• Oke, ik ben dus officieel gewoon verslaaaafd aan mijn vriendje ='D Ik denk serieus de hele dag aan hem en, en, en, ik word ongerust als hij me niet smst om half 5 XD [dan heeft 'ie pauze op z'n werk] En, en, en hij is zo lief (H) ik ben echt in tijden niet zo verliefd geweest. Het voelt zo GOED GOED GOED! Zijn jullie nog verliefd?


    Life is hard and then we die

    Ik ben niet verliefd,
    maar jij hebt het precies wel goed zitten :')


    I need you like a heart needs a beat

    Awh, how cute ^^
    Nou, ik ben wel verliefd, ja.


    Bored.

    wiejj ^^ schattig x'D

    ik ben nog niet veliefd (heb het net uit x[)


    Love the way you hate me.

    Sgattig xD

    weetje dude. k ben ook verliefd xD


    We can only learn to love by loving.

    En op wie zijn wij hier veriefd? En zeg niet Bill/Tom/Georg/Gustav want dat is half quizlet al


    Life is hard and then we die

    verliefd vind ik zo'n groot woord :') dus ik ben niet verliefd, maar vind iemand superleuk ('a)


    -

    JHA IK BEN VERLIEFD!! OP EEN JONGEN BIJ MIJ OP SCHOOL. HIJ ZIT 1 KLAS HOGER DAN MIJ EN HIJ GLIMLACHT DE HELE TIJD NAAR MIJ EN MIJN VRIENDIN WILT MIJ AAN HEM GAAN KOPPELEN X'D

    En op wie zijn wij hier veriefd? En zeg niet Bill/Tom/Georg/Gustav want dat is half quizlet al


    behalve op mijself,mijn hondje en mijn schattige buurmeisje van 4 ? xD een jongen uit mijn klasXd


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    behalve op mijself,mijn hondje en mijn schattige buurmeisje van 4 ? xD een jongen uit mijn klasXd

    Ik denk dan toch dat je de meeste kans hebt bij die jongen. Jezelf zal moeilijk gaan,je hondje is een ander 'ras' en je buurmeisje is wat té jong hé? Dus doe maar die jongen uit je klas x'D

    Heb ik ook last van ^^. Zaterdag vroeg hij me& hij kan zo lkkr zoenen dat ik verslaafd ben geworden:$ ^^.
    Echt, ik moet gewoon 24/7 bij hem zijn en ik baal zo dat hij op een andere school zit. We smsen wel aldoor, maar veel liever ben ik ieder moment van de dag bij hem. Als dat niet zo is, gieren de vlinders door mn buik omdat ik aldoor aan hem denk ^^.

    I(H)being in love ^^.


    I want my bloody cheese now!^^

    ik ben verliefd op MIJN:Y)(hoezo hebberig?(A)) Alex!:D(H)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    How cute ;D


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik zou zeggen:Keep it^^

    en zelf ben ik ook verliefd..waaw! ><


    we're just misguided ghosts

    Ik ben volgens mij *denkt* nog nooit verliefd geweest.

    Ach, das lief :Y)
    Ik ben ook heel erg verliefd ^^ Op mijn vriendje! Hij is zoooo geweldig! Ik zie hem gelukkig bijna elke dag wel savonds [&op school natuurlijk]. Ik ben gewoon zo blij dat ik hem heb ;D Ik denk echt .. te vaak aan hem gewoon ^^ Volgens mij wordt een deel van mijn vrienden er best wel gek van dat ik zo vaak over hem praat.. ;P


    Mew <3