• Heey mensen

    Jah zoals de titel al zegt,

    Naart schijnt komt Th volgende week op MSN

    Hoe weet ik dat nu?

    Wel ik kwam online op MSN en ineens zie ik bij 'MSN vandaag' staan dat Th volgende week online komt op MSN.
    Nu heb ik zitten denken en ze hebben ooit wel al eens in een interview gezegt dat ze nóóit op MSN zouden komen.

    Eerlijk gezegt denk ik dat het MSN-team liegt... :S

    Al denk ik dan weer langs de andere kant van niet omdat waarom zouden ze liegen?

    Xxx-Mii(H)

    hmm zo iets vaag had ik ook gehoord. maar miss maken ze een uit zondering?


    You'd took my breath but I'll survive.

    hmm zo iets vaag had ik ook gehoord. maar miss maken ze een uit zondering?


    Njah zou altijd kunnen

    Maar da's zo raar =S

    Volgens mij was het iets met een msn-intervieuw. Dat je via msn kunt volgen ofzo.

    Dat ze online komen kan natuurlijk niet :'DD

    0123jhv

    Ze zeggen dat ze nergens een acount op hebben nzo..
    mr 't zou best wel kunnen, Msn krijgt er mss zo dan nieuwe leden bij, en TokioHotel wordt ervoor betaalt denk ik x']
    moest ik elke keer betaalt worden als 'k op msn ging wask nu rijk najaa x)
    Tzou wel wijs zijn moeste ze online komen, maar dan moet je nog het juiste msn-adres toevoegen, moeten ze je al accepteren en wie weet zijn er dan zoveel dat ze het allemaal niet kunnen lezen ö

    Welk e-mail adres is dat dan? :O


    Let the Night embrace you

    je kan wel op msn kijken volgende week naar een concert


    You'd took my breath but I'll survive.

    Lijkt me bullshit..
    Ze zeggen zelf dat ze geen MSN ofzo hebben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Inderdaad, Misschien wilt MSN alleen maar indurk maken en dan juist meer mensen MSN aanmaken. Maar inderdaad ik denk dat ze liegen, Want omdat ze nooit op MSN wouden komen geloof ik dan wel;)

    <'3333


    Love is in the air'<3

    ik vind het vaag. want ze zeiden idd dat ze niet op msn gingen maar alleen hun mail checken, ik zag het Bill zelf zeggen op tmf. dus ik vind het vage boel. welke dag dan volgende week?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Verkeerd gelezen denk ik! Ik heb gisteren wel een interview van hun op MSN gezien gwn bij hun website bij entertainement, den kdat dat het was ;)


    BAM!

    kheb da ook gezien maar toen ik erop klikte kwamen hun foto's en concerten.niks over da ze op msn gingen komen


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Misschien kun je het concert live kijken of msn.nl?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    jah das volgens mij ook over da concert, want online komen gaat niet hé, welk e-mail adres dan ? :s en iedereen zou dat dan moeten gaan oevoegen -_-

    volgens mij komen ze niet online om echt tegen je te praten, dat zijn veel teveel mensen die erop af komen. Zal wel een interview ofzo zijn dat je op msn kan volgen. hahaha:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.