• wie is er zenuwachtig voor sinterklaas ??

    ik wel !! ik weet nooit hoe ik moet reageren op kadootjes :$:$


    just love me !

    Gheheh x]
    Vorig jaar had ik dat wel, maar moest ze nu zelf gaan uitzoeken dus dan is het wat minder :')


    ~


    Omg dat heb ik ook altijd,Ik Schaam me altijd door als ik die cadeautjes moet uitpakken,en iedereen Loert je aan ensoow x'D En dan heb ik het uitgepaktt x'D en dan weet ik niet wat ik moet zeggen x'D

    :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    whihi,,
    jah, mar ik vier et twee keer dus de eerte keer heb ik al gehad en t was erg leuk...
    dfus ik bewn niet zo zenuwachtig!
    maar succes met het uitpakken van je kado's!!


    Als je maar een ananas hebt..

    wij vieren het niet..xD
    Aleen op sgool lotjes trekken.
    En sinterklaas is er bij mij altijd al. Want ik ben met hem getrouwt. dus ik hoef niet zenuwagtig voor hem te zijn :D


    Dunno ><

    Als ik pakjes open bekijk ik het eerst even en dan loop ik naar mijn ouders en geef hen beide een knuffel :D

    Mss kunnen degene niet niet weten hoe ze moeten reageren dit ook doen? ^^


    Let the Night embrace you

    Ik niet xD
    ik heb men Pakje al gehad ^^xD


    Your Butt is Mine!

    Als ik pakjes open bekijk ik het eerst even en dan loop ik naar mijn ouders en geef hen beide een knuffel :D

    Mss kunnen degene niet niet weten hoe ze moeten reageren dit ook doen? ^^

    hoezo knuffel je je ouders?
    Sinterklaas geeft je de kadotjes hoor niet hun><
    ..xD


    Dunno ><

    ik nie xP ik vind sinterklaas so saai O.o wnt ik krijg nooit watk heb gevraagd ;l stomme ouders. vraag ik een Hk knuffel bijv. krijgk douchespul waar ik al genoeg troep vn heb ;l


    We can only learn to love by loving.

    raar, maar dit jaar bn ik niet zenuwachtig voor sinterklaas. oja, dat komt omdat ik toch niets krijgt. jawél, 50 euro, maar dat moet ik op myn rekening zetten, waar ik nog niet aankan. joepiee, leuk .><


    Some people make the world special just by being in it

    Ik
    niet?

    Ik krijg geen pakjes met sinterklaas, enkel snoep >.<


    Tanya is de beste.


    Nee ,eiglek niit , Mara ik krijg ook gwn geld vr iets te kopen .. Dus x]


    A. ikmisje.

    jaaaa, =O

    ikke ook. XD en dan weet je niet wat je krijgt enzo, en de tijd gaat zo sloom. en dan kun je niet wachten totdat SK begint.. XD


    Love is in the air'<3

    Niet echt, maar toen dat ik klein was wel x)


    The soul needs autumn.

    Eig niet, nooit geweest (A)

    Je moet gewoon vriendelijk bedankt zeggen en alles aannemen alsof je er superblij mee bent, zelf al is het niets voor jou.

    Het is ook wel beter om mss op een briefje te schrijven wat je graag zou willen fzo, iik doe dat ook (ookal klink dat egoïstisch) maar zo krijg je wel iets wat je graag wilt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]