• De oma van Sissi leed al zeker 12 jaar aan de ziekte van Alzheimer. De meest voorkomende vorm van dementie. Wanneer haar opa overlijdt, wordt haar oma gedwongen opgenomen op een gesloten afdeling in het verzorgingstehuis, omdat het niet meer mogelijk is dat ze alleen thuiswoont. Hoe ouder Sissi wordt, beseft ze dat ze elk moment samen met haar oma moet benutten, want het kon niet alleen zomaar voorbij zijn. Ook ging haar oma's geheugen steeds achteruit.
    Na haar overlijden maakt Sissi haar studie zo snel mogelijk af en emigreert naar Duitsland, waar allemaal herinneringen liggen van vroeger. Om zo een deel van haar verdriet een plek te geven.

    Ongeveer 15 jaar later is ze gelukkig getrouwd met Bill Kaulitz en hebben samen 2 kinderen. Bill weet over Sissi's verleden en heeft haar gesteund wanneer Sissi het moeilijk had.
    Hij krijgt dan ook de schrik van zijn leven als hij merkt dat Sissi de beginverschijnselen begint te vertonen van dementie. Medicatie tegen dementie is er niet. Hij probeert Sissi te geven, wat zij haar oma niet heeft kunnen geven. Maar gaat dit ten koste van Tokio Hotel, zijn eigen leven?


    Is dit een goed idee?


    Think before you act.

Wow... Ik vind het een goed idee ja. Heel orgineel ook.


Your make-up is terrible

Uhm.. o_o
Ik begrijp er niks van :']
Maar dat zal wel aan mij liggen hoor, don't worry! =')

goed idee;)


Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

Wil je laten weten als deel 1 online staat?
xx Natascha <3


Tom and Georg could write a bad romance.

Orgineeel ^^.
Doen dus! :]
Melden als deel 1 eris? (flower)

xje.


She is waiting for you, so don't break her heart.

Wow,lijkt me super.Deel 1 zeker melden^^


The soul needs autumn.

Wow, orgineel.
Zeker doen!


'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Héél goed en héél origineel!! echt waar!


Come to the dark side...We have cookies..

HEEEL GOED!!!!!(flower)

wauw, super.


I did not hit you. I just high-fived your face.