• respect
    &
    huppels

    >< Onder rspect versta ik;

    dat je andere hun mening niet gaat afkraken, dat je niet over hun stijl begint te zeuren, dat je niemand gewoon gaat lopen uitschelden.


    Onder huppels versta ik;

    meisjes met een te kort rokje, Die gewoon vragen naar aandacht 'fzuw >< en denken dat ze het beste van de wereld zijn.

    en jullie?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Respect:
    Ehh.. Iedereen met respect behandelen enzo xd
    Huppels:
    Stomme aanstellers modepopjes, lievelingetjes van de leraren, moeten altijd aandacht hebben, gaan altijd met dezelfde mensjes om, brutaal -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    Respect: Iemand niet uitschelden om iets wat die gene zegt, doet of draagt.. gewoon iemand accepteren zoals die is.

    Huppels: Van die meisjes die hun haar stijlen hoewel er sowieso nooit slag in komt, en aan de mensen die dat doen jullie zijn niet gelijk huppel in mijn ogen hoor, dat is maar o.a. ;) En dan nog dat ze niks doen in de les en alleen maar giebelen, als ze eerst allemaal blond haar hebben en dan doet 1 iemand het donkerblond doen ze het allemaal ineens donkerblond 0_o En ja dan veel te korte en strakke kleding en veel te kleine tassen waarvan ik denk, daar past onmogelijk alles in xD


    En paranoid, bij ons zijn de gene die ik huppels vind juist echt niet de lievelingentjes van de docenten xD

    Respect :

    Iedereen behandelen zoals je zelf behandelt zou willen worden.

    Huppels :

    Modepoppen met een laag smink en gedragen zich als omhooggevallen sloerie's


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Respect;
    Andere mensen laten uitspreken,en mening zeggen.
    Huppels;
    Bestaat niet volgens mij.
    x.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Respect:
    Andere mensen in hun waarde laten, keuzen van anderen accepteren, er mee leren leven dat niet iedereen doet wat jij het beste vind.
    Huppels:
    Je herkent er een als je er een ziet.


    Mew <3

    Respect: Mensen in hun waarde laten
    Huppels: Poe.. moet dat nog uitgelegd worden?


    No growth of the heart is ever a waste

    Respect:
    mensen in hun waarde laten. En accepteren hoe ze zijn.

    Huppels: Meisjes die denken dat ze alles zijn. En duidelijk GEEN respect hebben voor mensen die er anders uitzien dan hun. Dikke laag plamuur op hun gezicht. En een mega liefde voor roze.

    (je moet me nu niet gelijk aanvallen.. dit is mijn mening)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    respect: mensen waarderen ook al zien ze er anders ze of doen ze anders.

    huppels: meisjes die op hoge hakken lopen, vrselijk kunnen janken om niks en denken dat ze 'het' zijn


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Respect:
    Mensen accepteren zoals ze zijn en ze in hun waarde laten. Dus niet uitschelden om hun muzieksmaak, stijl, uiterlijk etc etc.

    Huppels:
    Ach, wat zijn huppels? Misschien het arrogante soort. Maar eerlijk gezegd zie ik nooit meisjes met té korte rokjes enzo. Oké, meisjes met veel make-up, maar ik draag zelf ook veel make-up. Hmm, ja, lastig. Ik weet het eigenlijk niet. Want wanneer ben je nou een huppel?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    alles wat ik vind is al gezegt:PxD

    Respect:
    mensen in hun waarde laten. En accepteren hoe ze zijn.

    Huppels: Meisjes die denken dat ze alles zijn. En duidelijk GEEN respect hebben voor mensen die er anders uitzien dan hun. Dikke laag plamuur op hun gezicht. En een mega liefde voor roze.

    (je moet me nu niet gelijk aanvallen.. dit is mijn mening)



    >.o' als ze jou nu gaan aanvallen hebben ze géén respect :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Respect ;;
    mensen in hun waarde laten,hun accepteren en nemen zoals ze zijn

    Huppels ;;
    Meisjes die niet zichzelf durven te zijn en zich verstoppen achter een laag make-up om erbij te horen. meestal zijn ze erg aardig maar gedragen ze zich als een slet of een trut om stoer of aardig gevonden te worden door anderen.


    We can only learn to love by loving.

    Respect is iets wat je moet verdienen..bijvoorbeeld:ze zeggen wel vaker dat je voor alle oude mensen respect moet hebben..maar wat hebben die dan eigelijk gedaan dat het een soort algemene regel is..?natuurlijk ze hebben al een heel leven achter de rug..maar er zijn ook zat 'slechte'mensen tussen. En ik geloof ook dat wie respect heeft het terug moet verwachten.

    Huppels zijn: goedkope barbiepoppen met té dikke tieten en niet vies is om ze te laten zien aan iedereen.



    NIEMAND, maar dan ook NIEMAND vraagt om VERKRACHING.



    NIEMAND, maar dan ook NIEMAND vraagt om VERKRACHING.



    >.o' sorry maar ik bedoel dan gewoon hoe ze zich kleden, zal het effe aanpassen goed?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson