• Ze is dus weg. Ivy van Lovelockdown / Paperplanes. Dus haar quizjes zullen niet meer worden verder geschreven en haar account is foetsie. Geef geen k*t reacties van: ''jezus waarom open je hier een topic over?'' Ik wil hiermee laten weten dat haar quizjes niet meer verder gaan!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is zij nu ookal weg?ö


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Jah ze is ook weg!


    I need you like a heart needs a beat

    waarom is ze gestopt dan?
    of mag je dat niet zeggen ofseu.

    Zwijgplicht >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Zwijgplicht >.<


    idd!
    niemand hoeft dat te weten,buiten degene die een PB hebben gehad.


    I need you like a heart needs a beat

    dan is het enigste wat ik kan zeggen;
    ik mis haar niet.


    when words fail, music speaks.

    hmm.. t is echt iets wat niet iedereen hoeft te weten.. o_O
    en nouja, ik heb haar msn wel dus als je t wilt ofzo moet je een PB sturen..
    ik ga haar ook missen. ]:

    ok sorry hoor maar waar sláát dit op?
    dat je haar mist oké, maar als je bij mensen interesse wekt, die dan meer wil weten heb je als mensen het topje van de sluier oplichten en dan ineens: 'nee mag ik niet zeggen ik heb het beloofd' ik heb dan echt zoiets van: zeg het dan gewoon níét. vooral nadat er nog 3 mensen bijkwamen die zeiden: ja ik weet het wel maar ik zeg het niet.
    Ik mis haar niet, maar ik denk dat er ook maar een stuk of 2/3 personen zouden zijn die ik op Q zou missen >_>


    BAM!

    Ik mis haar niet. yaaay ^^

    Ik kende haar enkel van haar Quizzen. en dat ik voor haar een tekening maakte over een van haar SA's
    En dat ze me zowat 5x aan het huilen bracht. En dat ik der ging slaan als ze nog zoiets droevig postte.
    Voor de rest ken ik haar niet, en echt missen zal ik nie.
    Ik vond het ergerlijk dat als iemand van het 'kliekje' stopt dat er een reuze drama over gemaakt wordt. Er stoppen meerdere mensen maar daar hebben ze het nie over. Neen, enkel over degene uit het kliekje en dat is voor meerdere mensen ergerlijk


    death to the one at the end of the serenade.

    ok sorry hoor maar waar sláát dit op?
    dat je haar mist oké, maar als je bij mensen interesse wekt, die dan meer wil weten heb je als mensen het topje van de sluier oplichten en dan ineens: 'nee mag ik niet zeggen ik heb het beloofd' ik heb dan echt zoiets van: zeg het dan gewoon níét. vooral nadat er nog 3 mensen bijkwamen die zeiden: ja ik weet het wel maar ik zeg het niet.
    Ik mis haar niet, maar ik denk dat er ook maar een stuk of 2/3 personen zouden zijn die ik op Q zou missen >_>


    Gelijk heb je


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik kende haar enkel van haar Quizzen. en dat ik voor haar een tekening maakte over een van haar SA's
    En dat ze me zowat 5x aan het huilen bracht. En dat ik der ging slaan als ze nog zoiets droevig postte.
    Voor de rest ken ik haar niet, en echt missen zal ik nie.
    Ik vond het ergerlijk dat als iemand van het 'kliekje' stopt dat er een reuze drama over gemaakt wordt. Er stoppen meerdere mensen maar daar hebben ze het nie over. Neen, enkel over degene uit het kliekje en dat is voor meerdere mensen ergerlijk

    inderdaad -.-"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ok sorry hoor maar waar sláát dit op?
    dat je haar mist oké, maar als je bij mensen interesse wekt, die dan meer wil weten heb je als mensen het topje van de sluier oplichten en dan ineens: 'nee mag ik niet zeggen ik heb het beloofd' ik heb dan echt zoiets van: zeg het dan gewoon níét. vooral nadat er nog 3 mensen bijkwamen die zeiden: ja ik weet het wel maar ik zeg het niet.
    Ik mis haar niet, maar ik denk dat er ook maar een stuk of 2/3 personen zouden zijn die ik op Q zou missen >_>

    tzelfde, ook inderdaad -.-"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kende haar enkel van haar Quizzen. en dat ik voor haar een tekening maakte over een van haar SA's
    En dat ze me zowat 5x aan het huilen bracht. En dat ik der ging slaan als ze nog zoiets droevig postte.
    Voor de rest ken ik haar niet, en echt missen zal ik nie.
    Ik vond het ergerlijk dat als iemand van het 'kliekje' stopt dat er een reuze drama over gemaakt wordt. Er stoppen meerdere mensen maar daar hebben ze het nie over. Neen, enkel over degene uit het kliekje en dat is voor meerdere mensen ergerlijk

    Agree.
    Ik vraag me af , als ik zou stoppen, zouden ze hier dan ook allemaal zo beginnen doen?
    Oke, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is of zo, maar als jullie het niet willen/mogen zeggen, moeten jullie er ook geen topic over maken.


    One man's fun is another's hell.

    Da's jammer, dat ze stopt!
    Ik had haar nog maar sinds kort tot vriend gemaakt, omdat ik haar quizen ging volgen!
    Dat vind ik echt jammer zeg...
    Maarja ik snap het wel als jullie niets mogen zeggen hoor. Ik vind het trouwens niet erg dat jullie hier een topic over openen... Anders wist ik nog van niks...
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Btw ; het was niet gemeen bedoeld of zo, 'k wil niemand 'aanvallen'.


    One man's fun is another's hell.