• Ja het is vast gesteld, Shanice heeft/had pfeiffer. Nu denk je vast: hoezo heeft/had? Dat zal ik even verklaren. Ik heb vorige week woensdag (3 dec.) bloedlatenprikken. ze hebben de uitslag er van & ik blijk nu Pfeiffer&een andere vermoeidheidsziekte te hebben. Maar er zijn al antistoffen in mijn bloef gevonden. (antistoffen zijn cellen die de ziektecellen afbreken (als ik het goed uitleg. ik heb de huisarts zelf niet gesproken XD ik was op school XD!)) Dus moet het binnekort over zijn die vervelende moeheid. maar als het niet weg is in het nieuwe jaar, dan dan, dan moet ik naar een kinderarts. :S [heeft angst voor ziekenhuizen:$]
    maar ik weet niet of jullie dit veel boeit, maar ik moest het even kwijt.

    doeei! (H)


    It's not the same without you.

    Deed dat bloedprikken zeer? [/ben bang voor naalden en moet zelf ook] Maar dat is vrij (...) vooral als je misschien naar de kinderarts moet. Hopen dat het nisk ergs is(:


    Music is the new sex

    Sterkte,, mijn nicht is ook al een hele tijd heel moe. Ze dachten aan pfeiffer maar het is het niet, nu zijn ze nog verder aan het onderzoeken.

    Ik ben al moe omdat ik niet genoeg slaap, dan is het nog stommer dat je moe bent ookal slaap je echt heeel erg lang ofzow.. <3

    Deed dat bloedprikken zeer? [/ben bang voor naalden en moet zelf ook] Maar dat is vrij (...) vooral als je misschien naar de kinderarts moet. Hopen dat het nisk ergs is(:

    nee hoor ;) helemaal niet. Het is een beetje, je voelt even een prik&dat blijf je (hangt eraan hoeveel buisjes je moet ;p ik moest er 5:|) dat even voelen & dan is het klaar :] & dan krijg je een watje ;D

    dankje! (H)


    It's not the same without you.

    Sterkte,, mijn nicht is ook al een hele tijd heel moe. Ze dachten aan pfeiffer maar het is het niet, nu zijn ze nog verder aan het onderzoeken.

    Ik ben al moe omdat ik niet genoeg slaap, dan is het nog stommer dat je moe bent ookal slaap je echt heeel erg lang ofzow.. <3


    awh :o
    Wens je nicht sterkte (H)
    & jaa. XD


    It's not the same without you.

    OMG! Dat is idd (...) Maar, pfeiffer schijnt écht heel stom te zijn. En dan je gewoon niet meer kan en dat je dan soms gewoon heel misselijk word als je doorgaat. :,( Sterkte (Gelukkig gaat t over hea)

    ps; altijd blijven denken: je kan het maar éen x in je leven krijgen!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Deed dat bloedprikken zeer? [/ben bang voor naalden en moet zelf ook] Maar dat is vrij (...) vooral als je misschien naar de kinderarts moet. Hopen dat het nisk ergs is(:


    ik was flauwgevallexD maar kwam omdat ik dik kwartier helemaal in spanning zat voor de tijd =.='
    maar ik liep daar weg en viel flauw =.='


    maar je moet gewoon muziek luistere ofzoxD


    en over dat pfeiffer.. heeft me zusje ook gehad:S
    maar kwamen we pas later achter.
    maar je hoeft dan niet mee te doen met gym geloof ik:):P dus jekunt er beetje van profiteren:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    OMG! Dat is idd (...) Maar, pfeiffer schijnt écht heel stom te zijn. En dan je gewoon niet meer kan en dat je dan soms gewoon heel misselijk word als je doorgaat. :,( Sterkte (Gelukkig gaat t over hea)

    ps; altijd blijven denken: je kan het maar éen x in je leven krijgen!

    uhu, ik ben al kapot van 2/3 km fietsen :|
    gek toch? normaal kan ik zo 10 km fietsen XD!
    & ik heb het schijnbaar al een tijdje & niemand geloofde me :(
    dankje (H)
    & ja dat is zo :D


    It's not the same without you.

    (...)

    ik was flauwgevallexD maar kwam omdat ik dik kwartier helemaal in spanning zat voor de tijd =.='
    maar ik liep daar weg en viel flauw =.='


    maar je moet gewoon muziek luistere ofzoxD


    en over dat pfeiffer.. heeft me zusje ook gehad:S
    maar kwamen we pas later achter.
    maar je hoeft dan niet mee te doen met gym geloof ik:):P dus jekunt er beetje van profiteren:P

    viel je echt flauw? XD
    omg. XD ik niet. :] ik was een sterk meisje zeiden ze XD hihihihihi.

    maarja.
    dat is het leuke eraan! (6)


    It's not the same without you.

    Meid, Die ziekte kan idd jaren duren hoorr.
    En Ik heb de laatste tijd ook veel last van moeite ensoow,en heb ook bloedprikken gehad.Maar het bleek niks te zijn.Maar ook als ik het langer had moest ik terug komen en heb ik MISSGIEN wel de ziekte van Pfeifer. Maar ik hoop van niet.en ik vind het erg kut voor jouw! Echt waar.! ik wens jou echt veel sterkte meiss! (flower)

    xx


    Sometimes it's best not to care.

    Ze dachten dat ik ook pfeiffer had..
    Thank God niet :]
    Ik was dus echt zoo moe! Bleek dus dat ik slaaptekort had. Elke dag om 8uur naar bed & elke dag tot 12uur naar school ><

    Sterke!;]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Meid, Die ziekte kan idd jaren duren hoorr.
    En Ik heb de laatste tijd ook veel last van moeite ensoow,en heb ook bloedprikken gehad.Maar het bleek niks te zijn.Maar ook als ik het langer had moest ik terug komen en heb ik MISSGIEN wel de ziekte van Pfeifer. Maar ik hoop van niet.en ik vind het erg kut voor jouw! Echt waar.! ik wens jou echt veel sterkte meiss! (flower)

    xx

    Ik weet het. Bryan zei het ook, dat ik niet moet verwachten dat het volgende week al over is. maar ik weet bijna wel zeker dat ik het volgendjaar nog heb hoor ;) maar jij ook sterkte!:o

    bedankt (H)


    It's not the same without you.

    Ze dachten dat ik ook pfeiffer had..
    Thank God niet :]
    Ik was dus echt zoo moe! Bleek dus dat ik slaaptekort had. Elke dag om 8uur naar bed & elke dag tot 12uur naar school ><

    Sterke!;]

    tot 12 uur naar school is vet kort ja :|
    maarja jij ook sterkte (H)


    It's not the same without you.

    Ze dachten dat ik ook pfeiffer had..
    Thank God niet :]
    Ik was dus echt zoo moe! Bleek dus dat ik slaaptekort had. Elke dag om 8uur naar bed & elke dag tot 12uur naar school ><

    Sterke!;]

    tot 12 uur naar school is vet kort ja :|
    maarja jij ook sterkte (H)


    It's not the same without you.

    (...)
    Ik weet het. Bryan zei het ook, dat ik niet moet verwachten dat het volgende week al over is. maar ik weet bijna wel zeker dat ik het volgendjaar nog heb hoor ;) maar jij ook sterkte!:o

    bedankt (H)



    jaaa dankje.
    en als je iets wil weten Ofsoo,Mag en kan je mij wel vragen hoorr.Ik weet er wel wat van (H)

    xx(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Heel veel sterkte! <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.