• Dag persoontjes.
    Nou, ik zit dus met een idee in m'n hoofd, en ik weet niet wat jullie ervan vinden en of 't 't waard is om op quizlet te zetten XD
    Ik wil dus een quiz beginnen over een meisje en een jongen die elkaar verschrikkelijk haten. Ze negeren elkaar dood of ze vliegen elkaar in de haren. Het meisje is een zeer serieus meisje die zich heel erg verdiept in haar opleiding. Het is een echte jonge vrouw, met vrouwelijke vormen, en niet zo dun en vormloos als de meeste 10 jarigen. De jongen is zeer kinderachtig en zijn leven bestaat alleen maar uit lol, maar hij is wel slim genoeg om gymnasium vol te houden. Bovendien heeft hij schatrijke ouders en draagt hij de duurste spullen. Stiekem voelt het meisje zich ontzettend tot hem aangetrokken. De jongen voelt zich ook tot het meisje aangetrokken, puur omdat zij er zo volwassen uitziet. Maar dit verbergen ze en ze vertellen het tegen niemand. 1 avond echter loopt het ontzettend uit de hand..
    Goed idee :$? Zouden jullie hem lezen denk je XD?


    Life is hard and then we die

    DOEN :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Jaah, ik wil hem maken!
    Dus snel, begin er aan! Ö ^^
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Goed idee^^


    Your Butt is Mine!

    Ik wil hem wel lezen, dus maken!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Okeeey, ik doe het denk ik :P Wat vinden jullie van de titel: "I hate your guts" ?


    Life is hard and then we die

    Dingens met haat lees ik niet :X


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dingens met haat lees ik niet :X
    Dat kan ^^


    Life is hard and then we die

    Doen.

    Jaa, klinkt leuk (A)
    Als je eraan begint, mss even laten weten in een topic? :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    JAAA, geweldig idee


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Ja klinkt smex!


    People who are meant to be together always find each other in the end.