• Anoniem1 en Anoniem2 hier aan het woord.

    You people are suckers.
    Een tijdje geleden was hier een kind* en dit is wat ze zei:
    "ja , als er niemand mijn quizjes maakt vraag ik mij af waarom ik hier nog opzit, ik kan even goed mijn account wegdoen!" en dan is ze 15, like n_n hoe kinderachtig kan je doen?!
    En alleen de quizlets van 'populaire' mensen worden gemaakt , en iedereen vind ze goed omdat ze erbij willen horen fzo terwijl die quizzen meestal keislecht zijn ><
    Populaire kids sucken nog harder n_n

    Und, elk kind wilt hier scene zijn of emo, terwijl hun kop te hard suckt om het eigenlijk te zijn n_n

    Dat was het..tot nu toe.

    Wau, dan sou ik eigenlijk moeten stoppen. Mijne worden maar 3 x gemaakt.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Und, elk kind wilt hier scene zijn of emo, terwijl hun kop te hard suckt om het eigenlijk te zijn n_n


    Omg ik lag plat XD

    ik vond die egt goed idd XD

    ma het is wel zo
    Als je zown grote mond hebt,
    heb dhan ook het lef om je naam er bij te zetten
    Wnt ja, Dit komt nu wel laf uit de hoek ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Luister, ik weet niet wat jij vind ofzo, maar die mensen zijn dan meestal populair omdat hun quizzen zo goed zijn, ofzo. En ja, ik geef je ergens wel gelijk dat alleen maar de quizzen van populaire mensen wordt gedaan, maar ik vind dat je ze gewoon geen aandacht moet geven.:'D Want ook de ene schrijver is bekender dan de ander, en ook in hun wereld hebben ze hiermee te maken, maar zij gaan er ook niet over klagen, snapje? n___n
    ik vind de quizzen van die popu's niet eens zo goed hoor :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    En dat zeg je anoniem omdat je te laf bent om te zeggen wat je echte account is ? =)

    Ik trek mijn conclusies ..


    /

    En dat zeg je anoniem omdat je te laf bent om te zeggen wat je echte account is ? =)
    Ik trek mijn conclusies ..

    Toch denk ik dat dit een dubbelaccount is (van relschoppers). Deze personen hebben maar 2 berichten geplaatst en lijken te weten waar ze het over hebben. Misschien IP-check?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat ze gelijk heeft (Ze toch? xd)


    I live for the applause, you will die for it.

    Je hebt geljk. x]
    Ik haat ook popu-kinders, en dat durf ik gerust zeggen.

    (...)
    Toch denk ik dat dit een dubbelaccount is (van relschoppers). Deze personen hebben maar 2 berichten geplaatst en lijken te weten waar ze het over hebben. Misschien IP-check?


    't Is inderdaad wel duidelijk dat ze goed weten over wat ze praten,ja ...
    IP-check zou misschien handig zijn . =')


    /

    Dit is pas kinderachtig.....
    om het anoniem te doen...
    als je dan egt zo stoer bent laat dan ook gelijk je echte account zien...



    das wel waar je gaat gewoon mensen zitte afzijken en om niet te late merken wie je bent doe je hte anoniem i mean das laf,, ben je bang om je reputatie kwijt te raken fzuuw?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ja hoor;
    het is wel waar dat de quizzen van de populaire mensjes vaak gemaakt worden. Maar hun namen zijn dan ook bekend. Het is trouwens een mening of iets goed of slecht is hé;). Geef je egte naam trouwens ook even als je zo stoer bent om dit te zeggen:P.
    Volgens mij is dit gwn een beetje aandachttrekkerij.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens [=
    Alleen ik zou het niet zo zeggen ^^
    ×Dat emo/scene gedeelte;
    Moeten hun toch lekker zelf weten.. jij hoeft het niet te doen..
    ×Maak mijn quizen gedeelte;
    Pure wanhoop.. doe dan gewoon beter je best om mensen aan te trekken..
    ×Populaire gedeelte;
    Ben ik dan owk populair omdat mn 1ste deel over de 1200x is gemaakt? [=verwonderd, vind mezelf namelijk totáál niet popu]
    En is dan gelijk iemands verhaal dan slecht??
    Mss vinden mensen het wel prettig lezen blijkbaar.. kan jij niks over zeggen en je hoeft het owk niet te maken ^^

    En het is een vicieuze cirkel.. is iemands verhaal veel gemaakt, hebben veel mensen waarschijnlijk haar als vriend toegevoegd en zien zo owk sneller dat die 'popu' een nieuw verhaal heeft en die wordt owk weer gemaakt en zo kunnen er wéér lezrs komen.. deal with it.. is nou eenmaal zo!

    Mss een beetje jaloers??


    ×Bury all your secrets in my skin×

    (...)ik vind de quizzen van die popu's niet eens zo goed hoor :'D

    Het ligt eraan wie jij de popu's noemt. O.o
    x.


    ok

    IP check gedaan, ik weet wie je bent. Dus hou je rustig of je kunt ook gevolgen op je echte acc ontvangen. Je staat elke keer net op het randje.


    BAM!

    En jij bent natuurlijk zo knap om dat anoniem te doen, en niet met je eigen real account?;3

    x.


    Whaha, das wel ja!
    OMG, ik lach me dood. :P


    Träume sind wirklich!!

    Omg -,-'

    Like: Ik ben het totaal niet met je eens.
    @ Prodigy
    Perfecte uitspraak :'D
    Dan zijn we maar zielig sowhat? Laat ons lekker hoe we zijn, en geef er geen aandacht aan.
    En vooral niet om er zo'n achterlijke topic over te maken.
    Btw, over dat meisje dat haar quizzen wou wegdoen, omdat ze weinig werden gemaakt.
    Kan ik eigenlijk niet snappen. Want je schrijft ze toch voor je plezier? Mij maakt het niet uit of ze wel of niet worden gemaakt. Er zal heus wel 1 iemand zijn die hem maakt hoor.

    En over die populaire Meisje/jongens op Q. Die zijn populair om hun keiGOEDE Quizlets. Als ze niet goed waren, hadden ook niet zoveel mensen die Quizzen gemaakt.
    Misschien Jaloers?
    Jij hebt geen goeie Quizlets en hun wel?
    Ut is een optie.

    En dan nog eens over dat Emo/scene.
    Veel meisjes willen dat misschien wel zijn, maar dat zal niet meteen lukken. Iedereen moet toch ergens beginnen. Het zal dus niet meteen perfect zijn, maar dat komt wel.

    Ik hoop dat het duidelijk is. En denk eerst na voordat je zo'n topic opent.

    x'


    She is waiting for you, so don't break her heart.