• Ik moet nog één ding opruimen.
    De aardappelpuree van drie maand geleden die in mijn kast staat weg te rotten.
    Ik durf niet eens kijken.
    O.O

    OMG. x]
    euhm. pak een handschoen en gooi t uit t raam? :Y)

    Het raam is te ver weg, dat overleef ik niet!

    eet t op. ^^

    Wasknijper op neus, 3 paar handschoenen over elkaar aandoen, en rennen!

    Maar zorg dat je niet valt.

    Wat je ook kunt proberen is een gasmasker, maar ik denk niet dat het normaal is als je die een in je huis hebt liggen :'D.


    rules don't stop me

    Ja hallo, volgens mij heeft het al pootjes gekregen. :X

    Je doet zo'n pak aan met een gasmasker aan en dan pak je iets van twee meter lang ofsoo waar je dat mee kan opnemen en dan neem je dat zo op, spurt je naar het raam en zorg je dat het niet kan gaan lopen want élk ding met pootjes, daarmee moet je oppassen! Maar euh... dan gooi je het uit het raam en ga je meteen dat spul afwassen waarmee je dat vastgepakt hebt :Y) Veeel plezier ermee ^^

    bel de schoonmaakdienst

    Oké, hier gaat ie. Ik heb een vuilniszak, handschoenen, regenjas en een wasknijper.
    Duim voor me.
    Als ik het niet overleef, het was leuk jullie gekend te hebben. x_x

    Vraag het heel lief aan je mama :}


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    -Duimt voor Jolien-

    hmm, mag ik op je begravenis komen? :Y)

    Vraag het heel lief aan je mama :}

    Gaat moeilijk, volgens mijn moeder heb ik die aardappelpurie drie maand geleden al opgegeten. :X

    Ja hallo, volgens mij heeft het al pootjes gekregen. :X

    Dan loopt het toch vanzelf weg?
    (of overhaal je broer/zus het op te ruimen...en als je die niet hebt heb je een probleem..)


    Als je maar een ananas hebt..

    hmm, mag ik op je begravenis komen? :Y)

    Jaa, als mijn moeder nog een begrafenis kan betalen na het slopen van ons huis door de schimmelinvasie. :'D

    (...)
    Dan loopt het toch vanzelf weg?
    (of overhaal je broer/zus het op te ruimen...en als je die niet hebt heb je een probleem..)

    Enig kind. :Y)