• als je anders bent dan de meesten ben je meteen..
    Emo of gothic vind iedereen

    valt me de laatste tijd op xD

    hebk gelijk of hebk gelijk



    (bericht aangepast door een moderator)


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben het zoooo met jou eens.!
    Mijn vriendin die er 'gewoon net als de andere er uiziet' wordt nu ook Gothic genoemd omdat ze met mensen die 'anders' zijn omgaat en omdat ze Metal/rock en die dingen luistert.
    Ja, en ik wordt altijd al Gothic en Emo genoemd, maar ik weet wel beter [:


    bla bla bla

    Pff,, mij noeme ze vanalles...maar bij ons op school enzo is 'emo' en 'gothic' en van die dinge niet echt in. Maar ik ben ook geeneeen van beide hoowr. Kijk, vandaag had ik n blauwe superskinny aan, mijn roze dr martens, een grijs met wit gestreept hem da oversized is(zo psies een mannehemd), n kroontje, n zwarte plastron en nog wa ander dingeskes. Komen ze op de gang naar me toe me vanalles en nog wat..bv "zet nog een helm op en je kan zo bij t leger me je schoene en je te groot hemd" of "laat me rade, dochter van een prinses maar toch nog altijd de oude hemde van je vader aandoen?" en zoo egt de hele tijd door:S Duzz als je bij ons anders bent dan kijk iedereen je aan en zegt echt iedereen iets op je klere ofzoo maar je betekend niets. Tsja, hun keus..als zij me wille raken...try on!


    Live for something or die for nothing

    Klopt, tenzij je kleren in alle kleuren van de regenboog draagt :Y)
    Dan ben je ook anders dan de anderen ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik werd altijd gothic genoemd tot iedereen opeens zo emo was dusja nu ben ik volgens die mensen een emo >.<

    Ik werd emo genoemd omdat ik fan ben van Tokio Hotel. xD


    Think before you act.

    mijn noeme ze antichrist^^ of satanskind x) ma swat da zijn de mensen die me kennen
    onbekende zeggen gothic.

    juah de ene keer is het van iell jij gothic en de andere keer is het van iell jij vieze emo ga je rippen ¬¬ ik reageer er niet eens meer op...


    A Noble was Born in Chaos

    Dude je hbt gelijk.

    Ik word op zijn minst 15x nageroepen voor emo.
    5x geroepen dat 'k me maar moet gaan snijden of zelfmoord moet plegen.
    En zowat elk kind kijkt me met open mond aan als ik langs kom.

    Naja ik vind het wel leuk iedereen weet bijna wel wie 'k ben. 'k ben wel geen emo maar 'k zie het als aandacht krijgen maar dan op een negatieve manier x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik kwam een keer aan renne omdat ik te bijna te laat was. zegt zo'n gast: AAN DE KANT MENSE GOTIC IN AANTOCHT DIKKE GOTIC RUNNNNN

    Zalig gewoon
    Ik zou zeggen: de koningin der duisternis moet erdoor en als ze door jullie te laat komt zijn jullie allen eeuwig vervloekt.

    (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik werd vandaag nageroepen. Vieze Emo riepen ze. Dat doet me niks. Zulke hersenloze mensen weten niet eens wat het inhoud. Maar dta er een peuk naar me werd gegooid gaat me toch wel een beetje te ver>.<


    Music is the new sex

    ik ben fan geweest van tokio hotel. dus ik ben een gothic. ik zie er niet uit als een gothic, maar ik ben het gewoon weet je wel?
    tenminste, dat is me verteld.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hmmm, heb daar geen last van omdat ik als redelijk 'normaal' wordt beschouwd.
    maar soms merk ik wel dat anderen vlug andere mensen gaan bestempelen.
    Nu jah ik moet eerlijk zijn, ik ben geen heilige en bestempel ook wel eens mensen, maar heb eigenlijk niet zo vlug vooroordelen als anderen lijkt me =/
    Ik trek mij niet zoveel aan van hoe de andere eruit ziet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omdat ik Iron Maiden Shirts draag, ben ik volgens 2 jongens uit mijn klas Gothic. Ik lach die 2 altijd uit, Zoo zielig ;S


    Caution first, always.

    Helemaal gelijk
    Mijn vader en broer zeiken er ook over ><
    Zó irri.

    ja bij mij in de klas ben ik vanalles van emo tot stud:S


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;