• F*!k mensen ik ben het like KOTSBEU!
    Like WTF? Vandaag kom ik op Q. zie ik dat hier nu opeens iedereen wil stoppen omdat er 1 iemand is wegegaan. En niet alleen daarom. De groote vraag; 'Waarom stopt iedereen met Q tegenwoordig?' Wel, ik heb het antwoord. Door jullie irritante arrogante niet respecterende domme kinders de hier op álles dan maar ruzie moeten maken, omdat de een z'n mening geeft! F*!k mensen, ik dacht like een site gevonden te hebben waar iedereen met elkaar goed kon opschieten. Wel ik heb het dus dik mis. Sorry mensen maar, Waar gaat dat in godsnaam naartoe met deze site? Like, wáárom respecteren jullie gewoon elkaars mening niet? Waarom moeten jullie altijd over een mening ruzie zitten maken? Omdt je dat leuk vindt, mensen wegpesten, wegruzieën ofsoo? Gewoon, zomaar voor de lol? Zo lijkt het mij in ieder geval toch...

    Dit moest er like, ff uit.
    xoxo'

    Hee .. xD Jij ookal met deselfde gedachte als Nini ? naja je weet hoe ik erover denk enz. xP


    We can only learn to love by loving.

    Blerg, idd. Ik vind het echt niet leuk meer zo. Iedereen gaat alleen maar weg of maakt ruzie of bla. Stom.


    Mew <3

    Nicol en Marin weten zowiezo wat ik vind,
    ik vind het ook niet leuk meer,
    ik zeg 1x me mening en iedereen schiet gelijk in de aanval nou leuk en bedackt :S


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Idd groot gelijk.Meer heb ik er niet aan toe te voegen.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    You know, ik ben like echt pissed off vandaag hé. Daarom dat arrogante irritante gedoe x]

    Als al die ruziemakers nou weggingen...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Annelieskiend,ik totaal met je eens zijn ! Q was vroeger heel anders.Zonder die mods en dit forum enzo zouden al die ruzie's niet gekomen zijn


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Annelieskiend,ik totaal met je eens zijn ! Q was vroeger heel anders.Zonder die mods en dit forum enzo zouden al die ruzie's niet gekomen zijn


    Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
    Mod's zijn sowieso nodig.


    I need you like a heart needs a beat

    geen commentaar.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Maar Raqueel<3
    Zonder het forum hadden wij elkaar niet gekend. Ik heb het gewoon ove al die domme kinders die geen respect hebben voor andere hun mening.

    (...)

    Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
    Mod's zijn sowieso nodig.

    maar kijk,2 jaar geleden waren dr nog mods en toen ging niemand weg,dus Q kon ook best zonder.Nu er die forums zijn,heb je mods nodig.Snap je mijn verband?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar Raqueel<3
    Zonder het forum hadden wij elkaar niet gekend. Ik heb het gewoon ove al die domme kinders die geen respect hebben voor andere hun mening.

    Ja ik weet (A) Maar de meeste ruzie's komen door het forum!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik ga blijven. zodat ik niet meedoe met de 'rage'


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Een heleboel ruziemakers zijn al geband.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een heleboel ruziemakers zijn al geband.

    is charissa daarom ook geband?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)