• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    grapefruit schreef:
    Anorexia is een allesverwoestende ZIEKTE. Het is geen spelletje, maar dodelijk. Ik ben er iemand aan kwijtgeraakt en dat wil ik niet nog een keer.
    Afvallen doe je door GEZOND te eten en MET MATE TE SPORTEN. Dus wel voldoende, maar geen zes uur per week in de sportschool hangen, oké?
    Ik hou niet van pro-ana stories, pro-mia stories of enig ander iets dat in de buurt komt. Ik ben niet trots op jullie maar walg van jullie! Dat jullie zó de spot durven drijven met een ZIEKTE... Net alsof ik een profiel ga maken waarop staat: Kanker, de nieuwe hype!
    Niet dus!

    Ik ben het volledig met de topic-maakster eens.

    Ik ben het er ook wel mee eens, maar veel sporten is helemaal niet erg hoor? 6 uur per week is prima als je wat wilt afvallen? Je zal in geen dieet zien staan; 'Niet teveel sporten hoor!!!'


    Gradually, then suddenly..

    Dat moesten "zes dagen" zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Dat moesten "zes dagen" zijn.

    Vind ik nog niet heel erg raar, maar oké.


    Gradually, then suddenly..

    Een meisje uit mijn klas heeft anorexia en het is niet bepaald om fijn te vinden... Ze was gewoon kei hard aan het wenen toen ze het mij vertelde, Ik snpa niet dat er van die fucking kinderen zijn die zo doen van:"oh ik ben dik" en eigenlijk zie je hun ribben door hun vel!


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Er zijn gewoon mensen op Q die door stories over pro-ana aan pro-ana zijn gaan 'doen'.

    Mijn profiel is niet eens Pro-Ana, maar goed, mods van Quizlet.nl,
    Ik haal het wel weg.

    Ik was laatst gaan kijken op zo'n saai van Pro-Ana, niet omdat ik het ook doe/heb/ehhoezegjedat?, maar omdat ik dat wilde zien. En jezus zeg, wat kan ik dat niet uitstaan. Elkaar tips geven om zo weinig mogelijk te eten, ben ik tegengekomen. Sorry hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Ik was laatst gaan kijken op zo'n saai van Pro-Ana, niet omdat ik het ook doe/heb/ehhoezegjedat?, maar omdat ik dat wilde zien. En jezus zeg, wat kan ik dat niet uitstaan. Elkaar tips geven om zo weinig mogelijk te eten, ben ik tegengekomen. Sorry hoor.


    Dan keek je zeker niet naar de mensen die er zitten.
    Want iedereen support elkaar.
    Ignorant.

    Het is prettig ernstig Pro-Ana ik hield op de basisschool(in groep 3) men spreekbeurt ervoer(ik ben een studiebol ookal zie ik er niet zo uit) want ik wou duidelijk maken hoe erg het is.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik zal mijn mening over pro-ana maar niet posten, te grof. -_-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik zal mijn mening over pro-ana maar niet posten, te grof. -_-


    Life is all about having a good time.

    waarom wordt dit topic weer omhoog gekickt :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    waarom wordt dit topic weer omhoog gekickt :')


    Omdat het al bovenaan stond (joehoe)

    The


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    End.

    *Sorry, maar ik ergerde me echt aan die reacties waar ruzie uit voort kwam gevloeid.

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:35 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.