• Nou kidsz,
    ik ziet hier al een tijdje mee en ik wil vragen aan jullie of jullie dit ook hebben.Nou in het begin van het schooljaar moest ik alleen naar een nieuwe klas omdat me BF een niveau hoger ging.We fietste nog wel samen naar school en zaten nog wel samen in de pauze's,maar dat is nu ook niet meer zo. Gelukkig ging een goeie vriend van me wel mee naar de Havo en hing ik daar mee rond.Me BF ging met al die meiden van de brugklas naar de 2e en ik dus met alle jongens.Oke,wel 6 andere meiden maar daar heb ik nix mee,en ik wil neit zo WannaB friends overkomen dus liep ik niet achter hun kont aan. Maar nu ga ik dus met jongens om. Alleen maar jongens. Oke,dr is wel eens een meisje bij maar meestal is het ik, en 3 andere jongens. En ik heb een vriendje,die daar totaal niet moeilijk overdoet.Maar er zijn van die huppelkutten in mijn klas die gaan de hele tijd achter me rug fluisteren dat ik vreemd ga en dat soort dingen. Het doet me nix en ik weet zelf ook wel beter maar het is bijzonder irritant.Laatst was het ook dat ik met de jongens een film wou gaan kijken bij 1 van die jongens.Nou ik mocht niet komen omdat me moeder weer van die dingen in haar hoofd haalde. Ik word daar zo gek van!!Meiden en jongens kunnen ook gewoon vrienden zijn zonder dat er meteen iets moet zijn!

    Pf,,,,blij dat dit er even uit is.
    Tnx voor lezen

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja dus? Alsof volwassenen supermensen zijn? :S Dat vind ik geen argument van je moeder! Jij kunt tog ook je eigen keuzes maken die voor jou het beste zijn zonder dat je volwassen bent? En BTW waarom loopt ze hier nog over te zeuren als het al heel lang zo is en er niets is gebeurd/aan de hand is?

    xxx B(K)

    Ja precies dat denk ik ook! We hebben het hier ookal een x over gehad,maar op 1 of andere manier word ze dan weer boos. Ik snap het neit,het zijn gewoon 3 jongens waarmee ik echt vet veel lol heb. Ik heb ookal een x gezegt dat ze dan hier een film komen kijken en toen zei ze;ja dat is goed want dan kan ik ze in de gaten houden 0o Like wtf en op de basischool was het altijd ik,me BF en nog een jongen, en daar mocht ik wel blijven slapen enzo >< Echt heel volwassen hoa!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik heb ook meer jonges als vriende
    zit namelijk in een jongensschool :)
    en als ik weg wil met de jongens mag ik ook x)
    mijn ouders vertrouwen mij ^^
    niet dat de uwe u nie vertrouwe ofsu ej
    maar mijn ma weet gwn da ze niet moet zeggen tegen mij dak nie mag weggaan met hun.

    btw , mijn ma zei overlaats wnr komj hier is een film kijken , of waneer ga je nog eens met de jongens weg (:

    Jongensschool?! Vet cuwl !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ja precies dat denk ik ook! We hebben het hier ookal een x over gehad,maar op 1 of andere manier word ze dan weer boos. Ik snap het neit,het zijn gewoon 3 jongens waarmee ik echt vet veel lol heb. Ik heb ookal een x gezegt dat ze dan hier een film komen kijken en toen zei ze;ja dat is goed want dan kan ik ze in de gaten houden 0o Like wtf en op de basischool was het altijd ik,me BF en nog een jongen, en daar mocht ik wel blijven slapen enzo >< Echt heel volwassen hoa!

    Nou in ieder geval ik zou niks van je moeder aantrekken. Als jij zo gelukkig bent en lol hebt, waarover zeurt ze dan? Bovendien; ik vind jongens eigenlijk veel leuker om mee om te gaan. Niet dat ik mn vriendinnen niet aardig vind ofzo, want die zijn super, maar meisjes zijn altijd zo achterbaks >< En daarom heb ik liever meer jongens in de klas, die zeggen tenminste wat ze vinden en ze roddelen niet.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb dat ook --'
    In het begin van het schooljaar ging ik meestal meem et de fiets met een goede vriend, en iedereen achter onze rug fluisteren dat wij een stel waren. Stelletjes kinderachte... ietsen >) en daar doet ze wel niet moeilijk over.
    Maar inderdaad, een meisje en een jongen kunnen de laatste tijd geen vrienden zijn of mensen zitten al achter je rug dingen te fluisteren --'!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb dat ook --'
    In het begin van het schooljaar ging ik meestal meem et de fiets met een goede vriend, en iedereen achter onze rug fluisteren dat wij een stel waren. Stelletjes kinderachte... ietsen >) en daar doet ze wel niet moeilijk over.
    Maar inderdaad, een meisje en een jongen kunnen de laatste tijd geen vrienden zijn of mensen zitten al achter je rug dingen te fluisteren --'!


    Dat is niet iets van de laatste tijd hoor xD Ik had daar 4 jaar geleden ook al last van :O Sommige mensen hebben gewoon te weinig breininhoud om dit te snappen :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb dat ook --'
    In het begin van het schooljaar ging ik meestal meem et de fiets met een goede vriend, en iedereen achter onze rug fluisteren dat wij een stel waren. Stelletjes kinderachte... ietsen >) en daar doet ze wel niet moeilijk over.
    Maar inderdaad, een meisje en een jongen kunnen de laatste tijd geen vrienden zijn of mensen zitten al achter je rug dingen te fluisteren --'!

    Das zo irritant,die 3 jongens + me moeder + die huppelkutten weten ook dat ik een vriendje heb,en me ma zegt ook steeds dat ik wel zelf voor me opkan komen.Dus ik snap dr niet.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Dat is niet iets van de laatste tijd hoor xD Ik had daar 4 jaar geleden ook al last van :O Sommige mensen hebben gewoon te weinig breininhoud om dit te snappen :P

    xxx B(K)

    Gheheh dat weet ik wel. Maar als ik die vraag stel aan mijn ma, zegt ze dat het zo erg niet was in 'haar' tijd ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Nou in ieder geval ik zou niks van je moeder aantrekken. Als jij zo gelukkig bent en lol hebt, waarover zeurt ze dan? Bovendien; ik vind jongens eigenlijk veel leuker om mee om te gaan. Niet dat ik mn vriendinnen niet aardig vind ofzo, want die zijn super, maar meisjes zijn altijd zo achterbaks >< En daarom heb ik liever meer jongens in de klas, die zeggen tenminste wat ze vinden en ze roddelen niet.

    xxx B(K)

    Ja precies,ik heb ook nog nooit ruzie gehad met die jongens,en wel met me BF. Jongens zijn gewoon cuwl ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Gheheh dat weet ik wel. Maar als ik die vraag stel aan mijn ma, zegt ze dat het zo erg niet was in 'haar' tijd ><

    Ja okee, begrijp 't :P Ouders ook met 'hun' tijd, alsof het honderden jaren geleden is. Maar vlgns mij is er nu ook niet zo veel verschil met toen en nu. Ik bedoel: mensen hebben nu eigenlijk nog steeds dezelfde problemen.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)
    Ja precies,ik heb ook nog nooit ruzie gehad met die jongens,en wel met me BF. Jongens zijn gewoon cuwl ^^

    Jah jongens rule! xD Ik heb ook nooit ruzie met ze en met mn vriendinnen wel :P Nouja niet echt hevige ruzie, maar wel vaak discussies en meningsverschillen xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)
    Ja okee, begrijp 't :P Ouders ook met 'hun' tijd, alsof het honderden jaren geleden is. Maar vlgns mij is er nu ook niet zo veel verschil met toen en nu. Ik bedoel: mensen hebben nu eigenlijk nog steeds dezelfde problemen.

    xxx B(K)

    Yeah volgens mij ook. Enkel hadden ze niet zo'n shitty maatschappij als nu :')


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Yeah volgens mij ook. Enkel hadden ze niet zo'n shitty maatschappij als nu :')

    D'r leest hier iemand ook de krant en kijkt het nieuws ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    zijn het mooie jongens?? O.O


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Jongens zijn gewoon niet zo achterbaks als meisjes, die zeggen meteen waar 't op staat en roddelen niet. Daarom zijn jongens soms leuker dan meisjes. Jongens maken ook niet overal meteen zo'n groot probleem van, jongens kijken niet raar als hun haar er op een dag totaal niet utiziet en ze kunnen je beschermen terwijl meisjes bang wegkruipen.
    + Als ze knap en lief zijn, kan er wel eens iets moois uit bloeien x)
    + Ik wil niet veralgmenen ofzo :')


    One man's fun is another's hell.

    zijn het mooie jongens?? O.O

    hoezzo XD?


    People who are meant to be together always find each other in the end.