• ik weet dat er heel wat mensjes retro zijn hier op Q [logisch] daar is niks mis mee hoor ^^

    maar ik vraag me af hoe kom je daar dan precies agter?
    ik bedoel er zijn hier kinderen van 12 die weten dat ze retro zijn O_o dat is egt jong!
    kijk ik ben dus nog nóóit verliefd geweest, ik sta er ook niet open voor.. maar daar gaat het nu niet over

    ik vraag me gewoon af als je verliefd op een ander meisje/jongen bent, hoe weet je dan of diegene ook retro is? ^^

    de meeste mensen <14 zijn daar fucking kinderagtig mee boven de 15 enzo is het meer van, srry ik val op .. weetjewel ^^

    naja dat vraag ik me gewoon af ><

    EDIT:

    Met retro bedoel ik, lesbisch of homoseksualiteit^^
    en het is idd hetero, zow goed? ='] ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Voor zover ik weet ben ik hetero..



    (bericht aangepast door een moderator)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    metrosexueel ken ik wel maar whut the heck is dan weer retrosexueel, als ik het google krijg ik het zo veel verschillende uitleggen die totaal niet opelkaar lijken.


    BAM!

    metrosexueel ken ik wel maar whut the heck is dan weer retrosexueel, als ik het google krijg ik het zo veel verschillende uitleggen die totaal niet opelkaar lijken.


    whahaah lol


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Nou...

    Ik wist al sinds mijn 10e dat ik geen Hetero ben. Dat komt omdat ik verliefd werd op een meisje. En toen ben ik er verder mee gaan expirimenteren, en uiteindelijk kwam ik erachter dat ik vrouwenlichamen veel aantrekklijker vind. En tja, sindsdien val ik niet meer op jongens, ik voel er niks bij als een boy zie. Behalve bij Bill, op hem ben ik wel. Maarja, dat uiterlijk ook, dat spreekt gewoon voor zich! xD


    xx


    Scream for mercy!

    Nou...

    Ik wist al sinds mijn 10e dat ik geen Hetero ben. Dat komt omdat ik verliefd werd op een meisje. En toen ben ik er verder mee gaan expirimenteren, en uiteindelijk kwam ik erachter dat ik vrouwenlichamen veel aantrekklijker vind. En tja, sindsdien val ik niet meer op jongens, ik voel er niks bij als een boy zie. Behalve bij Bill, op hem ben ik wel. Maarja, dat uiterlijk ook, dat spreekt gewoon voor zich! xD


    xx



    wahahhahah laat dat de meeste meisjes niet horen ><

    enne ik heb ook ge-experimenteerd een beetje.. zeg maar, maar ik voelde er niks bij.. ik denk ook niet dat ik BI of Lesbi ben, maar vroeger twijfelde ik best vaak nu niet meer

    maar ik ben nog nooit verliefd geweest, so we will see..

    Ja behalve op Mike En chester dan hea^^ LIKE GOOOOODDD!<33


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Bedoel je soms Metro dinges >

    metrosekueel is toch dat je iemand van het andere geslacht wil zijn ofzo >_<


    I am an idiot, I move.

    (...)

    metrosekueel is toch dat je iemand van het andere geslacht wil zijn ofzo >_<


    Metero seksueel is een man met vet veel vrouwlijke trekjes, maar valt dan wel gewoon op vrouwen. Denk dat Bll dat ook is eigenlijk... xD


    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    metrosekueel is toch dat je iemand van het andere geslacht wil zijn ofzo >_<


    Nee, dat is weer wat anders xD


    Your make-up is terrible

    (...)

    metrosekueel is toch dat je iemand van het andere geslacht wil zijn ofzo >_<
    Dat heet transeksueel x]. Metroseksueel betekent dat je hetero bent, maar ja ala phete wentz [of hoe die gozer ook heet] Heel nichterig kleed.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hetero x]


    Love the way you hate me.

    Bi. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet het nog niet echt. Ik val in ieder geval op jongens, for sure, en meisjes, Idunno, voel wel vaker wat voor ze, maar weet niet of het échte liefde is ofzo. But yeah, ik heb nu toch een vriendje waar ik niet mee van plan ben uit elkaar te gaan dus het zal wel.
    'ik vraag me gewoon af als je verliefd op een ander meisje/jongen bent, hoe weet je dan of diegene ook retro is? ^^'
    Ik vond eerst een meisje dat ik op school wel eens zag wel een beetje leuk, en toen dacht ik dat het toch niks zou worden want ik kende dr alleen viavia en ik dacht dat ze toch wel hetero zou zijn, kwam ik er twee dagen geleden achter dat ze wél bi is o_o Het is niet dat ik nu nog wat voor dr voel ofzo, ik heb nu een vriendje [die vond ik in die tijd al heel leuk n_n] en daar ben ik heel gelukkig mee, maar wel vaag om te weten eigenlijk o_o Voor mij weet ik het gewoon niet dus.


    Mew <3

    ja als je bi bent zie je de wereld denk ik met heel andere ogen, kijk als ik naar mijn klas kijk zijn er misschien kinders die je lesbisch of homo-achtig vind, maar ik zou dus niet denken dat er een bi tussen zit

    toch zitten die er ook tussen 1 op de weetikhet is bi ^^,

    ik ben waarschijnlijk gewoon hetero en anders bi, maar geen lesbi ;]*datweetikbijnazeker*


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Bill is geen een van de twee.
    Hij is METEROSEKSUEEL. Hij beweert zelf altijd van niet homo te zijn dus stel dat niet altijd in vraag.

    Laat de retro-hetero discussie nu voor eeuwig gesloten zijn.
    En als je niet weet wat meteroseksueel is; dat is een verwijfde vent die voor vrouwen valt. ><


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Bill is geen een van de twee.
    Hij is METEROSEKSUEEL. Hij beweert zelf altijd van niet homo te zijn dus stel dat niet altijd in vraag.

    Laat de retro-hetero discussie nu voor eeuwig gesloten zijn.
    En als je niet weet wat meteroseksueel is; dat is een verwijfde vent die voor vrouwen valt. ><

    Waarom begin je nu weer over Bill? Daat gaat dit topic helemaal niet over?


    Bored.