• De video van Midnight Memories is net uitgekomen! Wat vinden jullie ervan?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Yeah I like this song c:
    En video is ook best leuk, al vind ik die van Story of my life leuker.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hij was leuk, maar faalde wel hard :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Haha ik zat hem te kijken en toen kwam mijn broer binnen lopen en zei: 'Toch niet weer zo'n video waarbij je de hele middag niks anders doet dan ernaar kijken.' En ik moest lachen omdat dat precies is wat ik ga doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ben ik de enige die in het liedje zelf de overgang van refrein/couplet naar brug zo vreemd vind? Die brug die past er naar mijn gevoel echt niet in. De clip is trouwens wel grappig haha.


    Searching heavens for another earth

    Het is echt geweldig. ;]


    Pretty is just a pretty word.

    Het is echt een super gave clip omg


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Trouwens, dit is mijn mening; ik vind het een leuke clip, maar het is wel heel erg standaard One Direction. Ik vond de vorige twee clips eigenlijk wat leuker (Story Of My Life en Best Song Ever) en ik had eigenlijk gehoopt dat de video iets specialer zou zijn, aangezien het een van mijn favoriete nummers is van het nieuwe album. Maar ja, het begin is wel grappig vind ik (ik kan me relateren aan het ongemakkelijke lol) en de rest is op zich ook wel leuk.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 17:14 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ah, dus daarom zie ik opeens meer One Direction dan normaal op mijn dashboard. Ik ben geen fan, maar ik vind dat ze meestal wel vrij leuke clipjes hebben. Veel andere artiesten zitten gewoon ergens dramatisch in de verte te staren. :'D
    Hoewel het wel heel erg dom is om aan de buitenkant van de railings van de Tower Bridge te gaan staan, want daar wil je niet vanaf vallen. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Taiteilijan schreef:
    Ben ik de enige die in het liedje zelf de overgang van refrein/couplet naar brug zo vreemd vind? Die brug die past er naar mijn gevoel echt niet in. De clip is trouwens wel grappig haha.


    Wel een beetje ja haha, al vind ik de bridge wel het leukste deel van het nummer, samen met het tweede couplet!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Wel een beetje ja haha, al vind ik de bridge wel het leukste deel van het nummer, samen met het tweede couplet!


    Het zit er ook echt niet tussen gepropt of zo, het is gewoon zo vreemd ten opzichte van de rest van het nummer. Maar hey, het blijft nice.


    Searching heavens for another earth

    I just

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 17:15 ]


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Apodyopsis schreef:
    I just



    Hahahahahahah perfecte reactieplaatje.

    Supernatural fan hier.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Tomles schreef:
    Hij was leuk, maar faalde wel hard :')


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Hahahahahahah perfecte reactieplaatje.

    Supernatural fan hier.


    Same hahaha ;D


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Ik vind 'm echt leuk!


    The universal language of art.