• Ze is dus weg. Ivy van Lovelockdown / Paperplanes. Dus haar quizjes zullen niet meer worden verder geschreven en haar account is foetsie. Geef geen k*t reacties van: ''jezus waarom open je hier een topic over?'' Ik wil hiermee laten weten dat haar quizjes niet meer verder gaan!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Maar oké dit is gewoon LoveGames is ook weg. Naja Joyce komt waarschijnlijk niet meer terug, al mijn dierbaren gaan weg...


    joyce heeft het tegen mij daarstraks vertelt.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    joyce heeft tegen mij daarstraks vertelt.

    Uhu best wel kut geen Joyce... Naja Nicol blijft voor mij :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    .__.'
    Sterkte. :]

    Ik ken haar enkel van quizlets, verder niet. Jammer voor de mensen die haar kennen, maar om dit nou in een topic te plaatsen? Sorry, maar als ze een pb heeft gestuurd naar mensen, en die weten het zelf wel. Naar mijn weten is dit een beetje nutteloos, sorry. En ergens denk ik dat ze terugkomt.


    -

    Like I give a shit.

    Anders mogen we geen topics maken over 'Ik ga weg.' en nu wordt er een heel drama over gemaakt omdat het iemand is van de populairdere Q'ers. o.O
    En haat me nu maar, ik zeg mijn mening.

    @Dead.

    Ik geef je wel gelijk, maar het voordeel is -dat als je popu bent- iedereen je kent :]
    Dus iedereen reageerd. :] Ik ken haar niet, en weinig mensen kennen mij, I think so ;]

    Ik ben het met DEADxHEAD eens.

    @ PATRICKLOV3x

    Nou, ook veel discussies tussen een paar personen ;D


    -

    Ze wil gewoon aandacht, uit een ander topic te zien van haar.
    Like, haat me maar, i don't give a damn.


    -

    Danke PATRICKL0V3 und AVENGED

    en @ PATRICKL0V3

    mij hoeven ze niet eens te kennen. Ik hoef niet populair te zijn.

    Ja er gaan mensen weg. Wordt er dan ook naar mij omgekeken als ik weg ben? Nee, want ik ben niet populair. So what? Ik hoef geen vrienden te krijgen door populair te zijn. Ik ben gewoon mezelf, zou velen van hier ook 'ns moeten doen,


    -

    Iemand is weg topics doen we niet.
    slotje