• als je anders bent dan de meesten ben je meteen..
    Emo of gothic vind iedereen

    valt me de laatste tijd op xD

    hebk gelijk of hebk gelijk



    (bericht aangepast door een moderator)


    We can only learn to love by loving.

    het valt me op, dat mensen die zichzelf altijd bekommeren over 'anders dan de rest zijn, en worden dan gelijk...genoemd' ook mensen zijn die zich meestal inderdaad zo 'emo/gothic' (goddd. haat hokjes -.-') zijn.

    just a guess.

    Well, sinds de wemo's & woth's zichzelf tegenover iedereen emo & gothic gingen noemen, snappen alle mensen volgens mij nou ook niet meer wat nou emo/gothic is of niet :'] Ik neem het ze niet kwalijk :']


    Mew <3

    Ik heb zo'n meisje in mijn klas en hockeyteam die echt superrijk en (semi-)populair is. Ze doet er dan ook alles aan om mij aan haar aan te passen, anders wil ze niet met mij gezien worden denk ik. Ik houd van zwart, dus bij bijna alle nieuwe outfits moet ze éven duidelijk maken dat ze het afkeurt en dat ik er wat aan moet doen.
    Voorbeeld: 'Hey Marije, die muts vind ik wel erg gothic, hoor.' Ik: 'Gefeliciteerd, ik niet :Y)'
    :((


    I clicked my heels and wished for you.

    Valt mij niet egt op xD
    en ik ben zeker niets vn de 2 :Y)


    Your Butt is Mine!

    Jep, op mijn oude school niemde ze me altijd 'emo' en schreeuwde ze in de gangen dat ik mezelf maar moest gaan snijden met Tokio Hotel op, ofzo.
    Maar op mijn nieuwe school zitten veel 'alternative' kinderen zeg maar, bij ons zijn die juist populair en de huppeltjes niet. Alleen ik probeer niet eens bij die populaire groepjes te horen, want ze kleden zich wel anders, maar gedragen zich gewoon als macho's of huppels T_T


    Tears are crashing out of my eyes

    ik draag altijd zwart en word ook altijd uitgescholden mr dat boeit me niks ik vin het zelf mooi en andre hoeven dah tg niet te vinden!


    love is dead and dead is love

    dat gebeurt bij mij ook constant :(

    maar k eb zo'n paar vrienden die nogal groot en sterk zijn en die vragen dan ebde e probleem met haar ofzow??en dan durven ze nix meer zeggn xD


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    Ik heb zo'n meisje in mijn klas en hockeyteam die echt superrijk en (semi-)populair is. Ze doet er dan ook alles aan om mij aan haar aan te passen, anders wil ze niet met mij gezien worden denk ik. Ik houd van zwart, dus bij bijna alle nieuwe outfits moet ze éven duidelijk maken dat ze het afkeurt en dat ik er wat aan moet doen.
    Voorbeeld: 'Hey Marije, die muts vind ik wel erg gothic, hoor.' Ik: 'Gefeliciteerd, ik niet :Y)'
    :((


    ik zit ook op hockey.

    als ik haar ooit tegenkom,

    grrrrrrrrrrrr. dat is gewoon weg stom als mensen zo reageren.

    -

    maar stop met die hokjes.
    goshhh.
    dan zou ik uit blijk van jullie omschrijvingen, een huppel zijn.

    whoaaa. dan zou er haat hier zijn >;D
    but i don't care.

    Ja... Ik werd vorig jaar vr emo uitgescholden door een paar jonges vn de klas. Omdat ik toen wat verlegen was en niet zo veel zei en omdat ik veel zwart droeg. En toen vroegen ze me steeds om men armen te laten zien . En ze zeiden ook steeds. Moet je je niet gaan snijden ? Das egt kut. En nu draag ik meer kleur en heb ik er geen last meer van. Ik zit nu wel in een andere klas en daar ben ik blij om. Want vorig jaar werd ik echt gepest. x3.


    A. ikmisje.

    Pff is al altijd zo bij mij.. oÔ


    If music be the food of love, play on!

    ik heb respect voor iedereen xD
    iedereen is speciaal op zijn eigen manier, niet dat ik alles mooi vind, maar meestal kies je er zelf voor om ander dan anderen te zijn en dat vindt ik dapper

    ikzelf ben niet zo ander, ik draag meestal zwart gecombineerd met iets flashymaar me ma zit in de weg alsk make-up aandoe dan verpest je je huid!! ik stond me ma toen egt uit te lache xD


    live your own life

    Nahh..
    Ik ben owk 'anders'.
    Te minste.. hoe ze naar me kijken zegt genoeg ><
    Maar ik draag niet van die zwarte skinnies en zwarte make-up of dat soort geshizzle
    Nee.. ik word Snoop Dogg genoemd --'
    Woepie.. das veel beter! x'D
    Alleen maar omdat ik Kani broeken draag en large vesten en bandanas =O [soms petten]
    Snap niet hoe ze daar opkomen [a]

    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Nahh..

    Alleen maar omdat ik Kani broeken draag en large vesten en bandanas =O [soms petten]
    Snap niet hoe ze daar opkomen [a]

    TWINcest



    Supervettttttttttttttttttttttttttt.

    Karl Kani <3

    Ik ga binnekort een vest kopen :3
    die dingen zijn te geniaal <3
    en lekker warm :3

    Zwaar geleik!

    Ik droeg ooit eens een keer van die moffie's tegen de kou ( Handschoenen zonder vingertoppen ) en werd geleik aangekeken voor vieze emo enzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik ben gewoon de overgeweldige Jolien?
    Clear enough? :'D