• Dt vind ik. Als je een serie/quiz lees. Laat dan een comment achter!
    Mijn Stand Alone is 14x gemaakt maar niemand heeft een comment achter gelaten. Dus ik denk dat dat betekent dat het verhaal stom is, laat ALSNOG een comment achter. Ik kan daar van leren, noem tips waar ik iets mee kan. Zeg ook dat het verhaal veel spelfouten heeft, of wat anders.
    Toch?


    I live for the applause, you will die for it.

    People?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind ook dat het het beste is om een reactie achter te laten.Men series worden ook weinig gemakt en daarbij heb ik zelden reacties.Dus ik zat enkeer als een idioot voor de comp met een mega grijns omdat ik een reactie had.:X

    Als ze daar geen zin in hebben, dan hebben ze daar geen zin in. Misschien vinden ze hem wel gewoon slecht en willen ze je niet kwetsen door een negatieve reactie? Ik zou het niet weten. Mensen kunnen ook niet ruiken of jij graag tips of kritiek wilt. De meeste hier op Q kunnen daar namelijk niet tegen en gaan die reactie meteen melden bij ons.
    Ach, laat ze lekker. Zolang jij je verhaal maar goed vind. Ik krijg ook weinig reacties in vergelijking met hoeveel een verhaal gemaakt is. Het is nu eenmaal zo en het zal altijd zo blijven, vrees ik.


    Bored.

    nja, als ik niet reageer heb ik of geen tijd, of wil ik neimand kwetsen, of vind ik het zo waardloos [/als ik schrijffouten enz] dat ik het in het begin al heb weggeklikt.
    En een reactie is niet verplicht natuurlijk..


    Mew <3

    Ik snap je point maar ben het ook eens met DarkPassion


    Wie du mir, so ich dir.

    Als ik een serie van iemand ga doen die bijvoorbeeld als 20 delen heeft, dan plaats ik volgens mij op al die delen een reactie.

    Maar je kan iemand natuurlijk niet verplichten een reactie achter te laten, ik denk dat er dan heel veel minder quizzen gelezen/ingevult gaan worden :P

    ik laat eigenlijk bijna altijd een reactie achter


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Wel mijn serie is 9x gemaakt en er staan 9 of 8 commets i dunno whey bij jouw niet


    I found myself in Wonderland.

    Ikzelf word aangetrokken door de titel van een quiz. Dan heb ik me altijd een voorstelling. Maar soms blijkt dat heel anders uit te pakken of vind ik de schrijfstijl gewoonweg bagger. Daar valt niets aan te doen, je kan hooguit in je vragen verzoeken een comment achter te laten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Positief aan weinig reacties: je bent idd héél blij als je er es één hebt (=> MetalMiss :))
    Mijn quizen worden gewoon op zich heel weinig gedaan, dus ik ben al blij als er mensen ze maken :) Maar van reacties word ik inderdaad nóg veel blijer. Hoewel ik moet toegeven dat ik ook niet altijd een reactie achterlaat, maar das vooral als ik een al bestaande serie aan het maken ben, dat ik veel te nieuwsgierig ben naar het vervolg :)
    Maar voor de rest doe ik mijn best.
    xX Hannah


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik ben het helemaal eens met DarkPassion. Ikzelf zet alleen commentaar bij góede verhalen. Als ik het verhaal slecht vind, krijg je een fucked up reactie en voor ik het weet heb ik een ban omdat ik gemeld wordt. ><