• New game leute!

    er was al een variant van deze, namelijk Love Camp.
    Maar, nieuwe ronde, nieuwe kansen,
    Hier kun je je opgeven voor Kostschool,
    De bedoeling is, dat je hetvolgende lijstje invult, dat lijstje gaat over de persoon die jij gaat spelen,
    dat hoef jij niet persé zelf te zijn, mag wel.
    Als er genoeg mensen zijn gaat het spel van start, en je kan je altijd halverwege nog opgeven.


    one thing;
    Hoe het werkt.
    Stel, jij heet, laatmaar zeggen, Anne ofzo in t verhaal..
    Dat plaats je dat op de volgende manier:
    Anne: Ik vind t echt leuk hier.
    Een beweging, gedachte of iets in die richting wordt tussen sterretjes gezet:
    Anne: *Zet haar koffers op de grond*

    Duidelijk?



    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Uiterlijk:
    Gadgets:



    People who are already in:

    Naam:
    Samm, *Samantha*
    Leeftijd:
    16
    Hobby's:
    Gitaar spelen, zingen, tekenen en schrijven.
    Uiterlijk:
    Lang donkerbruin haar met veel laagjes, felblauwe ogen, niet dik, niet dun. 1,70m lang.
    Vrijwel altijd skinny jeans en tshirts met een vrolijke kleur/print
    Gadgets:
    iPod en LGKS360 s(l)ide(kick)phone.

    Naam:
    Cars
    Leeftijd:
    17
    Hobby's:
    Gitaar spelen, foto's maken, schrijven, gezellig met vrienden op stap.
    Uiterlijk:
    Zwart haar met lok, blauwe ogen, lip piercing. T-shirtjes met vest ofzo en een skinny jeans/gewone jeans.
    Gadgets:
    Iphone(voor muziek en zijn foto's), noteblock en potlood, sigaretten.

    Naam: Aizabel
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Lezen, dingen bekijken, muziek luisteren
    Uiterlijk: Lange donkerbruine krullen, 1.75 lang, gewone spijkerbroek met een shirt met lange mouwen x3
    Gadgets: Boeken x3 mobieltje (Samsung M300), en een iPod ;l
    Naam: Ebony
    Leeftijd: 15 bijna 16
    Hobby's: shoppen van pappies geld, make uppen, roddelen, uitgaan
    Uiterlijk: Lang blond haar, korte rokjes, blauwe ogen, slank postuur gewoon Perfect ><
    Gadgets: is een spiegeltje ook een gadget.
    *Ebony zegt tegen zichzelf dat ze geweldig is*

    Naam: Evelien
    Leeftijd:15
    Hobby's: zingen, dansen, muziek luisteren
    uiterlijk: Golvend bruin haar, grote amandelvormige ogen. sproetjes op de neus en volle rode lippen.[/laat fantasie lopen.]
    gadgets: Iphone, ipod

    Naam: Elisa
    Leeftijd: 17
    Hobby's: dansen, zingen, schrijven, muziek luisteren
    Uiterlijk: zwart golvend haar, felgroene ogen. Slank && draag meestal gewoon stylvolle dingen^^
    Gadgets: iPod,Camera,cellphone
    Kan ik eigenlijk nog altijd meedoen. Vond Love Camp al leuwk, dus nu zag ik die staan

    Naam: Daniel maar hij haat zijn naam en hij staat der op dat je hem Dan noemt XD
    Leeftijd: 16.5
    Hobby's: Voetbal (dat doen jongens toch XD), Muziek luisteren en Drummen
    Uiterlijk: Halflang warrig , bruin haar dat speels naar alle kanten staat, felgroene ogen, vrij lang en vrij gespierd (Ik wens nu al dat hij echt is o_o)
    Gadgets: Ipod en zn Drumstokjes

    Naam: Lela [Fuentes García]
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Voetballen, muziek luisteren, songs schrijven en zingen
    Uiterlijk: Bruin, golvend haar en donkerblauwe ogen, meestal makkelijke kleding, skinny & top, maar het ligt aan de situatie ;]
    Gadgets: Ipod & Phonee

    Naam: Gwendoline/Gwen
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Dansen, Zingen, Met vriendinnen wezen, winkelen, gitaar spelen & Schrijven.
    Uiterlijk: Zwart met roze haar bruin/groene ogen en normaal figuur.
    Gadgets: Phone, MP4, pinpas & Eyeliner, mascara lipgloss.

    Naam: jacqueline / jac
    Leeftijd: 16
    Hobby's: winkelen, muziek luisteren & foto's maken
    Uiterlijk: blond met blauwe ogen, slank en skinny met normaal shirtje + vest en dan veel sieraden
    Gadgets: mobiel, ipod & sigaretten + aansteker ( is ook wel handig x'd )


    i need you like a heart needs a beat.

    Jacqueline: Oh oke ^^ Hoor er vastnog wel eens wat over. Ja, slim plan ik ga ook slapen. Slaap lekker! 'L'


    -

    Samm: Jaa. lovecamp was super!!

    *hij staat bij forum spelletjes *


    i need you like a heart needs a beat.

    Samm: maaree, ik ga ook mn kamer opzoeken!


    i need you like a heart needs a beat.

    [neemt de tijd om lang te posten]
    Lela; *ik sta op en wrijf de slaap uit mijn ogen, het zonlicht komt half door de gordijnen van mijn slaapkamer heen en plots weet ik niet meer waar ik ben, ik knipper een paar keer met mijn ogen, dat licht is nog best fel als je net wakker word, ik stap mijn bed uit en kijk de gang op, opeens word alles me weer duidelijk, ik zit op een kostschool. Gisteravond waren we in de studio, maar was er een piano? Ik hoop zo van niet, maar ga gelijk maar naar beneden om het te checken, zuchtend draai ik mij om, wel een piano dus. Ik wilde wel eens dat ik niet gedwongen werd dat ding te spelen, maar ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren. Ik zal wel spelen dan, met een beetje tegenzin speel ik wat akkoorden*

    *zingt*Hmmm, No one will see the tears I cry,
    when I am on my own.
    No one'll hear me sobbing when they walk by,
    because their ears are closed
    The silence in here,
    makes me feel alone *stopt met zingen*

    *Ik vroeg me sterk af wat er van me moest worden zo, maar besloot weer naar boven te gaan om wat kleren aan te trekken. Ik liep de studio uit toen mijn oog op een stapel enveloppen viel, snel maakte ik degene met mijn naam erop open.*
    Beste Mevr. Fuentes,
    Hierbij overhandig ik het rooster dat U de komende tijd zal volgens.
    Vriendelijke groet, men. A. Zandberg, Directeur.

    *Met de hele stapel ren ik nu naar boven en klop op iedereens deur, het was toch al laat genoeg. * Mensen Roosters!!

    [:Y)]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Samm: *er wordt met harde klappen op mn deur gebonkt* Help! wie is daar. *ik sta op en hoor dat het Lela is, die zegt dat we roosters gekregen hebben, Met de dekens om me heen loop ik naar de deur toe, ik doe de deur open en struikel over de dekens.* Help! omygod, ik zit vast ofzo. *Ik wurm mn arm uit de dekens en grijp mn rooster, eerst dat maar eens zien open te krijgen!*


    i need you like a heart needs a beat.

    Lela; *Ik zie Sam de gang invallen en lach, daarna steek ik haar rooster toe die ze uit mijn handen grist, nu de rest nog wakker zijn te krijgen* Cars! Aizabel! Ebony! Evelien! Elisa! Dan! Gwen! Jac! Wake Up people!


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Cars: *word wakker en vrijft in zijn ogen* Wtf, waar hb ik die oogpotlood gelaten?! *stapt uit bes in zijn boxer op zoek naar oogpotlood*


    Tears are crashing out of my eyes

    Samm: *Nog steeds in de gang liggend van het lachen, gewikkeld in dekens.* Cars, als jij me helpt ui die dekens te komen, dan zoek ik met je mee!


    i need you like a heart needs a beat.

    Cars: Bedoel je dat ik jou in je ondergoed mag bevrijden uit een stle lakens? IK KOM! *sprint zijn kamer uit en loopt met zijn gespierde lijf op Samm af* Hoi =D


    Tears are crashing out of my eyes

    Lela; Well, dan hoop ik voor jullie dat ie niet ergens onder een kast ligt, want dat vind je nooit meer terug. *trekt aan de deken van Sam*


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Cars: *helt haar bevrijden* Nou help me mijn oogpotlood te vinden want vndaag ga ik zoals ik altijd al een keer had willen doen naar school... *loopt naar zijn kamer*


    Tears are crashing out of my eyes

    Samm * komt tot de conclusie dat ze inderdaad nog in haar ondergeod loopt* Ik help je! Maar ik trek eerst even een badjas aan *pakt badjas en helpt Cars met zoeken*


    i need you like a heart needs a beat.

    Lela; OKee, maar ik ga eerst ff iets anders aan doen. *gooit Cars rooster toe* Anders leen je mijn oogpotlood dat ik bijna nooit gebruuik even. En anders, succes met zoeken. *strekt hand uit naar Samm zodat ze kan gaan staan*


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Cars: Thank you, en ik sta ook in mijn boxer dus dat maakt niet uit! *Gaat op zijn buik liggen en kijkt onder de kast*


    Tears are crashing out of my eyes

    Lela; *legt roosters op een tafeltje neer rent terug naar haar kamer doet wat kleren aan en boorsteld haar haar even snel en doet het in een staart en rent dan terug* Kan je het vinden Cars?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.