• Dan mag hij me niet,.. daar ben ik wel achtergekomen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Ooh Oke
    Ik heb ook zo vaak ongelukken hoor
    En dan deenk ik ook altijd
    Waarom ik
    Maar dan zeg ik niet meteen er is geen god enzoxD

    Ik heb het hier niet over ongelukken hoor,.. ik heb het hier over dingen die me als ik me even niet goed voel weer bovenkomen, dingen waardoor ik me zo raar gedraag dingen die mijn gedrag hebben verpest, dingen waardoor ik niemand meer vertrouw dingen waardoor ik nou bij een psycholoog loop,.. dat soort dingen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik heb het hier niet over ongelukken hoor,.. ik heb het hier over dingen die me als ik me even niet goed voel weer bovenkomen, dingen waardoor ik me zo raar gedraag dingen die mijn gedrag hebben verpest, dingen waardoor ik niemand meer vertrouw dingen waardoor ik nou bij een psycholoog loop,.. dat soort dingen


    Nu snap ik het pasxD

    (...)

    Nu snap ik het pasxD

    wat begijp je dan, dat ik niet voor rede vatbaar ben, of gek ben ofzo?[/sorry ik ben vandaag niet helemaal mezelf.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    wat begijp je dan, dat ik niet voor rede vatbaar ben, of gek ben ofzo?[/sorry ik ben vandaag niet helemaal mezelf.]



    Ik weet niet of het goed is wat ik deenkxD
    Maar ik deenk
    Dat jij je buitengesloten voelt bij quizlet/Vrienden
    En dat je deenk dat dat allemaal door god komt?
    (Ik ben echt domxD)

    (...)


    Ik weet niet of het goed is wat ik deenkxD
    Maar ik deenk
    Dat jij je buitengesloten voelt bij quizlet/Vrienden
    En dat je deenk dat dat allemaal door god komt?
    (Ik ben echt domxD)

    Voor soiets stoms, ga ik me niet kut voelen,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Voor soiets stoms, ga ik me niet kut voelen,.


    Ooh ok
    Dan begrijp ik het niet
    Sorry,Ben eenmaal erg dom

    (...)

    Ooh ok
    Dan begrijp ik het niet
    Sorry,Ben eenmaal erg dom


    Mag ik me op je af reageren?, ik heb iemand nodig om mee te praten,.. en niemand isser...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    God is nooit iets wat is bewezen en ik geloof er voor geen meter in-_-".
    Ik heb sowieso mijn eigen belevenissen, waardoor ik een beeld heb bij wat hierna is.
    Ik geloof in reïncarnatie en ik denk dat je voor alles in je leven zelf verantwoordelijk bent.
    Ik geloof wel heilig in zoiets als beschermengelen of hoe je het ook wil noemen. Daar heb ik ook zo mijn redenen voor.
    Ik geloof wel dat er een soort van bestuur is die bepaald wat er met je gebeurd en helpt na je dood, maar ik kan me niet voorstellen dat dat één persoon is.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Haha, ken je het lied "God must hate me" van Simple Plan? Daar kon ik me altijd zo goed in vinden xD
    Maar das ook wel omdat dat lied serieus sarcastisch is. Want ik heb niets tegen gelovige mensen (vrije meningsuiting!) maar ik ben zelf atheïstisch opgevoed. Niet gedoopt, geen communie gedaan, mijn ouders zijn niet getrouwd enz.
    Dus als er een God is, zoals die beschreven is in de Bijbel enzo, ga ik naar de hel!
    Godja (sorry voor de uitdrukking :P), ik zal er niet alleen zijn zeker :)
    Eerlijk gezegd ben ik soms wel jaloers op gelovige mensen; die hebben veel meer om voor te leven dan ik, denk ik soms. Maarja aan mijn eigen gedachten kan ik toch zelf niks doen :)
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Haha, ken je het lied "God must hate me" van Simple Plan? Daar kon ik me altijd zo goed in vinden xD
    Maar das ook wel omdat dat lied serieus sarcastisch is. Want ik heb niets tegen gelovige mensen (vrije meningsuiting!) maar ik ben zelf atheïstisch opgevoed. Niet gedoopt, geen communie gedaan, mijn ouders zijn niet getrouwd enz.
    Dus als er een God is, zoals die beschreven is in de Bijbel enzo, ga ik naar de hel!
    Godja (sorry voor de uitdrukking :P), ik zal er niet alleen zijn zeker :)
    Eerlijk gezegd ben ik soms wel jaloers op gelovige mensen; die hebben veel meer om voor te leven dan ik, denk ik soms. Maarja aan mijn eigen gedachten kan ik toch zelf niks doen :)
    xX

    whaaa xD ik ben ook zo opgevoed, al zijn mijn ouders wel getrouwd, sinds twee maanden alleen wel gescheiden...
    Maarja.. dat gevoeld van jaloezie tegenover gelovige mensen heb ik absoluut niet xD. Ik ben er zelf eerlijk gezegd wel trots op dat ik me aan niks heb gebonden. Dat geeft me een gevoel van vrijheid.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    whaaa xD ik ben ook zo opgevoed, al zijn mijn ouders wel getrouwd, sinds twee maanden alleen wel gescheiden...
    Maarja.. dat gevoeld van jaloezie tegenover gelovige mensen heb ik absoluut niet xD. Ik ben er zelf eerlijk gezegd wel trots op dat ik me aan niks heb gebonden. Dat geeft me een gevoel van vrijheid.

    Dat gevoel van vrijheid heb ik ook hoor! :P
    Zo niet dat gevoel van dat ik voor álles wat ik doe ooit gestraft ga worden. (Hoewel een deeltje van mij ergens wel in karma gelooft :P)
    Maar tis gewoon in depri tijden dat ik me af en toe zit af te vragen wtf ik hier eigenlijk doe enzo en dat ik me n ogal nutteloos voel... En dan denk ik dat gelovige mensen daar altijd wel een of ander antwoord hebben, dat niet altijd ergens op slaat, maar dat hen wel gelukkig kan maken. En dan wil ik dat ook (gelukkig zijn snapje :P)
    <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    ik vind het raar.
    Ik geloof zelf niet!
    Maar als God zo Geweldig is en zoveel magt heeft, en de wereld heeft 'Geschapen'' Dan kan hij er tog ook wel voor zorgen dat de hongersnoot en al dieoorlogen Stopen?!
    En Als hij zou bestaan, dan mag hij me EGT NIET!!


    Dunno ><

    (...)
    Dat gevoel van vrijheid heb ik ook hoor! :P
    Zo niet dat gevoel van dat ik voor álles wat ik doe ooit gestraft ga worden. (Hoewel een deeltje van mij ergens wel in karma gelooft :P)
    Maar tis gewoon in depri tijden dat ik me af en toe zit af te vragen wtf ik hier eigenlijk doe enzo en dat ik me n ogal nutteloos voel... En dan denk ik dat gelovige mensen daar altijd wel een of ander antwoord hebben, dat niet altijd ergens op slaat, maar dat hen wel gelukkig kan maken. En dan wil ik dat ook (gelukkig zijn snapje :P)
    <3

    ik ben wel zo'n karmatypje. Vooral omdat ik al mijn hele leven heel vrolijk ben. Ik ging altijd heel lief tegen mensen doen en dan kreeg ik ook liefde terug. En als het dan een keertje niet goed met me ging, als ik in een dip zat, waren er altijd wel mensen die me er weer uithaalden, omdat ze wisten hoe ik ze ooit had geholpen. Dat is best fijn. Maar ik heb ook zo van die dagen dat ik iemand hartstikke boos of verdrietig heb gemaakt en vervolgens me alles tegenzit...
    dus ik geloof daar best in.
    Omdat ik ook dingen over mijn vorig leven ben te weten gekomen en die overeen kwamen met de herinneringen van iemand anders uit een vorig leven (echt heel toevallig), geloof ik in reïncarnatie.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Als God bestaat, is hij vast een sadist. Hij vindt het blijkbaar grappig om mij pijn te zien leiden zonder iets aan te doen.


    One man's fun is another's hell.

    Als God bestaat, is hij vast een sadist. Hij vindt het blijkbaar grappig om mij pijn te zien leiden zonder iets aan te doen.

    Dat is ook een reden waarom ik niet in God geloof.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.