• Heyy!

    Normaal gesproken vraag ik hier nooit rollen aan, maar mijn namen en karakter inspiratie begint een beetje op te raken, dus ik vraag het toch maar eens, om wat originelers rollen te krijgen.

    Het gaat om een Starbucks (James x Sirius) verhaal, hier is een korte samenvatting:

    Friendzoned - James x Sirius
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?


    Dit is het lijstje en ik hou van eeuwig van jullie als jullie een originele rol voor mij invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    House:
    Leerjaar:
    Nationaliteit: (het liefste Wales, Engeland, Schotland, Noord-Ierland (dus niet Brits invullen aub)of Ierland)
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Moet ik je waarschuwen?:


    De rollen die ik nog nodig heb zijn:
    Buurjongen James (in dit geval hoef je niet de afdeling enz in te vullen. Hij is een dreuzel)
    Buurmeisje James (Zelfde als hierboven)
    Vriendinnen Lily Evans (Maximaal 5)
    Mensen uit het Quidditchteam Gryffindor (1 waiters, 2 chasers, 1 seeker, 2 beaters)
    Leraren
    Overige leerlingen


    Heel erg bedankt in ieder geval!

    Liefs, Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niemand!;(


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jaaaa hier word ik blij van! Ik ga zo even een rol invullen, eerst even een bedenken.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 20:00 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik wil er eentje doen!! Vriendin van Lilly? kan dat??


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Clarke schreef:
    Jaaaa hier word ik blij van! Ik ga zo even een rol invullen, eerst even een bedenken.


    Yaaay! Thanks!

    LoveIron schreef:
    Ik wil er eentje doen!! Vriendin van Lilly? kan dat??


    Ja dat kan! ^^ thanks


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Beater Quidditch team

    Volledige naam: John Calvin Smith
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Man
    House: Gryffindor
    Leerjaar: 6e.
    Nationaliteit: Geboren en getogen in New Castle
    Familie: Halfbloed. Zijn vader was een tovenaar, zijn moeder een muggel. Zijn moeder, Nicki is een aantal jaartjes jonger dan zijn vader, Charles. Ze hebben elkaar ontmoet tijdens een rugby wedstrijd. Zijn moeder is namelijk een rugby speler. Zijn vader vond de ruigheid van zijn moeder erg aantrekkelijk. Desondanks de ruigheid van Nicki is ze toch heel vrouwelijk, ze houd van nette jurken en is daar bij ook erg schoon. Charles is wat minder schoon, en erg fanatieke sporter. Nicki was totaal niet verrast toen Charles uiteindelijk vertelde dat hij een tovenaar was. Ze had het nooit toegegeven, maar eigenlijk vond ze dit het leukste aan hem. Charles heeft in Ravenclaw gezeten.
    Innerlijk: John heeft iets van beide ouders. Zo is hij net zo schoon als zijn moeder, hij vind het niet erg om vies te worden, zolang hij daarna maar weer kan douchen. Beide ouders hebben altijd erg van sport gehouden, ze hebben John dan ook altijd gestimuleerd om veel te sporten. Zo deed hij als kind aan Rugby, voetbal, american voetbal, maar ook aan Quidditch. Hij kan redelijk tegen zijn verlies, als de wedstrijd maar eerlijk is gespeeld. Omdat hij zo veel sport heeft hij behoorlijk wat meisjes achter zich aan, maar hij interesseert zich nog niet zo in meisjes, hij is meer bezig met sport dan met andere dingen. John is verder erg loyaal aan zijn vrienden. Hij is erg down to earth, en wordt niet snel boos. Maar als hij eenmaal boos is wordt hij zeer agressief, en kan je je beter verstoppen. Hij is erg ijdel, kijkt in elke spiegel die hij tegen komt. Hij zorgt erg goed voor zich zelf, eet zoals sporters eten, gebruikt maar een bepaald merk shampoo, etc. Hij kan erg goed tegen alcohol.
    Uiterlijk: Hij heeft kort blond haar en donker blauwe ogen. Hij heeft een breed postuur en een constante glimlach op zijn lippen. Zijn neus is een beetje groot. Hij is best gespierd, normale lengte, maar niet heel veel kleiner dan James.
    Extra: Stiekem vind hij dat Hufflepuff de leukste meisjes heeft.
    Moet ik je waarschuwen?: JAAAA


    Alleen maar tranen van geluk

    Clarke schreef:
    Beater Quidditch team

    Volledige naam: John Calvin Smith
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Man
    House: Gryffindor
    Leerjaar: 6e.
    Nationaliteit: Geboren en getogen in New Castle
    Familie: Halfbloed. Zijn vader was een tovenaar, zijn moeder een muggel. Zijn moeder, Nicki is een aantal jaartjes jonger dan zijn vader, Charles. Ze hebben elkaar ontmoet tijdens een rugby wedstrijd. Zijn moeder is namelijk een rugby speler. Zijn vader vond de ruigheid van zijn moeder erg aantrekkelijk. Desondanks de ruigheid van Nicki is ze toch heel vrouwelijk, ze houd van nette jurken en is daar bij ook erg schoon. Charles is wat minder schoon, en erg fanatieke sporter. Nicki was totaal niet verrast toen Charles uiteindelijk vertelde dat hij een tovenaar was. Ze had het nooit toegegeven, maar eigenlijk vond ze dit het leukste aan hem. Charles heeft in Ravenclaw gezeten.
    Innerlijk: John heeft iets van beide ouders. Zo is hij net zo schoon als zijn moeder, hij vind het niet erg om vies te worden, zolang hij daarna maar weer kan douchen. Beide ouders hebben altijd erg van sport gehouden, ze hebben John dan ook altijd gestimuleerd om veel te sporten. Zo deed hij als kind aan Rugby, voetbal, american voetbal, maar ook aan Quidditch. Hij kan redelijk tegen zijn verlies, als de wedstrijd maar eerlijk is gespeeld. Omdat hij zo veel sport heeft hij behoorlijk wat meisjes achter zich aan, maar hij interesseert zich nog niet zo in meisjes, hij is meer bezig met sport dan met andere dingen. John is verder erg loyaal aan zijn vrienden. Hij is erg down to earth, en wordt niet snel boos. Maar als hij eenmaal boos is wordt hij zeer agressief, en kan je je beter verstoppen. Hij is erg ijdel, kijkt in elke spiegel die hij tegen komt. Hij zorgt erg goed voor zich zelf, eet zoals sporters eten, gebruikt maar een bepaald merk shampoo, etc. Hij kan erg goed tegen alcohol.
    Uiterlijk: Hij heeft kort blond haar en donker blauwe ogen. Hij heeft een breed postuur en een constante glimlach op zijn lippen. Zijn neus is een beetje groot. Hij is best gespierd, normale lengte, maar niet heel veel kleiner dan James.
    Extra: Stiekem vind hij dat Hufflepuff de leukste meisjes heeft.
    Moet ik je waarschuwen?: JAAAA


    Thanks! I like him^^ ik ga hem zeker gebruiken!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga een vriendin van Lily voor je maken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ga een vriendin van Lily voor je maken!


    Thank you very much^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!




    Volledige naam: Florence Norah Rukin. Ze wordt echter nooit aangesproken met haar voornaam Florence. Voor vrienden en familie is het altijd Norah geweest, omdat het makkelijker en korter is. Voor de professors op Hogwarts is het altijd Ms. Rukin. Velen weten niet eens dat haar originele voornaam Florence is.
    Leeftijd: Norah is vijftien jaar oud en verjaart op 11 november.
    Geslacht: Vrouw
    House: Norah is ingedeeld bij Hufflepuff.
    Leerjaar: Vijfde
    Nationaliteit: Norah komt uit Newport, gelegen in Wales.
    Familie: Norah is een dreuzelgeborene. Haar ouders zijn dus beide dreuzels. Haar moeder, Celestine West, is een lerares op het basisonderwijs in Newport. Haar vader, Viktor Rukin, is een tuinier bij een rijk gezin. De Rukins hebben drie kinderen. De oudste van hen is de zeventien jarige Finn die ook op Hogwarts zit. Hij is ingedeeld bij Ravenclaw en zit nu in zijn laatste jaar. Na hem komt Norah. Dan hebben ze nog een jonger broertje, Alvin, van elf dat niet kan toveren.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Moet ik je waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omdat ik me verveel, nog een rol.

    Overige leerlingen

    Volledige naam: Quintina "Quinn" Lark
    Leeftijd: 14
    Geslacht: Vrouw
    House: Ravenclaw
    Leerjaar: 4
    Nationaliteit: Engeland, Londen
    Familie: Quinn is een puurbloed. Haar familie is niet echt van de "alles moet puur" kant, maar ze vinden muggels maar raar. Haar vader, Yorghe Lark komt uit een familie vol Slytherin's. Zelf heeft hij ook in Slytherin gezeten. Niet om het feit dat hij muggels en muggelborns haat, eerder om de andere Slytherin kwaliteiten zoals vastberadenheid, vindingrijkheid en sluwheid. Quinn haar moeder, Minia Howerth heeft in Ravenclaw gezeten, was altijd zeer geïnteresseerd in het vak astrologie. Ze hadden elkaar ontmoet omdat ze allebei klassenoudsten waren. De vonk sloeg meteen over, en sinds hun 15e zijn ze samen geweest. Ze waren al wat ouder toen Quinn werd geboren. Yorghe en Minia noemen Quinn steenvast Quintina, omdat ze deze naam mooier en puurder vinden klinken, Quinn haat het wanneer ze zo wordt genoemd. Ze is enigst kind.
    Innerlijk: Quinn is een typisch meisjes-meisje. Haar favoriete kleuren zijn roze en lila. Ze heeft veel vriendinnen en haar favoriete hobby is giechelen. Ze heeft een ding voor boybands. Ook is ze ontzettend verliefd op Sirius Black. Samen met haar vriendinnen weet ze hem op de raarste plekken en momenten te vinden. Andere leerlingen vinden Quinn misschien een beetje irritant, omdat ze zo veel giechelt en aandacht trekt. Ze komt vaak dom over, maar dit is ze niet! Ze zit niks voor niks in Ravenclaw.
    Uiterlijk: Quinn heeft lichtblond haar, bruine ogen en een slank postuur. Ze heeft altijd nagellak op haar nagels, en ze zorgt dat ze altijd iets roze's in haar kleding heeft zitten, ook al is dit een haar strik.
    Extra: Niet echt, het is maar een bij personage
    Moet ik je waarschuwen?: zie eerdere reactie (wbw)


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh! Thank you both so very much! Ik ga ze zeker gebruiken^^ Ik vind ze leuk(tot nu toe bij Norah dan ahahaha)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 22:42 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb dit al lang niet meer gedaan, dus what the hell.

    Volledige naam: Evan Rope
    Leeftijd: >zelfde als Sirius
    Geslacht: Man
    House: Slytherin
    Leerjaar: >zelfde als Sirius
    Nationaliteit: Schots
    Familie: Evan is een puurbloed en komt uit een trotse familie. Hij heeft nog een jonger zusje, die juist twee jaar onder hem zit, ook in Slytherin. Haar naam is Meg. Zijn vader heeft een hoge positie bij het Ministery en komt uit een grote familie, die goed bevriend is met de Malfoys. [url=http://kingoftheflatscreen.com/wp-content/uploads/2014/03/dana_delany_0.jpgZijn moeder[/url] heeft geen beroep, maar houdt daarentegen wel goede sociale contacten met de 'juiste' tovenaars.
    Innerlijk: Evan is de tegenhanger van Sirius. Laf, sluw en voorzichtig. Wanneer hij iets uithaalt is het niet een streek wat als grappig opgevat kan worden, maar meer als pijnlijk en denigrerend. Niemand van de andere afdelingen mag hem dan ook werkelijk, terwijl hij in zijn eigen afdeling juist geweldig populair is. Hij heeft er in feite door zijn trucs en gemene manipulatieve wijzen de touwtjes in handen. Omdat hij slim is en precies weet in te schatten wat hij wel en niet moet en kan, is hij zeer geliefd bij een aantal docenten. Met deze docenten kan hij dan ook goed opschieten, terwijl hij de docenten die hij niet mag het leven zuur maakt. Hoe dat ook, de meningen over hem zijn verdeeld. Hij moet het hebben van zijn reputatie, want als hij eenmaal in de vechtring komt te staan, dan probeert hij te redden wat er te redden valt en anders zoekt hij een of andere eervolle, maar laffe uitgang. Hij gedraagt zich nagelang zijn familie, eervol en elegant, maar diep van binnen heeft hij geen hart en kan hij ontzettend vals en gemeen zijn.
    Uiterlijk: Evan heeft zwarte haren, net als zijn vader, die hij netjes gekamd in een scheiding doet. Zijn felblauwe ogen kunnen wel intimideren als iemand op hun plaats wijzen. Zijn lengte is gemiddeld, maar zijn houding doet hem net iets groter lijken dan dat hij is. Evan gebruikt allemaal psychologische trucjes in zijn uiterlijk om extra te intimideren. Hij zal altijd elegant en netjes gekleed gaan.
    Extra: Hij is geen grote vrienden met Snape, maar als hij moet kiezen tussen Sirius en Snape, dan probeert hij toch wel Sirius het meest pissig te maken. Daarentegen is hij wel goede vrienden met de oudere Lucius Malfoy. Je zou Evan kunnen beschouwen als de Malfoy of Zabini tegen Harry Potter.
    Moet ik je waarschuwen?: Als je goed kunt schrijven en regelmatig schrijft, waarom niet.

    Volledige naam: Anna Violey
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouw
    House: ex-Slytherin
    Leerjaar: Geen, maar ze geeft Herbiology
    Nationaliteit: Schots, alhoewel haar moeder uit Frankrijk komt.
    Familie: Ze is puurbloed en trots daarop. Haar vader gaf vroeger potions aan Hogwarts, maar is gepensioneerd. Haar moeder heeft tradioneel geen beroep, maar werkte vrijwillig in het ziekenhuis. Ze heeft nog een drie zusjes. Met een heeft ze zeer goed contact, met de andere twee wat minder. Persoonlijk heeft ze veel contact met de Malfoys en met de (verkeerde) Blacks, haar ouders en zussen zijn wat neutraler daarin en hebben ook contact met minder pure families. Ze is momenteel in een langdurige relatie met David.
    Innerlijk: Anna is iemand die een lief gezicht heeft, maar dan ook weer een koud hart. Ze heeft een grote passie voor haar vak, iets wat ze graag duwt in haar manier van lesgeven en stof overbrengen. Ze is geen slechte leerkracht, de studenten halen goede punten bij haar, maar ze mogen haar absoluut niet. Haar manier van omgaan met de leerlingen is zodanig streng, dat niemand meer iets durft te zeggen in haar klas, behalve de Slytherins, die ze hierom een klein beetje voortrekt. De lessen worden deels in de kassen, maar ook deels in een klaslokaal gegeven (iets wat later verandert onder professor Sprout). Ze geeft regelmatig huiswerk op en controleert dit tot op de puntjes bij iedereen. Strafwerk geven is iets wat ze niet zomaar geeft, maar zodra je het van haar krijgt, kun je maar beter niets meer plannen in de weken erna. Ze regeert dus met een ijzeren hand over haar leerlingen. Toch zou ze door het vuur gaan voor ieder een van die leerlingen, iets wat de leerlingen zelf niet weten. Ze heeft een groot hart en vind het in haar hart om iedereen wel een keer of twee te vergeven. Zorg dan niet dat je nog een keer haar vetrouwen schaadt, want dan is ze ook onverbiddelijk. Vanaf het moment dat Anna je ziet, heeft ze al een mening over je, maar dat zal ze je nooit laten weten. In haar tijd op Hogwarts was ze meer dan sluw en gemeen, maar dat hield op op een bepaald niveau. Ze houdt hier nog wat van over, maar het gaat niet meer dan het stilkrijgen van haar klas of het gedaan krijgen van iets. Ze is iemand die niemand disrespecteert en ook gauw het respect van andere krijgt, zoals haar leerlingen. (Het feit dat ze haar niet mogen, wil niet zeggen dat ze geen respect voor haar hebben.)
    Uiterlijk: Ze heeft bruine, halflange haren die ze vaak streng opgebonden heeft. Haar groenblauwe ogen zijn in de klas hard, maar in het bijzijn van collega's of vrienden juist weer zachter, hoewel haar blikken vaak sprekender zijn dan haar taal. Ze gaat altijd goedgekleed in een broekpak of een rokpak. Soms draagt ze een bril met een kleine sterkte en altijd loopt ze op haar hakken.
    Extra: Ze heeft een zwak voor gepeste leerlingen en zodra ze te horen krijgt dat er iemand gepest wordt in de klas, zal ze de pester ook voor de klas afzeiken.
    Moet ik je waarschuwen?: Zie hierboven.

    Uh, ja, als je foto's nodig hebt, het is nu half twaalf 's avonds en mijn computer is aan het hyperventileren, dus als je ze wilt, zal ik je ze morgen erbij zetten. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ze zijn zo leuk^^ ik heb echt zin om ze later te verwerken in het verhaal


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zal een van Lily's vriendinnen maken nu.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik zal een van Lily's vriendinnen maken nu.


    Yaay^^ thanks


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!