• Ze is dus weg. Ivy van Lovelockdown / Paperplanes. Dus haar quizjes zullen niet meer worden verder geschreven en haar account is foetsie. Geef geen k*t reacties van: ''jezus waarom open je hier een topic over?'' Ik wil hiermee laten weten dat haar quizjes niet meer verder gaan!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Da's jammer, dat ze stopt!
    Ik had haar nog maar sinds kort tot vriend gemaakt, omdat ik haar quizen ging volgen!
    Dat vind ik echt jammer zeg...
    Maarja ik snap het wel als jullie niets mogen zeggen hoor. Ik vind het trouwens niet erg dat jullie hier een topic over openen... Anders wist ik nog van niks...
    xX <3


    toch iemand die begrijpt dat we niks mogen zeggen.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    toch iemand die begrijpt dat we niks mogen zeggen.

    Ik begrijp ook dat jullie niks mogen zeggen, maar,
    Dan moet je er ook geen topic over maken, want dan wilt iedereen tóch weten wat er is.
    Ik niet, want mij interesseert het om eerlijk te zijn niet echt, maar er zijn altijd nieuwsgierige mensen.


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Agree.
    Ik vraag me af , als ik zou stoppen, zouden ze hier dan ook allemaal zo beginnen doen?
    Oke, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is of zo, maar als jullie het niet willen/mogen zeggen, moeten jullie er ook geen topic over maken.

    gij ebt zo hard gelijk


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Ik begrijp ook dat jullie niks mogen zeggen, maar,
    Dan moet je er ook geen topic over maken, want dan wilt iedereen tóch weten wat er is.
    Ik niet, want mij interesseert het om eerlijk te zijn niet echt, maar er zijn altijd nieuwsgierige mensen.


    Eum er zijn ook mensen die haar quizjes maken.
    En die dt niet wisten dat Ivy weg was


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Eum er zijn ook mensen die haar quizjes maken.
    En die dt niet wisten dat Ivy weg was

    Oke, ik zwijg al.


    One man's fun is another's hell.

    Man, als hier iemand stopt die met niemand hier bevriend is doen jullie niet zo. >.<

    (...)
    Ik begrijp ook dat jullie niks mogen zeggen, maar,
    Dan moet je er ook geen topic over maken, want dan wilt iedereen tóch weten wat er is.
    Ik niet, want mij interesseert het om eerlijk te zijn niet echt, maar er zijn altijd nieuwsgierige mensen.

    Dit topic was ook misschien zodat mensen niet enieens denken als ze haar quiz willen maken waar is Ivy. Maar ik kan het niet vertellen het is heel erg met Ivy namelijk wat ze heeft enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dit topic was ook misschien zodat mensen niet enieens denken als ze haar quiz willen maken waar is Ivy. Maar ik kan het niet vertellen het is heel erg met Ivy namelijk wat ze heeft enzo.

    Ga ook geen hints geven als je niets mag zegge. Houd dan gewoon je mond dicht over haar toestand.
    Gsus.


    Bored.

    (...)
    Ga ook geen hints geven als je niets mag zegge. Houd dan gewoon je mond dicht over haar toestand.
    Gsus.

    jah. like, als je het niet mag zeggen, wrm dan wel hints sorry hoor..


    when words fail, music speaks.

    Hmm, vind het niet echt briljant om hier een topic over te openen. Mensen die denken 'he waar is Ivy' nja die kenden dr dan waarschijnlijk toch niet genoeg om een pb te krijgen, en like, Ivy zal niet voor niks geen topic hebben geopend, waarom jullie dan wel? [/niet onaardig bedoelt]


    Mew <3

    (...)
    jah. like, als je het niet mag zeggen, wrm dan wel hints sorry hoor..

    Hoofd als je me wil vermoorden zeg het dan gewoon direct >.< En ik heb geen hints gegeven ik zeg dat ik der mis omdat ze weg is en dat der quiz stopt. But Bo wil je de titel van het topic veranderen in: De quizjes van Ivy / Paperplanes stoppen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uiteindelyk zal ze vast wel terugkomen. Dat kan lang duren dat kan binnenkort al zyn.
    Dat weet alleen zy en tja..
    Niemand kan haar dwingen om terug te komen.
    Trouwens, velen zyn hier al weg, waarvan mensen tóch een serie volgden en jullie maken alleen een topic over Ivy?


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Uiteindelyk zal ze vast wel terugkomen. Dat kan lang duren dat kan binnenkort al zyn.
    Dat weet alleen zy en tja..
    Niemand kan haar dwingen om terug te komen.
    Trouwens, velen zyn hier al weg, waarvan mensen tóch een serie volgden en jullie maken alleen een topic over Ivy?

    Ik wil ook wel topic over Rose & Nicol starten hoor? x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oooh, ik wist niet eens dat ze echt 'weg' was. Ik vond het eerst al een beetje raar dat er geen quizzen meer kwamen. Maar dat ze nu echt weg is, vind ik best wel jammer, ze schrijft nl heel mooi : )
    Maar ik snap best dat jullie niets mogen zeggen. Privé is privé ehj : )


    Listen to what we're not saying..

    Oooh, ik wist niet eens dat ze echt 'weg' was. Ik vond het eerst al een beetje raar dat er geen quizzen meer kwamen. Maar dat ze nu echt weg is, vind ik best wel jammer, ze schrijft nl heel mooi : )
    Maar ik snap best dat jullie niets mogen zeggen. Privé is privé ehj : )

    Thanks dat je ons begrijpt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.