• Popcorn pagina 14
    Meer info:
    http://nl.netlog.com/clan/RETBILL
    Gelieven te klikken dit is echt alsjeblieft Bill mag nog niet gaan!(huil)

    En daar gaan we weer met de overgefreakte, hysterische Tokio Hotel fans die helemaal in paniek schieten als iets nog niet eens bevestigd is door Bill zelf, wat dus waarschijnlijk weer één groot uit de duim gezogen verhaal is door één of andere malloot achter een computertje die het leuk vind om de Tokio Hotel fans op te naaien omdat hij weet dat ze vreselijk goedgelovig zijn.


    _O_


    I need you like a heart needs a beat

    Weltrusten. >.<


    blame the bully.

    het is een grote onzin dat Bill anorexia heeft,,
    ik weeg ondertussen 40/42 kilo en ik ben 174 lang. veel te licht maar ook ik heb geen anorexia, ik ben altijd dun geweest en bill toch ook.

    idd,
    like, ik ben 16 maar 1m54 en 41 kilo
    en ik heb niks zoals anorexia ofzo
    sommige mensen zijn gwn dun hoeveel ze ook eten...
    bij mij zegge ze dak zo dun ben omda ik traag eet en da dan rapper verteert ofzo, wtf x'D
    naja kan wel (:
    mr dus back to the point.. zo is hij gewoon zeker oO


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    in mijn oge ziet hij er heel normaal en vrolijk uit.

    Overdreven gedoe. Ik heb de popcorn niet, zal wel eens kopen, dan kan ik lezen wat er écht aan de hand is. ;D


    -

    Ooookkkkkaayaaaayyayyayaya xD
    Eigelyk ni meer zo serieus XD

    ff serieus heb je wel een gezien hoeveel die gast eet??

    zo niet kijk dan op youtube bij TH TV


    As If You'll Ever Love Me

    ff serieus heb je wel een gezien hoeveel die gast eet??

    zo niet kijk dan op youtube bij TH TV

    Juaaa,
    Ma as er een nieuwe afl. is komt dr een berigt op: "Deze video kan niet worden afgespeeld in jouw land". :s

    der is nixx mis met Bill z'n gewicht -.-..

    <3.

    Ik heb al eerder gezegdt dat je je daar niet druk moet over maken! ;) Met Bill komt alles Goed! Hij is altijd mager geweest! dus wrm nu een probleem van maken?


    Your Butt is Mine!

    Ik heb al eerder gezegdt dat je je daar niet druk moet over maken! ;) Met Bill komt alles Goed! Hij is altijd mager geweest! dus wrm nu een probleem van maken?

    Omdat ut fun is? xD

    Eerst allemaal topics van 'BEN IK TE DIK?' en dan heeft Bill ineens anorexia. Dude, hij zegt zelf dat hij een dunne bouw heeft, universal zou wel ingrijpen als het echt zo was heur. :'D -valt dood neer-


    Universal is anders dan velen denken. Ze doen het puur om het geld, that's it. Ze kijken nieteens om naar de jongens. Er mag níks negatiefs over TH of Universal zélf naar buiten komen, want dan gaat Universal eraan, en het geld dus ook.


    -

    Gustav overgewicht, Bill anorexia? Wat volgt er nu? Georg is zwanger?! < mensen, doe normaal.


    -

    Gustav overgewicht, Bill anorexia? Wat volgt er nu? Georg is zwanger?! < mensen, doe normaal.

    Dattt zou ut zijn!!!!
    ECHT GEWELDUUUUUG VERHAAL!!!!!!!! en Tom dan? O.o

    (...)
    Dattt zou ut zijn!!!!
    ECHT GEWELDUUUUUG VERHAAL!!!!!!!! en Tom dan? O.o


    Tom zat in de tussentijd aan die pillen waarmee je sneller/langer een stijve hebt:P


    I want my bloody cheese now!^^