• Als je kijkt naar de jongens op Q in hun fotoboek zie je miljoenen reacties op een fto van hunzelf. Ik bedoel man, lijkt wel levenloos om jongens te stalken enzo. Moet je maar naar fotos van meisjes en foto van jongens kijken. Zie je dat jongens Véél meer reacties krijgen.
    Jullie snappen het wel hea? xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap het XD Maar dat komt ondat jongens zeldzaam zijn hier op Q.XD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, ik snap het. Het is vet zielig van die meisjes. Come on, bestorm-meteen-alle-jongens-tijd ofzo? ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Waha ja xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm, als jongen moet ik zeggen , zo erg is het nou ook weer niet hoor >.> wel meer reactie's inderdaad O.o

    Maarja, niks aan te doen hea :O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Omg Ja inderdaad. :']
    Een vriend van mij in real had Q aangemaakt, en toen zat ik een beetje te profielenklikken, kwam ik bij zo'n meisje wat ook werkelijk met bijna alle jongens van Q zat te praten, echt zooooo triest, like, zocht ze iemand ofz.. x] Hij kreeg toen eerst van zo'n meisje ook meteen de vraag of hij verkering met dr wilde .. hij kende dr niet eens.. o.ô


    Mew <3

    Omg Ja inderdaad. :']
    Een vriend van mij in real had Q aangemaakt, en toen zat ik een beetje te profielenklikken, kwam ik bij zo'n meisje wat ook werkelijk met bijna alle jongens van Q zat te praten, echt zooooo triest, like, zocht ze iemand ofz.. x] Hij kreeg toen eerst van zo'n meisje ook meteen de vraag of hij verkering met dr wilde .. hij kende dr niet eens.. o.ô


    omg serieus? ;D man, dan moet je ook raar opkijken. (: omg, ik lach me dood om van die levenloze figuurtjes. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    idd, jongens zijn zeldzaam dus veel mensen vliegen erop af als er een nieuwe is^^


    I am an idiot, I move.

    Ik vind die jongens hier trouwens.. lelijk x'D HAHAHA. no offence though. gewoon niet mijn type. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik snap het:PxD idd jongens zijn zeldzaam hier op quizlet:P

    En die jongens zijn meestal nog lelijk en om ook.

    ik snap het:PxD idd jongens zijn zeldzaam hier op quizlet:P

    Jammer genoeg, muhuhahaa xD


    One man's fun is another's hell.