• Ze is dus weg. Ivy van Lovelockdown / Paperplanes. Dus haar quizjes zullen niet meer worden verder geschreven en haar account is foetsie. Geef geen k*t reacties van: ''jezus waarom open je hier een topic over?'' Ik wil hiermee laten weten dat haar quizjes niet meer verder gaan!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik wil ook wel topic over Rose & Nicol starten hoor? x'D

    Dát bedoel ik niet maar als je graag een topic over dit soort dingen wilt openen kan je het beter in 1 topic doen. Byv 'Quizzen van deze personen stoppen. ' of 'Deze mensen zyn weg van Q. 'ofz..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Gdn.


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Dát bedoel ik niet maar als je graag een topic over dit soort dingen wilt openen kan je het beter in 1 topic doen. Byv 'Quizzen van deze personen stoppen. ' of 'Deze mensen zyn weg van Q. 'ofz..

    Ja..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Like I care wie er nu ineens allemaal weg is. Als er iemand weg gaat die me dierbaar is, zal ik het vast wel horen van die persoon. Waarom wordt nu heel Q nu ineens overspoeld met 'Ik ga weg' of '... is weggegaan'. Het kan me geen fuck schelen.

    (...)
    Ja..

    Dat vind ik persoonlyk eerlyker. Want er zyn veel meer mensen weg van Quizlet dan alleen Ivy, Rose en Nicol.
    En die verdienen dan ook aandacht..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Gdn.

    Thanks Hunny. <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Like I care wie er nu ineens allemaal weg is. Als er iemand weg gaat die me dierbaar is, zal ik het vast wel horen van die persoon. Waarom wordt nu heel Q nu ineens overspoeld met 'Ik ga weg' of '... is weggegaan'. Het kan me geen fuck schelen.

    Jou misschien niet maar anderen misschien wel. Het kan trouwens ook dat iemand zichzelf verwydert heeft maar het de anderen niet liet weten. En als je dat geen fuck kan schelen kyk dan niet naar zulke topics. Klik er dan gewoon niet op!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Dat vind ik persoonlyk eerlyker. Want er zyn veel meer mensen weg van Quizlet dan alleen Ivy, Rose en Nicol.
    En die verdienen dan ook aandacht..

    Maar oké dit is gewoon LoveGames is ook weg. Naja Joyce komt waarschijnlijk niet meer terug, al mijn dierbaren gaan weg...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat vind ik persoonlyk eerlyker. Want er zyn veel meer mensen weg van Quizlet dan alleen Ivy, Rose en Nicol.
    En die verdienen dan ook aandacht..

    Volgens mij verdienen ze geen aandacht? Weg is weg.

    (...)
    Jou misschien niet maar anderen misschien wel. Het kan trouwens ook dat iemand zichzelf verwydert heeft maar het de anderen niet liet weten. En als je dat geen fuck kan schelen kyk dan niet naar zulke topics. Klik er dan gewoon niet op!

    Je hebt gelijk...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Jou misschien niet maar anderen misschien wel. Het kan trouwens ook dat iemand zichzelf verwydert heeft maar het de anderen niet liet weten. En als je dat geen fuck kan schelen kyk dan niet naar zulke topics. Klik er dan gewoon niet op!

    Er zijn tegenwoordig bijna geen andere topics meer. En als die persoon Q verlaat zonder haar vriendinnen iets te laten weten, zijn ze zwaar genaaid. Twee keer nadenken voordat je iemand vertrouwd, dan.

    a.u.b ;D


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Volgens mij verdienen ze geen aandacht? Weg is weg.

    Nou, ik bedoel het niet als in 'Aandacht' maar dat mensen die hun serie's doen wel het recht hebben om te weten dat ze zyn gestopt en waarschynlyk lange tyd of zelfs helemaal niet terug komen. En wat ik al zei: Als het je niks kan schelen; Klik er dan gewoon niet op!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Er zijn tegenwoordig bijna geen andere topics meer. En als die persoon Q verlaat zonder haar vriendinnen iets te laten weten, zijn ze zwaar genaaid. Twee keer nadenken voordat je iemand vertrouwd, dan.

    Dat hoeft niet perse. Diegene heeft het misschien op zyn of haar pro gezet. Of misschien is diegene het vergeten om te vertellen.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Maar oké dit is gewoon LoveGames is ook weg. Naja Joyce komt waarschijnlijk niet meer terug, al mijn dierbaren gaan weg...

    Dat is dan zwaar kut. Maar je kunt dan beter gewoon hier blyven anders gaan er nóg meer mensen weg.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.