• Popcorn pagina 14
    Meer info:
    http://nl.netlog.com/clan/RETBILL
    Gelieven te klikken dit is echt alsjeblieft Bill mag nog niet gaan!(huil)

    Eerst allemaal topics van 'BEN IK TE DIK?' en dan heeft Bill ineens anorexia. Dude, hij zegt zelf dat hij een dunne bouw heeft, universal zou wel ingrijpen als het echt zo was heur. :'D -valt dood neer-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)
    Maar over Selina is het ondertussen wel bevestigd dacht ik, niet? :X

    Jua mo zelf gezegt? Neee dz
    w8 eh Keira Knightley dan?
    of tog wel Paris Hilton jua vn dr gewigt en ... jua nog zo'n paar

    Ach laat Bill,we zullen wel zien hoe het verloopt zolang hij niets bevestigd heeft is er geen reden tot paniek.
    Bill is zoals al gezegt is van nature mager (kijk maar eens naar tom) die eet wat em wilt zonder iets bij te komen,stres en constand rondspringen en weet ik veel wa op t podium


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Inderdaad xD
    En natuurlijk hyperactief praten in interviews kost heel veel energie, dus verbrandt hij ook calorien xD:P
    Dan nog na afloop met de interviewster naar het schoonmaakhok om ff te tongzoenen... Weet je wat het is? Dat joch valt gewoon gezond af!

    hahah, jah das waar hij is meestal de gene die aant praten is in intervieuw (eigelijk altijd XD)


    I need you like a heart needs a beat

    Ach laat Bill,we zullen wel zien hoe het verloopt zolang hij niets bevestigd heeft is er geen reden tot paniek.
    Bill is zoals al gezegt is van nature mager (kijk mar eens naar tom) die eet wat em wilt zonder iets bij te komen,stres en constand rondspringen en weet ik veel wa op t podium

    Jah zie Tom dr sta bij da hy zich zorge om Bill maakt ma..
    oeee kwe et Bill maakt zich zorge om Tom nu Tom en Bill en nu da weet k nog ni

    (...)
    Ik zat dat daarnet ook te denken xD
    Das echt topsport dat die doet ze :P
    <3

    xD


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Jah zie Tom dr sta bij da hy zich zorge om Bill maakt ma..
    oeee kwe et Bill maakt zich zorge om Tom nu Tom en Bill en nu da weet k nog ni


    wtf?
    nu kan ik er ni meer aan uit xD


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Jah zie Tom dr sta bij da hy zich zorge om Bill maakt ma..
    oeee kwe et Bill maakt zich zorge om Tom nu Tom en Bill en nu da weet k nog ni

    Ik snap je uitleg niet? =/


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Ik snap je uitleg niet? =/

    Awel ik ook ni xD
    Ma et gaat er om stel
    Bill maakt zich zorgen om Tom
    En omdat Bill zich zorgen maakt om Tom maakt Tom zich zorgen om Bill
    Waaauw ingewikkeld xD

    (...)
    Awel ik ook ni xD
    Ma et gaat er om stel
    Bill maakt zich zorgen om Tom
    En omdat Bill zich zorgen maakt om Tom maakt Tom zich zorgen om Bill
    Waaauw ingewikkeld xD

    hahaha xD


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    hahaha xD

    Nu maken we het wat moeilijker:
    Bill maakte zich zorgen om zijn make-up,
    Tom maakte zich zorgen omdat Bill zich zorgen maakte om zijn make-up,
    Bill maakte zich zorgen omdat Tom zich zorgen maakte omdat Bill zich zorgen maakte om zijn make-up,
    Toen maakte de fans zich zorgen omdat Bill zich zorgen maakte omdat Tom zich zorgen maakte omdat Bill zich zorgen maakte om zijn make-up,
    Maar toen maakte Bill zich zorgen omdat de fans zich zorgen maakte omdat Bill zich zorgen maakte omdat Tom zich zorgen maakte omdat Bill zich zorgen maakte om zijn make-up.....
    Wie gaat er verder?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=20131
    tedddeee

    Als we Bill gewoon zo aanvaarden en stoppen met zeuren komt alles goed!
    Bill is van nature dun! heb je de foto's gezien van toen hij 13 was. Toen was hij dun, zijn 15; Dun. Zijn 17; Dun. en 19; Nog steeds Dun!!
    Bill mag zoveel eten als hij wilt, niks komt erbij! Het vet gaat dan wat naar zijn gezicht zoals hij zei.
    Maar hij is gewoon dun! Valt niks aan te veranderen. Hij heeft geen anorexia, hij heeft geen boulemie of eender wat
    Hij
    Is
    Gewoon
    Dun!!


    En nu allemaal stoppen met zeuren!


    death to the one at the end of the serenade.

    heel drama om niks


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)
    Nu maken we het wat moeilijker:
    Bill maakte zich zorgen om zijn make-up,
    Tom maakte zich zorgen omdat Bill zich zorgen maakte om zijn make-up,
    Bill maakte zich zorgen omdat Tom zich zorgen maakte omdat Bill zich zorgen maakte om zijn make-up,
    Toen maakte de fans zich zorgen omdat Bill zich zorgen maakte omdat Tom zich zorgen maakte omdat Bill zich zorgen maakte om zijn make-up,
    Maar toen maakte Bill zich zorgen omdat de fans zich zorgen maakte omdat Bill zich zorgen maakte omdat Tom zich zorgen maakte omdat Bill zich zorgen maakte om zijn make-up.....
    Wie gaat er verder?


    Waardoor Tom zich zorgen maakte om Bill omdat hij zich zorgen maakt om de fans die zich zorgen maken om Bill zich zorgen maakte omdat Tom zich zorgen maakte over Bill die zich zorgen maakte om zijn make-up


    death to the one at the end of the serenade.