• weetje, Iedereen zou gewoon respect voor iedre band moeten hebben,
    Wnt Ze zijn niks voor Niks Doorgebroken
    Ze knokken Om Muziek te maken !
    Ze hebben heel veel energie erin gestopt om door te breken, En Zouden jullie het fijn vinden als je in een band zit en iemand boe zegt ?

    neee !

    Dus waarom Zou je Als Fan van een band zijnde, Een Andere Fan van een Andere band Uitschelden?
    Als hun dat bij Jou doen, Vind je het tog ook niet leuk ?
    Dus waarom zou je dat doen ?

    Dus Wat U Niet Wilt Wat U geschied, Doe dat ook een ander niet !!

    (sorry voor dat spreekwoord ,kwam in me op!xD)
    Kabuki Heeft gesproken^^


    I solemny swear i am up to no good

    en ik ben het so met je eens.

    elke band verdient respect ookal vind je er niks aan.


    We can only learn to love by loving.

    uhu vin ik ook ik zeg wel da mcr en jb enzo suckst (srry vo de fans:$) en ik bn ook echt ni voor ze ma ik ga geen hater worre fans zijn fans ik ga ze ni lastig vlln me da ik hun favoband ni goe vin en blabla ik zou zelfs goei vriende met ze kunne worre xD

    XxSeebkje heeft ook haar zegje gedaan!xxX

    ___________________________________________
    Tomsel Kaulitzstel is mein Liebe (H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jij gelijk hebben.Ik heb nog nooit een andere groep uitgescholden behalve misschien K3 maar dat is een lang verhaal.Maar ik vind dat je elkaars smaak moet respecteren en als je iets/iemand niet goed vind laat je hen toch gewoon in plaats van te zeggen hoe slecht ze wel niet zijn.


    The soul needs autumn.

    Jij gelijk hebben.Ik heb nog nooit een andere groep uitgescholden behalve misschien K3 maar dat is een lang verhaal.Maar ik vind dat je elkaars smaak moet respecteren en als je iets/iemand niet goed vind laat je hen toch gewoon in plaats van te zeggen hoe slecht ze wel niet zijn.

    O.O DUDE HOE DURF JE K3 UIT TE SGELDEN IK BEN FAN VAN HUN[/so en nu OT]

    ^^ met je eens XD


    We can only learn to love by loving.

    Groot gelijk!!


    Live life limitless.

    Je hebt zó gelijk!!
    iedereen zegt wel eens die en die sucks omdat ze die band niks vinden,maar dat wilt toch nog niet zeggen dat ze gelijk hater zijn? Ik zeg ook wel eens: JB Sucks maar ik haat ze niet,&ik ben er geen fan van! Dat is gewoon mijn mening.
    [lang verhaal maarja!]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    "Iedereen zou gewoon respect voor iedre band moeten hebben,"
    Iedereen zou respect moeten hebben voor íedereen. Kom je veel verder mee.


    Mew <3

    "Iedereen zou gewoon respect voor iedre band moeten hebben,"
    Iedereen zou respect moeten hebben voor íedereen. Kom je veel verder mee.

    Jaaa Dat cker ook, Mrja Sommige mensen hier Op Q Kunnen Andere bands/ Fans niet verdragen, Dus heb ik het ff so gedhaan ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Helemaal juist.
    Toen ik 12 was, was ik fan van Busted (niet lachen xD) maar ik was er echt helemaal gefreakt door. Maar twee vriendinnen van me hadden er geen goed woord voor over en dat deed best wel pijn, ze deden niet eens hun best om hun mond te houden. Ik liep een beetje depri rond, de dag dat de band uiteen ging, en het enige wat zíj deden was lachen, en "eindelijk!" en "best verdiend" uitspraken doen. Dat deed pijn!
    Het is vijf jaar geleden, maar nou durf ik hen niet eens zeggen dat ik TH-fan ben. Idioot, ik weet het :S Ze zullen wel veranderd zijn hoop ik, maar ik wil gewoon geen risico lopen op weer hele dagen gezeur.
    Dus; groot gelijk. Respect voor ieders mening en smaak. Joy!
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    helemaal mee eens x]


    Love the way you hate me.

    Ik heb niet respect voor elke band though. In sommige landen heb je gewoon minder kans om door te breken (hoe goed je ook zijn mag) en wanneer sommige bands echt alles op alles zetten een beetje opgevangen te worden door het volk en echt talent hebben, komen sommige bands er met een herhalend melodietje en wat simpel gezang al in de lijsten.
    Neem nu death metal. Voor veel mensen - waaronder ik - is het gewoon pokkeherrie. Maar toch is er heel wat vakkundigheid voor nodig om zulke snelle gitaarmuziek en goede grunts te plaatsen. Dat wordt vaak onderschat naar mijn mening. Cannibal Corpse niet meegerekend :']
    Er zijn ook underground bands die niet echt bekend willen worden, maar als je gebonden bent aan een label als Nuclear Blast (die het geluid van een band graag zo wil hebben dat het door het grote publiek wordt gewaardeerd) is zoiets vaak lastig. De grote platenmaatschappijen ontnemen zo bands de kans om een geluid te ontwikkelen waar zij echt zichzelf in voelen wat weer resulteert in dat mensen hun eigen labels oprichten (bijv. Emilie Autumn).
    Maar ik ben het ermee eens dat mensen - van welke muziek je ook houdt, al is het death metal of industrial - respect moeten hebben voor elkaar. Er is een muzieksoort uitgezonderd in mijn geval en dat is gangstarap. Denk dat uitleg overbodig is -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Helemaal mee eens.
    Er zijn ook mensen die niet met je omgaan omdat je naar andere muziek luisterd. Ik bedoel,kom op,hoe zielig. Omdat die persoon een andere smaak qua muziek heeft hoeft hij toch niet een stom persoon ofzo te zijn >< Pff,,,das zo laag en zielig


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Helemaal juist.
    Toen ik 12 was, was ik fan van Busted (niet lachen xD) maar ik was er echt helemaal gefreakt door. Maar twee vriendinnen van me hadden er geen goed woord voor over en dat deed best wel pijn, ze deden niet eens hun best om hun mond te houden. Ik liep een beetje depri rond, de dag dat de band uiteen ging, en het enige wat zíj deden was lachen, en "eindelijk!" en "best verdiend" uitspraken doen. Dat deed pijn!
    Het is vijf jaar geleden, maar nou durf ik hen niet eens zeggen dat ik TH-fan ben. Idioot, ik weet het :S Ze zullen wel veranderd zijn hoop ik, maar ik wil gewoon geen risico lopen op weer hele dagen gezeur.
    Dus; groot gelijk. Respect voor ieders mening en smaak. Joy!
    xX <3

    WHAA toen ik 12 was, was ik ook Busted fan ! XD


    I solemny swear i am up to no good

    Helemaal eens , x]

    Elke band verdient respect ! x3


    A. ikmisje.

    Niet mee eensHm ik vind dat je soms wel iemand mag haten, kijk want veel celebs doen.
    Sorry voor de fans maar ik vind dat ToHo serieus kopieert. En nu niet aankomen dat veel artiesten dat doen -_-. Laat me, mijn mening.
    Of Amy Whinehouse, die is er ook niet meer zo goed aan..Of Avril Lavigne vind ik iets té grof doen tegen Paparazzi ofzo..


    I live for the applause, you will die for it.