• Hoi.


    Ik heb het nogal 'moeilijk'. De laatste tijd denk ik veel aan vrienden die hier speciaal voor me zijn. Ik fantaseer dan hoe het zou zijn om ze te zien. Echt te zien, ze te kunnen vastpakken, zoveel dingen vertellen.. Maar dat kan niet, dat is niet mogelijk, en dat komt hard aan. Want de 2 speciaalste mensen voor mij hier op Q, wonen in Nederland. Dat is onrealistisch om dan te denken dat ik ze ooit zou kunnen zien. Meetings lukt niet, dat mag niet van m'n ouders. Ik heb gewoon nood aan hen, ik zie ze zo graag. Het komt zo hard aan om te beseffen dat ik ze nooit zal zien.

    Er zijn mensen die er bewust voor kiezen om elkaar niet in het echt te ontmoeten. Ik ken iemand die heeft een internetvriendin (nee, niet als in een relatie) waarmee hij zelfs al een boek heeft geschreven en die al jaren kent. Ze vertrouwen elkaar hun diepste geheimen toe maar toch weten ze niet wie de persoon is die aan de andere kant van de kabel zit. Hun vriendschap is zo hecht dat ze er beide bewust voor kiezen elkaar niet te ontmoeten, uit angst om de vriendschap onbedoeld te ruineren. Klinkt vreemd maar zo denken sommige mensen erover.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet helemaal hoe je je voelt, Mijn schat woont in belgie, en kan haar dus nooit knuffelen, troosten of me laten troosten, nooit lachen samen haar nooit eens stevig vastpakken. Ik weet heel goed dat ik haar de eerste poaar jaren nog niet kan zien, haar moeder werkt niet mee, mijn ouders laten em niet gaan, maar als ik 17/18 ben zoek ik haar eens op, om alle tijd in te halen...!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja... Ik weet hoe dat voelt , ik heb net hetzelfde . Meetings mag ik ook niet van me ouders. En ik heb zoveel goede vriendinnen op de computer , ik zeg er soms meer tegen dan mijn vriendinnen in ' real ' x3. Das zo K*t


    A. ikmisje.

    Ik heb zelf wel mensen ontmoet die ik via i-net heb leren kennen ( met andere site ). Na veel gezeur dan ook.

    Misschien is het beter om elkaar niet te zien, omdat je het zo graag wil maak je een bepaald beeld in je hoofd van hoe het zal worden en als het niet daaraan tipt, vind je dat zelf nogal kut ;$


    -

    Hmm.
    Misschien kunnen ze naar jou komen?

    Hmm.
    Misschien kunnen ze naar jou komen?

    Als ik dit zo lees mogen die twee mensjes ook niet volgens mij.

    Ik weet niet hoe je je voelt ..
    Hoe kunnen de beste mensen nu van internet afkomen xD

    Tschuzz


    Because Nobody Love's


    Hoe kunnen de beste mensen nu van internet

    Tschuzz

    Wat klinkt die zin toch zo sociaal><

    Weet ik xD
    maar ik bedoell er zijn wel aardige mensen ,.., maar dan ken je ze toch niet !!

    ik bedoel mijn liefste hier zijn ook meteen me beste in RL
    Omdat ik ze al 14 jaar ken .en de andere 2 al 3 jaar !


    Because Nobody Love's

    Misschien spreken ze op msn?Misschien bellen ze met elkaar?
    En misschien is de vriendschap zo sterk dat ze elkaar alles toevertrouwen en elkaar goed kennen?

    Weetje, misschien is het wel beter zo. Je kan elkaar alles kwijt, via computer. Maar, misschien valt het allemaal kei hard tegen als je elkaar tegenkomt? Het lijkt heel ondenkbaar, maar wie weet is de sfeer dan echt héél kak en is nadien je vrienschap verpest. Misschien is het dus wel beter zo... (:


    Tanya is de beste.

    Ik leef met je mee! ik weet hoe jij je voelt om ze neit te kunnen zien het is verschrikkelijk, ik heb ook nood aan hun knuffels, maar dan ben ik zo blij als ze on zijn ^^


    Your Butt is Mine!

    Weetje ergens vind ik het beter zo, ik durf namelijk véél meer te zeggen tegen mensen die ik eigenlijk niet 'ken'. Ik bedoel maar die ik niet ken in het 'echte' leven.
    Soms als ik met problemen zit, zal ik veeleer geneigd zijn om het aan zo'n mensen te zeggen..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dat heb ik ook
    mijn alleralleraller beste vriendin woont in belgie.
    en we kunnen elkaar gewoon niet zien
    waar ik ontzettend veel van baal.
    ik heb al een keer geprobeerd naar belgie te gaan
    maar telkens wisten me ouders het.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Misschien spreken ze op msn?Misschien bellen ze met elkaar?
    En misschien is de vriendschap zo sterk dat ze elkaar alles toevertrouwen en elkaar goed kennen?

    Uhuu, zo is het. Behalve dat bellen.