• weetje, Iedereen zou gewoon respect voor iedre band moeten hebben,
    Wnt Ze zijn niks voor Niks Doorgebroken
    Ze knokken Om Muziek te maken !
    Ze hebben heel veel energie erin gestopt om door te breken, En Zouden jullie het fijn vinden als je in een band zit en iemand boe zegt ?

    neee !

    Dus waarom Zou je Als Fan van een band zijnde, Een Andere Fan van een Andere band Uitschelden?
    Als hun dat bij Jou doen, Vind je het tog ook niet leuk ?
    Dus waarom zou je dat doen ?

    Dus Wat U Niet Wilt Wat U geschied, Doe dat ook een ander niet !!

    (sorry voor dat spreekwoord ,kwam in me op!xD)
    Kabuki Heeft gesproken^^


    I solemny swear i am up to no good

    Als iemand mij bijvoorbeeld vraagt, ben jij fan van JB?

    Dan zeg ik, Nop.

    Ni van onaardig ofzo, ze vraagt het en ik geef antwoord xD Je mag bij mij ook gewoon heel hyper komen doen over je lievelings band, als je maar niet overdrijft ^^

    Het intreseert me dan niet echt die band ofzow,, mr als jij er iets over kwijt wil, waarom niet??

    Aan uitschelden doe ik niet.

    je hebt totaal gelijk.
    elke band heeft hard voor z'n succes gewerkt en dan gaan mensen hen even neerhalen? da's repsectloos.. njaah,, ben het gewoon volledig met je eens (A)

    <3.

    Je hebt gelijk, iedereen moet elkaars mening en smaak accepteren en die niet meteen afkraken ^^
    Ik heb ook wel eens bij bepaalde artiesten dat ze gewoon sucken, dat zeg ik dan ook eerlijk maar ik dram er niet over door en accepteer het gewoon als bijvoorbeeld mijn vriendin die geweldig vind...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Je hebt wel gelijk -trouwens ik vind dat celebs die om niets celeberty zijn en er dan ook niets normaals mee kunnen doen pas lomp.
    Maar die preken beginnen ook serieus afgezaagd te worden. Ik vind TH zelf niet leuk , niet iedereen moet hun leuk vinden ..

    ik zeg eigenlijk aleen dat bands sucken om mensen te plagen! :S


    None but ourselves can free our minds.

    dat vind ik mooi gesproken maar Maroon 5 blijf ik vreselijk vinden ><

    voor de rest heb je wel gelijk ;]


    We're the caitlins ><

    You got the power. :D


    Life is hard and then we die

    Niet alleen bands verdienen respect. Bijna iedereen verdient respect. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    1 woord: Amen.
    De band mag dan niet je muzieksmaak/kledingsmaak of de bandleden zijn, maar moet je tóck nog respect voor ze hebben. en voor hun fans.

    Ja je hebt gelijk
    maar als dat meisje van mijn school zit te lullen over TH of één van mijn andere favo bands, zeik ik terug over JB.
    Niet dat ik iets tegen JB heb ofzo, hun muziek is niet echt men ding, al is die ene met zen krulletjes wel leuk [centerkannietgelovendatikditnethebtoegegeven[/center]

    REspect voor hun!!!! ook al vind ik de muziek niks:PxD

    Eeehm, respect?
    Nee, dat ga ik niet voor iedere band hebben. Respect is een te groot woord, die ik zelfs niet aan m'n docenten geef, dus waarom wel aan die bandjes die ik niet eens ken ofzo? Ja, ze hebben allemaal keihard gewerkt, blabla. Maar als het mijn smaak niet is, dan heb ik er gewoon geen respect voor.
    Dit was mijn mening.
    x.


    ok

    Jah,Viind iCK Ookk,maar waarom begiint iedereen hiier over de Jonas Brothers(bijna iedereen)
    Maar euhm,iCk viind dat iedereen gOed kan zingen als ie kan doorbreken,anders zou je toch niet doorbrkenen,maar daarom iis het niet iedereen hun smaak x')
    Maar willen jullie Miss AntwOorden Op mun eerste vraag ?, x')
    Want Lindsey JB-Fan zijn x')
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Jah,negeer mijn vraag maar x')
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Amen._O_


    If music be the food of love, play on!