-Cousins-Of-Exboyfriends Club? :')
    Yeah! That's the spirit girl XD


    Life is hard and then we die

    k heb precies t zelfde.
    je moet je er gewoon niks van aantrekken en er niet tegenin gaan. dan is 't voor hun ook gewoon niet leuk meer.
    en die neef is vast jaloers dat je vriendje wel een leuke vriendin zoals jou heeft en hij niet. ;D
    daar ga je je toch niet kut door voelen? t is gewoon een jaloerze sukkel ¬¬'

    verhoging?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.