• Hallo lieve users!


    Omdat ik mijn blijdschap graag met jullie wilde delen.... Vanochtend ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs!!!*O**O**O*

    Morgen mag ik trots naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen, na welgeteld 32 lessen gehad te hebben. Ik moet zeggen dat ik nergens problemen bij heb gehad. Theorie-examen in een keer gehaald, tussentijdse toets gehaald en nu dus ook praktijk de eerste keer.(yeah)

    Mijn opluchting was groot toen het lekker weer was vanochtend en mijn examinator was een gezellige man. Zoals jullie misschien al wel begrijpen, kon mijn dag niet meer stuk!


    Om dit topic voor iedereen een beetje nuttig te houden: hebben jullie je rijbewijs al? Of zijn jullie van plan om te beginnen met rijlessen/bezig met rijlessen?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 17:48 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Gefeliciteerd! Ik heb mijn rijbewijs nu bijna een jaar. (:


    The truth is out there.

    Topper!! Ik ben bezig met lessen 🤗


    ~My Mind Is Free~

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik heb sinds augustus mijn rijbewijs en sinds november mijn eigen auto, dus in ben blij.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Proficiat! Ik ben nu aan het oefenen met papa, in de zomervakantie ga ik nog een aantal lessen nemen bij de rijschool en dan ga ik het ook proberen te halen, al is er nog veel werk aan de winkel (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aaah gefeliciteerd! *O* Dat is zo'n fijn gevoel!
    Ik heb al iets meer dan 1,5 jaar m'n rijbewijs. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat gaaf! Gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst!

    Ik heb mijn rijbewijs al meer dan twee jaar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    w000000t
    Gefeliciflapstaart! *O*

    Ik ben inmiddels al 2,5 jaar happy eigenaar van mijn rijbewijs :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! Ik heb hem gehaald in 2013. ^^


    Caution first, always.

    Oeehh gefeliciteerd!!

    Ik heb vrijdag m'n tussentijdse toets, help. En heel fijn, ik ben sinds maandag ziek. Wordt echt een pretje!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gefeliciteeeeeeeerd! Lekker scheuren straks!

    Ik heb sinds 2 jaar mijn rijbewijs, maar ik rij nooit. Dat gaat nog problemen opleveren :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heel erg bedankt allemaal!*O*

    Wat leuk ook om te zien dat zoveel al een rijbewijs hebben! Voor degenen die nog lessen: succes! Het examen is minder eng dan dat het lijkt, beloofd!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik heb nog laaaaang geen rijbewijs!
    Maar in elk geval gefeliciteerd!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Gefeliciteerd!
    Ik ben nog bezig en ga in maart voor de tweede keer op. En ik ben nu veel banger dan de eerste keer.


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd! ^^
    Ik ben nog met praktijk bezig. Ik kan nu wel minder oefenen, maar hoop het nog zo snel mogelijk te halen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd! Ik mag nog lang geen rijbewijs, maar het lijkt me wel gaaf!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.