• ik weet dat er heel wat mensjes retro zijn hier op Q [logisch] daar is niks mis mee hoor ^^

    maar ik vraag me af hoe kom je daar dan precies agter?
    ik bedoel er zijn hier kinderen van 12 die weten dat ze retro zijn O_o dat is egt jong!
    kijk ik ben dus nog nóóit verliefd geweest, ik sta er ook niet open voor.. maar daar gaat het nu niet over

    ik vraag me gewoon af als je verliefd op een ander meisje/jongen bent, hoe weet je dan of diegene ook retro is? ^^

    de meeste mensen <14 zijn daar fucking kinderagtig mee boven de 15 enzo is het meer van, srry ik val op .. weetjewel ^^

    naja dat vraag ik me gewoon af ><

    EDIT:

    Met retro bedoel ik, lesbisch of homoseksualiteit^^
    en het is idd hetero, zow goed? ='] ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    bi verwachte ni veel mense vn me mja x`D


    Imperfection Is Beautiful

    Dat erachter komen is bij iedereen verschillend. Meeste mensen komen er in hun puberteit of net iets daarvoor achter. Maar er zijn ook mensen die dat pas op hun 30ste beseffen.
    Het erachterkomen is voor iedereen verschillend. De een denkt er gewoon veel over na. De ander wordt gewoon verliefd en beseft dan: heee, maar die is van hetzelfde geslacht. Anderen denken dat ze gewoon heel normaal zijn en hebben dan gewoon vriendjes (of als jongen vriendinnetjes) en dan zoenen ze voor de lol een keer iemand van hetzelfde geslacht en beseffen ze zich dat dat veel meer gevoelens losmaakt. Maar er bestaat geen regel van hoe en wanneer je erachter komt.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Dat erachter komen is bij iedereen verschillend. Meeste mensen komen er in hun puberteit of net iets daarvoor achter. Maar er zijn ook mensen die dat pas op hun 30ste beseffen.
    Het erachterkomen is voor iedereen verschillend. De een denkt er gewoon veel over na. De ander wordt gewoon verliefd en beseft dan: heee, maar die is van hetzelfde geslacht. Anderen denken dat ze gewoon heel normaal zijn en hebben dan gewoon vriendjes (of als jongen vriendinnetjes) en dan zoenen ze voor de lol een keer iemand van hetzelfde geslacht en beseffen ze zich dat dat veel meer gevoelens losmaakt. Maar er bestaat geen regel van hoe en wanneer je erachter komt.
    En er bestaat ook geen regel van hoe je ervoor uitkomt op school xD
    daar weet jij alles van, hea Doo? ;P xD

    bi verwachte ni veel mense vn me mja x`D

    whaaa iedereen geloofde het bij mij in het begin niet xD die zeiden: neeeeuuuh jij kán gewoon alleen maar op jongens vallen. Maar nu zeggen ze zo: jaa... het valt wel op ofzo dat jij van beide kanten kan houden xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)En er bestaat ook geen regel van hoe je ervoor uitkomt op school xD
    daar weet jij alles van, hea Doo? ;P xD

    nouhou, dat was echt gewoon te genant xD
    en bart heeft nog steeds niet toegegeven dat ie homo is xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik ben Bi, en ik ben 12 :]
    Ik was verliefd op een meisje, en op een jongen tegelijkertijd :]

    (...)En er bestaat ook geen regel van hoe je ervoor uitkomt op school xD
    daar weet jij alles van, hea Doo? ;P xD


    Zijn daar regels voor?


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb meerdere keer een relatie gehad, met een jongen. Maar ik ben ook verliefd op meiden geweest


    -

    Ik ben ook biseksueel, so what?


    -

    (...)

    Zijn daar regels voor?

    nee, die zijn er dus niet
    bij mij was nogal genant, dat wilde Mups ff duidelijk maken xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik ben ook biseksueel, so what?

    Das gewoon cool;) xD Ik ken echt gewoon teveel mensen die net als ik biseksueel zijn. Om die reden schaam ik me er ook echt niet voor ofzo...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    nouhou, dat was echt gewoon te genant xD
    en bart heeft nog steeds niet toegegeven dat ie homo is xD
    xD Ik dacht eerst dat je zei ''en heeft bart nog steeds niet toegegeven dat ie homo is? xD'' want bij mij op toneel zit een jongen die Bart heet en echt... ERG homo is XD [hij speelt ook vaak een homo in stukjes enzo]
    Het ligt gewoon aan de naam dekn ik >=D

    (...)xD Ik dacht eerst dat je zei ''en heeft bart nog steeds niet toegegeven dat ie homo is? xD'' want bij mij op toneel zit een jongen die Bart heet en echt... ERG homo is XD [hij speelt ook vaak een homo in stukjes enzo]
    Het ligt gewoon aan de naam dekn ik >=D

    Whaaa, ik beschouw Bart tegenwoordig als beste vriend. Mja, hijs schijnbaar op mij verliefd geweest:|/nog steeds:|. Dat vind ik behoorlijk beangstigend xD Haha. Maar ja... hij is geen homo dat weet ik ook, maar ik vind het grappig om hem daarmee te pesten. Ik noem hem nu: heterogay. Dan vraagt ie of ik daarmee bedoel dat ik heb bi vind, maar dat is niet xD
    Echt zo droog. Wij liepen naar duits zegt hij opeens: "Weet je wat gewoon het hele punt is met biseksuelen?"
    Ik kijk zo op van: heb je het nou tegen mij?
    Zegt ie: "Die mensen zijn gewoon veel te vaak geil."
    -steekt vingertje op om hem een preek te geven-
    -wil mond opendoen-
    -bedenkt zich-
    en zegt: "Goh, je hebt gewoon gelijk!"
    xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    De laatste tijd is iedereen hier Bi...
    Niets tegen die mensen hoor, maar ; Heb mijn twijfels.
    En, nu ook niet persoonlijk nemen!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ik ben hetero (tot nu toe).