• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    meer dan de helft van anorexia komt er niet overheen, het is een zwaar lichamelijke en vooral psychische stoornis die je niemand toewenst. wordt hier dus ook iets aan gedaan? zoals profielen bannen met dat soort teksten erop? beter word dit gewoon hard aangepakt


    We believe we found your girl in an old burning car way up the hill.

    Indd vet erg! ben hier ook tegen als je anderen aanzet tot ziekte's vind ik dat jullie gewoon moeten zeggen hou hier mee op. Quizlet is hier toch helemaal niet voor bedoeld ?! :S


    bad luck is luck 2

    Dat is echt verschrikkelijk. Het is voor mijn tijd zo te zien, maar ik hoop in ieder geval dat de hype niet meer terugkomt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    het is afschuwelijk!

    Ik heb zelf anorexia gehad, ik ben er echt tegen!

    Serieus, ik heb niemand gezien de een pro-ana profiel heeft, maar ik vind het toch dom van die meiden/jongens. Deze ziekte moet de wereld uit.
    Maar daarvoor moet eerst het pesten eruit. Vele anorexia-patienten hebben de ziekte gekregen doordat ze gepest werden! Ik ook!







    Stop pesten,
    Laat mensen zijn wie ze willen zijn.
    Dan stop je ook anorexia en haar tegenligger ( ik weet niet precies de naam van die andere ziekte)
    Alleen op die mannier kan je anorexia verkomen. Niet pesten. En geen mode!
    Echt waar het kan !
    Ik weet het zeker


    Don't be scared for being yourself

    Ergens vind ik het raar dat deprimerende/suicidale dingen wel kunnen, maar pro-ana niet.

    Ik heb echt zo'n hekel aan pro ana. Diegene die dat verzonnen heeft is echt ziek.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 14:38 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sadism schreef:
    Ergens vind ik het raar dat deprimerende/suicidale dingen wel kunnen, maar pro-ana niet.


    Zelfmoord bevorderen en aanmoedigen is ook niet toegestaan op quizlet. Dat is wat pro-ana ook doet, dus ik zie niet in wat er anders aan is?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Zelfmoord bevorderen en aanmoedigen is ook niet toegestaan op quizlet. Dat is wat pro-ana ook doet, dus ik zie niet in wat er anders aan is?

    Hmh, dr is zeker verschil, maar oke, ik snap dat jullie mensen niet op verkeerde ideen willen brenngen (:

    Sadism schreef:
    (...)
    Hmh, dr is zeker verschil, maar oke, ik snap dat jullie mensen niet op verkeerde ideen willen brenngen (:


    Ja, okay, er is verschil, I know. Maar het gaat er gewoon om, dat we niet willen dat zulke dingen aangemoedigd worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gelukkig heb ik die profielen nog nooit gezien!
    Maar je bent zelf toch ook ziek, als je zoiets verzint!

    Ik ben het eens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    LifeLove schreef:
    het is afschuwelijk!

    Ik heb zelf anorexia gehad, ik ben er echt tegen!

    Serieus, ik heb niemand gezien de een pro-ana profiel heeft, maar ik vind het toch dom van die meiden/jongens. Deze ziekte moet de wereld uit.
    Maar daarvoor moet eerst het pesten eruit. Vele anorexia-patienten hebben de ziekte gekregen doordat ze gepest werden! Ik ook!







    Stop pesten,
    Laat mensen zijn wie ze willen zijn.
    Dan stop je ook anorexia en haar tegenligger ( ik weet niet precies de naam van die andere ziekte)
    Alleen op die mannier kan je anorexia verkomen. Niet pesten. En geen mode!
    Echt waar het kan !
    Ik weet het zeker

    boulmia?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    (...)
    boulmia?


    Het is Boulimia maar ik denk dat ze BINGE bedoeld.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is Boulimia maar ik denk dat ze BINGE bedoeld.

    Ah, ja kan ook


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ew, een van me beset vriendinne geeft het gehad, en echt,n ik flip als ik iets pro ana lees.

    dus, (Y) van Q.!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.