• Anne's huppelkut theorie. ;;
    [JA. dit heb ik ZELF geschreven + bedacht.
    Wat hier dalijk gaat volgen slaat compleet nergens op & is gebaseerd op onfeitelijke informatie. xD

    VAT HET DUS NIET TE SERIEUS OP.
    want dan krijg ik wéér hele spam-shit op me mailbox -_-]

    Huppelkutjes zijn de meest trieste wezens op aarde.
    De huppelkut populatie groeit de laatste tijd erg sterk, en de björn borg boxers, tassen, teenslippers, shirts, zonnebrillen en, nouja kortom ALLES waar björn borg op staat is niet meer aan te slepen.
    Dan nog maar te zwijgen over alle andere merken...

    Ook de make-up is erg populair onder de huppels en ONMISBAAR als je een échte die-heart huppel wil worden.
    Het liefste smeren ze zoveel op hun wimpers dat hun wimpers er van ellende afvallen en lipgloss afdrukken zitten op alles wat ze aanraken.
    Arme café medewerkers..

    Kenmerkend voor de huppelkut is ook dat ze in kudde's wonen en niet zonder hun kudde kunnen.
    Stel dat ze alleen worden gesignaleerd, dat zou pas erg zijn!

    Ook zeggen alle huppelkutten dat hun vriendjes super knap zijn, maar hè, wat een toeval dat we nog nooit een foto van ze hebben gezien!
    en dan OEII! dan zie je ze een keer samen, bah.. wat is dat jochie toch lelijk denk je dan. 

    Verder vinden huppelkutjes zichzelf heel erg sexy, en het geweldigst van allemaal.
    Als je niet zo huppelkutterig bent als zij is ben je minder dan zij, althans, dat vind de huppelkut zelf.
    Ook vind ze, als jij knapper dan haar bent jou automatisch lelijk.
    Ze zal gelijk haar kudde aansporen om jou ook lelijk te gaan vinden.
    Als jij het lef hebt om iets terug te zeggen gaan ze je bedreigen en uiteindelijk zullen ze je verpulveren met naaldhakken, of als ze het niet kunnen winnen vluchten ze weg en gaan ze plotseling heel aardig tege je doen..

    Huppelkutten bij het uitgaan drinken geen bier, het liefst geen alcohol.
    En als ze alcohol drinken, zijn ze na 2 breezertjes [ja ze drinken alleen breezer dan] al helemaal dronken. Althans dat vinden zij zelf.
    Ze gaan zich dan heel erg aanstellen enzo.
    Als je dan zegt : Pijp me voor 1 breezer, doen ze dat waarschijnlijk wel.

    Huppelkutjes doen vaak aan ruilsex,
    want hey! 1 vriendje is natuurlijk niet genoeg!
    NÉÉ. huppelkutjes willen ze ALLEMAAL!
    Vandaar dat huppelkutten na een jaar deelnemen aan de huppelkut populatie vanzel f in een wandelende SOA veranderen.
    Hoe knap je vriendje ook is, als hij niet van haar is word hij ook automatisch lelijk genoemt.
    Maarja, alle jongens die NIET onder de makeup willen zitten nadat ze een kusje van een huppel hebben ontvangen, kunnen beter dit walgelijke ras ontlopen.
    Hieronder verstaan we dus : Foundation everywhere, poeder, oogschaduuw, eyeliner, kohl pencil, mascara, lipgloss en wenkbrouw-potlood.
    En ik neem aan dat jongens, althans de slimmere onder hen, dit liever niet willen.

    Huppelkutjes doen er ALLES voor om populair te zijn.
    Meestal gaan ze dus roken, hun tieten showen (hier zijn ze een pro in!!) alle muziek luisteren die in is en alle dansjes leren die ook in zijn.
    Als ze roken zeggen ze ook tegen IEDEREEN dat ze het stiekem doen en dat ze het niet mogen doorvertellen.
    Niet dat je het nog door hoeft te vertellen want dat doen ze zelf wel.
    Ze doen ook allemaal ofdat ze heel zielig zijn en problemen thuis hebben, of ze snijden een piepklein sneetje in hun arm en zeggen dat ze aan zelfbeschadiging doen om hun pijn te verwerken.
    Ook het "ik heb annorectia" is erg populair onder de huppels om aandacht te krijgen.
    Ook willen ze opvallen en zegge ze dat ze een andere stijl hebben dan de rest maar uiteindelijk paraderen ze allemaal op de zelfde walgelijke merkschoentjes rond, lieft met 3meter hoge hakken (bij wijze van spreken.)
    Walgelijk gewoon.

    Het haar van de huppelkut moet het liefste blond zijn, en het liefste lang of een walgelijke rechte boblijn.
    natuurlijk moet als je haar stijl is het haar NOG stijler, dus heeft iedere huppelkut minstens 1 stijltang in huis, het liefst ook nog een die over de 60 euro kost want ; "Ohnee, straks heeft een niet-huppelkut dezelfde!"

    Huppelkutten aanbidden alles wat babyroze is en hebben als mobieltje meestal een ladyphone.
    een gewone Mp-3 speler is niet goed genoeg, NEE. het moet een ROZE i-pod zijn.
    ga zo maar door..

    Het doorsnee huisdier voor de huppelkut is GEEN HUISDIER.
    Of een geparfumeerde chiuaua ofzoiets dergelijks.
    Als het maar een roze strikje ofzo heeft en naar parfum ruikt.
    De huppelkut ruikt daarom zelf ook naar liters parfum, en niet zomaar parfum, NEE!
    de duurste der duurste merkparfms!

    De huppelkut maakt zich ook op voor het slapen gaan want : "Je weet maar nooit wie je in je dromen tegenkomt"

    De huppelkut haar idolen zijn mensen als britney-spears, bill-kaulitz (dat man-wijf, daar geile ze op..) paris-hilton en de sugababes (sugasletten wel te verstaan.)

    Hierbij zijn ze allemaal lid van de site sugababes.nl (ofzoiets..) waar ze allemaal in hun ondergoed, bikini, of in ieder geval iets halfnaakts op de foto staan en hier bij denken dat ze uber sexy zijn, terwijl ik als 'normale'-gemiddelde nederlander kokhalzend de foto's bekijk.

    Nu gaan we maar gelijk door naar het standaart doorsnee ondergoed van de huppelkut. elke huppelkut moet op zijn minst 4 tanga strings hebben en al hun bh's zijn push-up bh's die 1 maat te groot worden gekocht, want anders kunnen ze deze niet goed genoeg opvullen met hun roze "kwaliteit" wc papier.
    Soms draagt de huppelkut ook haar broers boxers of die van haar vader, dan kan ze haar kont OOK opvullen met haar ROZE "kwaliteit" wc papier. Want de rondingen van de huppelkut zijn heilig, ookal bestaan ze vaak uit w.c papier of piepschuim of schouder vullingen ofzoiets dergelijks. Als de huppelkut slapen gaat slaapt ze in een zijde nachtjapon waaronder een sport-bh zit [Ja, huppelkutten geloven dat dit helpt tegen hangtieten op latere leeftjid.] en een string natuurlijk. s'ochtends begint hun dag met water drinken, tanden poetsen en dan de make-up erop, nadat deze weer bijgewerkt is kan het leven van de huppelkut pas weer starten.

    huppelkutten zijn ook weinig in het zwembad aan te treffen tenzij ze waterproof make-up en waterproof vullingen hebben [geen w.c papier dus..]
    Zelfs als de huppelkutten gaan zwemmen zijn ze dus nogsteeds zo fake als wat.
    Sommige huppelkutjes smelten als ze het water aanraken en veranderen dan in as.

    Mocht je ooit een van de gelukkige "ahem" jongens zijn die een huppelkut ooit naakt aantreft, maak een foto en stuur hem op naar : Anneshuppelkutresearchteam@noreply.com, hier kan het team [aka. anne dus..] VEEL van leren en zou ze evt. kunnen ontdekken of zij wel van deze planeet komen van oorsprong.
    (Alvast bedankt.)

    Huppelkutjes hebben altijd een dilemma met wat ze mee moeten nemen als ze 1dagje weg gaan, in hun tas tref je zoiezo het volgende aan :
    -Een borstel
    -Föhn
    -De stijltang
    -Alle make-up die ze bezitten
    -Nagellak remover
    -Nagellak
    -Nagelvijl
    -reserve schoenen met hakken [voor het geval de andere die zij draagt breekt.]
    Hierdoor is gym ook een ramp voor de huppelkut, hierdoor gaan haar "heilige, prachtige" haren door de war. en OHNO! stel dat er een stukje nagellak van haar teennagels, OF NOG VEEL ERGER ; haar vingernagels afgaat.
    en het is al helemaal een dilemma als haar hele nagel afbreekt!!

    Huppelkutjes hebben ook de bijnaam ; 'breezerslet.'
    Dit komt doordat zij op msn meestal met 'breezer-taal' praten, hier een voorbeeld van een begin van een doorsnee breezer-slet/huppelkut gesprek ;
    -HeejJ sGatjuh,, 
    HééjJ lekk4 diinG,,! 
    -hOeiist vndaaG,,?,
    Ja,, gOett eh,,! MetT jOuu? 
    -Oowkk h0ar! Neuken?
    iiSs gOett!
    ..etc etc..

    en zo gaat het gesprek dan door, meestal.
    soms antwoord de huppelkut ook met ; kuTt. ofzoiets dergelijks, maar het komt erop neer dat ze typen als een paar n00bs die veel te graag de shift knop gebruiken en de comma. :]

    Mijn theorie is nog lang niet afgelopen maar ik zal jullie er verder niet meer mee lastig vallen..

    Eigenlijk zouden we initiatief moeten nemen en de huppels afmoorden, of de regering van ons probleem laten weten zodat zei deze walgelijke huppelkuttificireende-maatschappij kunnen redden!!
    xD

    Ik word moe van al dat gezeik over mijn blog omdat ze het niet snappen/goed lezen..

    Ik zal even wat verhelderingen brengen :

    Huppelkutten zijn niet mensen met make-up, blond haar, merk-kleding aan, roze aan/bij zich of whatever.

    NEE!

    Huppelkutten zijn die overdreven mensen die zich opmaken voor het slapen gaan, iedere dag 1pot foundation op hun kop smeren [aka. plamuur laag] Huppelkutten zijn de mensen die alleen maar om uiterlijk geven en die nooit naar het strand gaan of het water aanraken omdat dan hun make-up uitloopt.
    Huppelkutten zijn die super-super-super overdreven mensen..
    Huppelkutten hebben geen hersenen en kunnen zelf niets oplossen, huppelkutten zijn de meisjes die zich overal over aanstellen en dus NIET de mensen die eens een nagel breken en hierdoor hysterisch gaan doen [ik doe dat dus ook.. <_<]

    U get me NOW? -_-

    Mensen, make-up is normaal in het jaar 2008, blond haar is dus ook niet fout of whatever en als jij een van deze dingen hebt betekend dat NIET dat je een huppelkut bent, hoelang duurt het nog totdat dit gaat doordringen ofzo?

    Anyways..
    Ik denk dat de mensen die dit niet bepaald snappen en ook niet weten dat ik altijd sarcastische kuthumor heb enzo, mij de komende tijd gaan lopen kutten enzo totdat ik er bij neer val..

    MAAR.
    sorry mensen ik ben over 6 weken van het walgelijke cambreur college af dus dan missen jullie je pispaalte :]

    Ohja, als je aan me kop gat zeuren, denk maar niet dat ik de moeite neem om te reageren of om uberhaupt te luisteren.
    Hoogstens lach ik je uit ofzo. :]
    Ook als je me aanvals met een kudde gaat dit niet werken en ga ik waarschijnlijk dansen of onzin schreeuwen.. :]

    Bedankt voor uw begrip. [HAAHAA. xD]




    IK.
    HAAT.
    DIE.
    FUCKING.
    HUPPELS!

    :]].

    Hoop dat je weer wat geleerd hebt hiervan. xD

    xxAnne :]

    Ik kenn een huppelkut die d'r haar zwart heeft geverfd omdat ze op Gustav is.De rest vindt ze maar klote, zelfs de muziek. En dan zoekt ze site's op waarop staat dat Gustav op Blondines valt. [Ze was blondje ] En dan verft ze d'r haar zwart zegt ze: OMDAT GUSTAV NIET OP BLONDJES VALT -_-


    zielig hoor je gaat je haar kleur tog niet veranderen omdat iemand het niet mooi vind
    ik heb het ook bruin laten verven maar dat is omdat ik het zelf wou

    Okeey maar als je je haar zwart gaat verven voor Gustav terwyl hy op Blondjes valt ben je wel erg scheef hoor -_-
    Nou probeert ze my ook na te doen. Ze noemt zich zelf ook Emo. En dan moet ik maar uitleggen dat ze da niet is. Ze is amper Depri ofwa dan ook. -_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kenn een huppelkut die d'r haar zwart heeft geverfd omdat ze op Gustav is.De rest vindt ze maar klote, zelfs de muziek. En dan zoekt ze site's op waarop staat dat Gustav op Blondines valt. [Ze was blondje ] En dan verft ze d'r haar zwart zegt ze: OMDAT GUSTAV NIET OP BLONDJES VALT -_-


    zielig hoor je gaat je haar kleur tog niet veranderen omdat iemand het niet mooi vind
    ik heb het ook bruin laten verven maar dat is omdat ik het zelf wou

    Okeey maar als je je haar zwart gaat verven voor Gustav terwyl hy op Blondjes valt ben je wel erg scheef hoor -_-
    Nou probeert ze my ook na te doen. Ze noemt zich zelf ook Emo. En dan moet ik maar uitleggen dat ze da niet is. Ze is amper Depri ofwa dan ook. -_-


    omg zielig hoor xD
    ik ben ook geen emo maar mijn vriendinnen noemen me zo xD zo noemen we elkaar onderling

    dan roep ik bijv : eey emo wacht is even en dan kijken ze om xD

    Ik kenn een huppelkut die d'r haar zwart heeft geverfd omdat ze op Gustav is.De rest vindt ze maar klote, zelfs de muziek. En dan zoekt ze site's op waarop staat dat Gustav op Blondines valt. [Ze was blondje ] En dan verft ze d'r haar zwart zegt ze: OMDAT GUSTAV NIET OP BLONDJES VALT -_-


    zielig hoor je gaat je haar kleur tog niet veranderen omdat iemand het niet mooi vind
    ik heb het ook bruin laten verven maar dat is omdat ik het zelf wou

    Okeey maar als je je haar zwart gaat verven voor Gustav terwyl hy op Blondjes valt ben je wel erg scheef hoor -_-
    Nou probeert ze my ook na te doen. Ze noemt zich zelf ook Emo. En dan moet ik maar uitleggen dat ze da niet is. Ze is amper Depri ofwa dan ook. -_-


    omg zielig hoor xD
    ik ben ook geen emo maar mijn vriendinnen noemen me zo xD zo noemen we elkaar onderling

    dan roep ik bijv : eey emo wacht is even en dan kijken ze om xD

    Lol, maar die huppelkut noemt my dan een Wemo, [Ik ben géén emo, wil ik niet zyn probeer ik dus ook niet te zyn -_-' ] En dan loopt ze overal te zeggen van'IK BEN EMOOOOO!! (H) EN IK HOU VAN IEDEREEN DIE EMO IS '
    Sorry maar ben je dan Gewoon dom of SUPPER dom?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    _O_Amen_O_


    totally agreed!


    I am an idiot, I move.

    Maar ik vindt het wel raar -_- Al die mensen worden dan ik soort van 'hokjes'gestopt van ' Jy bent Emo, jy een Goth, Jy punker, Jy bent een huppelkut enz.. ' Je bent toch gewoon wie je bent..?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    gnaha,, strijkgaan,,
    perfect verwoord enal!!


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Wrm noem je Bill Kaulitz een Man-wijf!

    Laat hem toch zijn wie hij wil..
    Ik ben geen Huppel... Huppels vallen niet eens voor hemm... ZIJ schelden hem uit...

    hahah; Cker de moeite :D
    op mijn school lopen er HONDERDEN :(

    x


    Erase and Replace

    Ik woon in Hilversum.
    Hilversum is een media stad.
    In deze 'media' stad, lopen zo'n 1000 huppels rond, waaronder zo'n 300 oma's/moeders die zich jong willen voelen, en daardoor de 'mode' volgen.
    Van die 1000 [wannabe]huppels, kijken 540 mijn kant op, als ik langs loop, of ook maar in de zelfde straat. Nogal vreemd, vind je niet? Dat doen ze alleen, omdat ik langsloop met mijn zwart/wit geblokte Vans, mijn zwarte 'skinny' [van strech stof xD komt van 't Oortje] mijn zwart/gothic-roze gestreepte T-shirt, en mijn roze/zwart geblokte vest. Mijn haar zit niet in een staart, ik draag meestal niet eens make-up.. En daarom val ik op. Tis best geinig eigenlijk, als je die domme wijven zo naar je ziet staren.. xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Heil aan Anna _O_ en aan jou omdat je dit forum hebt aangemaakt.

    Geweldig, heb nog nooit zo hard gelachen! :P

    Dood aan de huppels! (Oké, misschien overdreven, maar laten ze zich es normaal gedragen, omhooggevallen trutten.. ><)

    xXx


    FML

    Correctie: Anne (had een a getypt ipv een e) :$

    Ach ja, 't is al laat, daar zal het wel aan liggen! *smoes smoes* :P

    xXx


    FML

    Ahahahahahahha XD
    Ik vind hem geweldig XD


    It's not the same without you.

    geweldig xD:P:P:P


    never lose the ability to see beauty in the little things

    HAHAHAHAH, omg zo grappig.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    aaah man k weet nie wt voor een reactie ik hierop moet zette:S je hebt gwn helemaal gelijkt die enge dingen moete vn de aardbol worde afgeslingert!!


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me