• Dan mag hij me niet,.. daar ben ik wel achtergekomen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    weetje wat ik eigenlijk denk...
    in ieder persoon zitten God en de duivel. Niemand is altijd goed bezig. iedereen heeft zonden ook al zijn ze maar heeeeeel klein.
    maar als er maar één god was en één duivel, zouden ze die hele wereld nooit bij kunnen houden...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Dat is ook een reden waarom ik niet in God geloof.

    Idem (:


    One man's fun is another's hell.

    Zelf geloof ik wel in een God (zie je wel aan mijn naam) en ik geloof wel dat hij voor iedereen zorgt. Ongelukken horen bij het leven, en dat zal altijd zo blijven. Voor alles en iedereen. Met mij zijn er ook al zoveel ongelukken geweest, die soms wel eens dodelijk hadden kunnen zijn (zo kwam er eens een auto keisnel de hoek om en die kon nog net minder dan een halve meter voor mij stoppen). Je zou het ook als 'geluk' kunnen zien, maar zo zie ik het dus niet. En God haat niemand en mag iedereen, en zal ook iedereen vergeven als diegene erom vraagt en het werkelijk meent. Dat er slechte dingen met je zijn gebeurd, hoeft nog niet te betekenen dat God niet bestaat. Het leven is soms slecht, en wij mensen hebben het vaak zo gemaakt. Bovendien: als God alles voor ons zou opknappen, wat zouden we dan van ons leven leren? We zijn hier om te leren, beetje bij beetje. Daar gaat het leven om. Leren van onszelf en van anderen. En God wil je toch niet dood hebben? Je bent er nog steeds, als hij dat egt had gewild was je er nu allang niet meer geweest. Zo zie ik het dan. Nouja, ik heb er ook respect voor als mensen niet geloven hoor. Dat is iemand zijn eigen keus, net zoals ik mijn keuze maak om het wel te doen. Dus dit is geen offense tegen de ongelovigen! Vat het alsjeblieft niet verkeerd op, ik zeg alleen wat ik denk.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle