• Jah dat vraag ik me af,iedereen gaat hier weg.

    En t zijn dan nog m'n vrienden ook nog.
    de ene heeft een goede reden maar der zijn er veel die gwn iemand anders volgen.
    Daarnet is mijn Bf weggegaan. waar ik dn ook nog is ruzie mee heb. edit: geen ruzie meer ma ze wil ook ni meer terug komen.

    Ik bedoel maar,tis gwn helemaal niet pleznt om mensen die je graag hebt te zien vertrekken.

    Dit is niet hatend bedoeld ofzo,maar ik wou et gwn even kwijt.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)Ikke ook :'(

    @SweetLovex3

    3. Rose,Nicol & Ivy.

    Dat suckt wel erg.
    Maargoed, Als iedereen hier strax weggaat door zyn/haar vrienden/vriendinnen dan.. Dan blyft er niemand meer over..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Dat suckt wel erg.
    Maargoed, Als iedereen hier strax weggaat door zyn/haar vrienden/vriendinnen dan.. Dan blyft er niemand meer over..

    Ja :'(
    En Me Bf wil ook nog eens stoppen en ik spreek der al nauwelijks...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja :'(
    En Me Bf wil ook nog eens stoppen en ik spreek der al nauwelijks...

    Ö.. Kut zeg!
    Nou, ik was hier maar met 1 persoon bevriend Rose..Gelukkig zie ik haar in RL ook omdat ze BF's zyn maar toch.. Ze was de enige hier die vriendinnen met me was en nu ze hier niet meer is..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Ö..

    Ik ga maybe ook stoppen binnenkort als het zo doorgaat...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wens de verlaters veel succes, met hun dramatopics. Uiteindelijk gaan ze toch niet weg. Helaas.


    blame the bully.

    Balen dat iedereen weg wilt.. Ik heb het niet echt meegemaakt, maar mijn beste vriendinnen zitten er ook niet zo vaak meer op.. Ach ja, zullen het wel druk hebben, hoop ik dan.

    MAAR IK BLIJF:D
    Oh ja: laat je vriendin maar een beetje met rust, ze zal later wel weer tegen je praten (hoop ik voor je).

    x <3


    you're my favourite part of the day ~

    (...)
    Ik ga maybe ook stoppen binnenkort als het zo doorgaat...

    Niet doen!
    Want dan gaan er vast nog wel meer mensen weg..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Er is niemand die aan Q kan weerstaan, de meeste mensen komen na een tijdje gewoon weer terug


    Moof

    Er is niemand die aan Q kan weerstaan, de meeste mensen komen na een tijdje gewoon weer terug

    Nou het kan wel. Mensen die een ban hebben gekregen moeten wel en in het begin zal het wel een moeilyke tyd worden zonder Q. Maar daarna went het wel en dan wil je niet eens meer op Q.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Er is niemand die aan Q kan weerstaan, de meeste mensen komen na een tijdje gewoon weer terug

    Mooi gezegt ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Je kan er helaas niks aan doen als mensen besluiten om weg te gaan.

    Hoeveel mensen zyn er nou eigenlyk weg die jullie kennen?(Ik bedoel vrienden he)

    By my alleen Rose(PersianQUEEN/MerelLoverx3) maar die heeft zichzelf niet verwydert.:S

    Lindsay,Ivy,Nicol,Cynthia


    I need you like a heart needs a beat

    Idd, het is gewoon een rage aan het worden.
    Ik snap trouwens niet waarom die topics niet gesloten worden, het is tegen het reglement in >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Ivy komt hopelijk terug.
    Ik denk dat zij zal terug komen wanneer Charissa niet meer gebant is.


    Ivy zal niet terugkomen.
    Misschien ooit..
    dat seker..

    maar se komt niet terug wanneer char back is.

    Ivy wil veranderen..
    veranderen voor charissa...


    We can only learn to love by loving.

    Allemaal blijven mensen,ik wil hier niet de enige zijn.:(


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    als ik een week zonder internet zit serieus word ik saggerijnig want ik kan niet week zonder quizletxD
    laatstaan dat ik stopxD word ik echt saggie mens:P

    maar er zijn nog zat mensen die op quizlet zitten dus ik denk niet dat we ons zorgen moeten maken:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!