• Verdomme die flikker is weg bij Ajax en ik ben een mega Suporter van Ajax en dan gaat mijn Favo speler weg, okee ik heb een T-shirt van ajax met Wesley snijeder op omdat dat eerst mijn Favo speler was maar doe vertrok naar Real Madrid ofso en nu is klaas jan Huntelaar daar ook aan verkocht en ben ik boos op Real madrid, Pff *zit met haar armpjes over elkaar*, Maar toch Bedankt klaas jan Huntelaar voor de prestatie's in Ajax! (okaal kan hij dit niet lezen)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    njah eb da ook voor. me lievelingsspeler van racing genk is verwisseld en terug naar zen oude ploeg x) ik vond da ook spijtig da hij wegging.. majah :(

    njah eb da ook voor. me lievelingsspeler van racing genk is verwisseld en terug naar zen oude ploeg x) ik vond da ook spijtig da hij wegging.. majah :(


    Jaah, het sucks gewoon


    Ice-cream Rockt more than you x3

    I know. Godsamme, zeg. Ik heb een shirt van Ajax met 'Huntelaar' en een shirt van Real Madrid met 'Sneijder'
    Nouja, in de winter ga ik toch naar Gran Canaria (hoort bij Spanje) dus dan koop ik daar wel zo'n shirt ^^


    -

    wat een gedoe.. al die ajacieden deze week zeuren over dat real neit genoeg geld heeft betaald. wat maakt het eigenlijk uit twente is toch beter:P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ken geen zak vn Voedbal! XD


    If music be the food of love, play on!

    I know. Godsamme, zeg. Ik heb een shirt van Ajax met 'Huntelaar' en een shirt van Real Madrid met 'Sneijder'
    Nouja, in de winter ga ik toch naar Gran Canaria (hoort bij Spanje) dus dan koop ik daar wel zo'n shirt ^^



    whahah Okee!


    Ice-cream Rockt more than you x3