• Nou kidsz,
    ik ziet hier al een tijdje mee en ik wil vragen aan jullie of jullie dit ook hebben.Nou in het begin van het schooljaar moest ik alleen naar een nieuwe klas omdat me BF een niveau hoger ging.We fietste nog wel samen naar school en zaten nog wel samen in de pauze's,maar dat is nu ook niet meer zo. Gelukkig ging een goeie vriend van me wel mee naar de Havo en hing ik daar mee rond.Me BF ging met al die meiden van de brugklas naar de 2e en ik dus met alle jongens.Oke,wel 6 andere meiden maar daar heb ik nix mee,en ik wil neit zo WannaB friends overkomen dus liep ik niet achter hun kont aan. Maar nu ga ik dus met jongens om. Alleen maar jongens. Oke,dr is wel eens een meisje bij maar meestal is het ik, en 3 andere jongens. En ik heb een vriendje,die daar totaal niet moeilijk overdoet.Maar er zijn van die huppelkutten in mijn klas die gaan de hele tijd achter me rug fluisteren dat ik vreemd ga en dat soort dingen. Het doet me nix en ik weet zelf ook wel beter maar het is bijzonder irritant.Laatst was het ook dat ik met de jongens een film wou gaan kijken bij 1 van die jongens.Nou ik mocht niet komen omdat me moeder weer van die dingen in haar hoofd haalde. Ik word daar zo gek van!!Meiden en jongens kunnen ook gewoon vrienden zijn zonder dat er meteen iets moet zijn!

    Pf,,,,blij dat dit er even uit is.
    Tnx voor lezen

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)yesh. xd
    en ik ging luuks mobiel stelen, toen had ik die een heel uur toen ging ik jou smsjes lezen. (A)

    intresant he x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Weten we, net zo fantastisch als RaquelXBOXXXXXX.


    AAP

    (...)
    intresant he x3
    ja je zei; muwhahah ofzoiets en een (duivel) en luuk deed lol <3.


    AAP

    Anke: Er stond ook nog een heuze: x achter!


    AAP

    Anke: En dan bedoel ik niet dat dat zo erg is, maar dat er ook nog een x achterstond die astrid vergeten was. :']
    POEPSEX


    AAP

    ja man want wij doen ook altijd (H)X HUG

    onze huppelkut groeit ookwel
    hartje,kusje,knuffel XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jongens kunnen vaak véél beter praten, dan sommige meisjes die alles dramatiseren, vind ik. :]


    Tanya is de beste.

    Kind ö
    das egt fucking irritant <3
    nou, ik ga op de fiets ook wel met ze om hoor.. maar niet egt meer ofseu..
    najah, bij het volgende SF ga je gewoon lekker met mij mee <3 ^_^


    when words fail, music speaks.

    Weetje,soms kan je gewoon beter met jongens praten dan met meiden,sommige dingen zeg iCk Ook liever niet tegen mun vriendinnen,omdat iCk toch weet dat ze dat niet zullen verzwijgen,dan zeg iCk het gewOon tegen mu beste vriend,jongens vertellen het niet zo vlug door :P
    ^^


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ik gaat eigenlijk ook meer om met jongens omda sommige meiden gwoon nie te vertrouwen zijn. maar er zijn wel meiden maar die zijn zo huppelkutterig en ik niet! en ja als je nou ook een 2 broers hebt die elke dag jongens mee nemen dan wen je er ook aan, maar op school zijn die meiden altijd jaloers weetje!


    Geen woorden, maar daden.